Please select the curriculum by the start year of studies and track.
Teija Rautiola
Distance learning
All materials are in the Moodle workspace.
An independent online course focusing on your well-being is built on nine themes and tasks based on them. The average duration for each of the nine areas for a student is 1.5 weeks, consisting of 100 days of active well-being.
The Moodle workspace with its materials acts as an online operating environment. The online course also has a closed Instagram account.
The themes of the 100 Active Wellness Days are: https://en.padlet.com/teija_rautiola1/18jkhp98nl8dpmpe
Tuition in Finnish
19.10.2020 - 26.01.2021
21.09.2020 - 06.10.2020
20 - 50
Teija Rautiola, Tuire Ranta-Meyer
-
School of Health Care
Civil Engineering, Biomedical Laboratory Science, Occupational Therapy, Degree Programme in Construction Site Management, Public Health Nursing, Prosthetics and Orthotics, Physiotherapy, Degree Programme in Emergency Care, Elderly Care, Osteopathy, Social Services (in English), Nursing (in Finnish), Surveying, Oral Hygiene, Radiography and Radiotherapy, Social Services, Construction Architecture, Midwifery, Building Services Engineering, Podiatry, Optometry, Degree Programme in Nursing
Myllypurontie 1
5 credits
Hyväksytty/Hylätty
-
-
-
-
5 op. = 135 h.
Theme 1 19.10 - 30.10
Theme 2 30.10 - 9.11
Theme 3 9.11 - 20.11
Theme 4 20.11 - 1.12
Theme 5 1.12 - 12.12
Theme 6 12.12 - 23.12
Theme 7 23.12 - 4.1.2021
Theme 8 4.1 - 15.1
Theme 9 15.1 - 26.1
Online environment, Moodle, Instagram.
Kaarina Pirilä
Distance learning
Moodlessa osoitetaan materiaali, sisältää myös etukäteen nauhoitettuja verkkoluentoja.
Opettajan laatimat tehtävät ja MATERIAALIT ovat Tekijänoikeuslain (404/61) mukaisia teoksia, joihin opettajalla on tekijänoikeus. Tehtäviä JA MATERIAALEJA ei saa käyttää muuten kuin omissa opinnoissaan. Niiden julkinen levittäminen on sallittua vain opettajan luvalla. (not translated)
Verkkokurssi, ei sisällä lähiopetusta, eikä yhdessä tehtäviä osia.
Verkkoalustana Moodle. Moodle aukeaa 26.5. klo 07. Kirjautumistiedot ilmoittautuneille Oman työtilassa.
Kaikki tehtävät ja tentti suoritettava 31.7.21. mennessä, jolloin Moodle sulkeutuu.
Vastuuopettaja Kaarina Pirilä. (not translated)
Itsenäiset tehtävät arvioidaan hyväksytty/hylätty asteikolla.
Verkkotentti, josta saatava 50% oikein, hyväksytty/hylätty. (not translated)
Tuition in Finnish
24.05.2021 - 31.07.2021
15.03.2021 - 31.03.2021
20 - 100
Ulla Härkönen, Sote AMK TKI Virtuaali, Optometria Virtuaali, Anu Valtonen, Heidi Malava, Kaarina Pirilä, Pekka Paalasmaa, Tuula Mikkola
Mukava verkkokurssi, tulkaahan mukaan! (not translated)
School of Rehabilitation and Examination
Occupational Therapy, Prosthetics and Orthotics, Physiotherapy, Elderly Care, Osteopathy, Podiatry
Myllypurontie 1
5 credits
5 credits
Hyväksytty/Hylätty
Verkkotentti, joka tehdään Moodlessa. Mahdollisuus uusia 2 kertaa kolmen päivän välein Moodlessa. Arvioidaan hyväksytty/hylätty. Tentti mahdollisine uusintoineen suoritettava 31.7. mennessä. (not translated)
opiskelijan resurssi 5 x 27h (not translated)
Opintojaksoon kuuluu annettuihin materiaaleihin aktiivinen tutustuminen, verkkoluentojen kuuntelua ja tehtävien tekemistä sekä verkkotentti. (not translated)
Mona Liljegren
80% Face-to-face, 20% Distance learning
N/A
Laboratory instruction
Interactive lecture
Contact teaching
Exam
Learning assignment
Skills demonstration
Tuition in Finnish
01.01.2021 - 14.03.2021
02.12.2020 - 31.12.2020
5 - 30
Kristiina Kokkonen, Anni Anttila, Matti Kantola, Mona Liljegren, Eveliina Holmgren
N/A
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
5 credits
2 credits
0-5
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Matti Kantola
80% Face-to-face, 20% Distance learning
power point presentation which are given during the course
Stolt, Flink, Saarikoski, Väyrynen 2017: Jalkaterveys
Swedish: will be given at OMA
the student can use the teachers´ material only in his/her studies
laboratory instruction
guided assignment
interactive lecture
Swedish: written and oral learning assignments and/or exams
Tuition in Finnish
19.10.2020 - 18.12.2020
04.05.2020 - 17.05.2020
Jalkaterapia Virtuaali, Anni Anttila, Mirja Järvinen
if the student has studied in Swedish at school, he/she shows Finnish language skills to a Finnish teacher
if the student has not earlier studied Swedish, he/she studies Finnish instead of Swedish
if the student has a RPL decision of Swedish, he/she shows it before the course to the Swedish teacher
The teacher may give additional assignments as a pedagogical solution e.g. to cover for absence.
MATERIALS and assignments created by the teacher are protected under the Copyright law (404/61), and the teacher holds copyright to these creations. Assignments and materials may not be used other than in your own studies. The public distribution of these is only allowed with the permission of the teacher.
In case the student has received a decision for individual support, which can affect the completion of the study unit, the student should be in touch with the responsible teacher of the study unit directly after the ending of the enrolment period.
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
2 credits
0-5
N/A
Ortoositerapian perusteet oppimistehtävä: virtuaaliportfolio
Tules perusteet jalkaterapian osuuden teoriakoe 25.9.2020
ruotsi: sovitaan kurssin aikana (not translated)
Swedish: 3 ECTS = 81h
Ortoositerapian perusperiaatteet ja pikapohjallisten valmistusmenetelmät (3op)
Tulesairauksien perusteet (1op)
Jalkaterapian luokittelujärjestelmät, nilkan ja jalkaterän asentomuutokset, rasitus- ja urheiluvammat 1 (3op)
Ruotsi (3op) (not translated)
Myllypuro
Kaarina Pirilä
Distance learning
Osoitetaan Moodle-alustalla. Sisältää myös nauhoitettuja verkkoluentoja.
Opettajan laatimat tehtävät ja MATERIAALIT ovat Tekijänoikeuslain (404/61) mukaisia teoksia, joihin opettajalla on tekijänoikeus. Tehtäviä JA MATERIAALEJA ei saa käyttää muuten kuin omissa opinnoissaan. Niiden julkinen levittäminen on sallittua vain opettajan luvalla. (not translated)
Verkkokurssi, jonka teoriaosuus suoritetaan kokonaan Moodle-alustalla. Alusta auki 26.5.-31.7.
Tähän opintojaksoon tarjotaan myös menetelmäpajoja. Menetelmäpajoihin osallistuminen on vapaaehtoista.
Menetelmäpajoja on tarjolla kolme erilaista: kvantitatiivinen, kvalitatiivinen ja kehittämistyön paja.
Yhden menetelmäpajan pituus on 1 x 3h.
Jokaista menetelmäpajaa toteutetaan useita kertoja lukukauden aikana, myös kesäkuussa. Opiskelija valitsee omaan aikatauluun parhaiten sopivat.
Vastuuopettaja Kaarina Pirilä. (not translated)
Opintojakson suorittaminen edellyttää aktiivista osallistumista, materiaaleihin tutustumista, tehtävien tekemisen ja verkkotentin hyväksyttyä suoritusta aikarajan puitteissa.
Yksilötehtävä arvioidaan hyväksytty/hylätty asteikolla, pienryhmässä tehtävä oppimistehtävä arvioidaan arvosanalla 0-5. Kaikki suoritukset palautettava viimeistään 31.7., jolloin Moodle sulkeutuu. (not translated)
Tuition in Finnish
24.05.2021 - 31.07.2021
15.03.2021 - 31.03.2021
20 - 100
Ulla Härkönen, Optometria Virtuaali, Heidi Malava, Kaarina Pirilä, Tuula Mikkola
Mukava verkkokurssi, tervetuloa opiskelemaan! (not translated)
School of Wellbeing
Occupational Therapy, Prosthetics and Orthotics, Physiotherapy, Elderly Care, Osteopathy, Podiatry
Myllypurontie 1
5 credits
5 credits
0-5
Verkkotentti Moodlessa.
Saa uusia 2 x kolmen päivän välein. Hyväksytty suoritus 50% oikein (hyväksytty/hylätty arviointi). Myös uusinnat tehtävä ennen 31.7., jolloin Moodle sulkeutuu. (not translated)
Opiskelijan resurssi 5 x 27h (not translated)
Verkkokurssi auki Moodlessa 26.5.-31.7..
Menetelmäpajat erillisen aikataulun mukaisesti. Menetelmäpajoja järjestetään useita kertoja lukukauden aikana, myös kesäkuussa. (not translated)
Oppimisalustana Moodle, joka aukeaa 26.5. ja sulkeutuu 31.7.
Menetelmäpajat erillisen aikataulun mukaisesti, joka on Moodlessa. Menetelmäpajoja toteutetaan useita kertoja lukukauden aikana, myös kesäkuussa. (not translated)
Kaarina Pirilä
Distance learning
Osoitetaan Moodle-alustalla. Sisältää myös nauhoitettuja verkkoluentoja.
Opettajan laatimat tehtävät ja MATERIAALIT ovat Tekijänoikeuslain (404/61) mukaisia teoksia, joihin opettajalla on tekijänoikeus. Tehtäviä JA MATERIAALEJA ei saa käyttää muuten kuin omissa opinnoissaan. Niiden julkinen levittäminen on sallittua vain opettajan luvalla. (not translated)
Verkkokurssi, jonka teoriaosuus suoritetaan kokonaan Moodle-alustalla. Alusta auki 1.9.2020-10.12.2020
Tähän opintojaksoon tarjotaan myös menetelmäpajoja. Menetelmäpajoihin osallistuminen on vapaaehtoista.
Menetelmäpajoja on tarjolla kolme erilaista: kvantitatiivinen, kvalitatiivinen ja kehittämistyön paja.
Yhden menetelmäpajan pituus on 1 x 3h.
Jokaista menetelmäpajaa toteutetaan useita kertoja lukukauden aikana, myös kesäkuussa. Opiskelija valitsee omaan aikatauluun parhaiten sopivat.
Vastuuopettaja Kaarina Pirilä. (not translated)
Opintojakson suorittaminen edellyttää aktiivista osallistumista, materiaaleihin tutustumista, tehtävien tekemisen ja verkkotentin hyväksyttyä suoritusta aikarajan puitteissa.
Yksilötehtävä arvioidaan hyväksytty/hylätty asteikolla, pienryhmässä tehtävä oppimistehtävä arvioidaan arvosanalla 0-5. Kaikki suoritukset palautettava viimeistään 10.12., jolloin Moodle sulkeutuu. (not translated)
Tuition in Finnish
17.08.2020 - 31.12.2020
04.05.2020 - 17.05.2020
0 - 50
Ulla Härkönen, Anu Valtonen, Kaarina Pirilä, Jaana Seitovirta
Mukava verkkokurssi, tervetuloa opiskelemaan! (not translated)
School of Wellbeing
Occupational Therapy, Elderly Care, Podiatry
Myllypurontie 1
5 credits
5 credits
0-5
Verkkotentti Moodlessa.
Saa uusia 2 x kolmen päivän välein. Hyväksytty suoritus 50% oikein (hyväksytty/hylätty arviointi). Myös uusinnat tehtävä ennen 10.12., jolloin Moodle sulkeutuu. (not translated)
Opiskelijan resurssi 5 x 27h (not translated)
Verkkokurssi auki Moodlessa 1.9.2020-10.12.2020.
Opintojaksossa suoritetaan etiikan yksilötehtävä (arvioidaan hyväksytty/hylätty), sekä pienryhmätehtävä (4-5 hlöä, arvioidaan asteikolla 0-5). Opintojakson arvosana muodostuu pienryhmätehtävän arvosanasta.
Menetelmäpajat erillisen aikataulun mukaisesti. Menetelmäpajoja järjestetään useita kertoja lukukauden aikana, myös kesäkuussa. (not translated)
Oppimisalustana Moodle, joka aukeaa 1.9.2020 ja sulkeutuu 10.12.2020.
Menetelmäpajat erillisen aikataulun mukaisesti, aikataulu on Moodlessa. Menetelmäpajoja toteutetaan useita kertoja lukukauden aikana. (not translated)
Mona Liljegren
Face-to-face
Opettajan laatimat tehtävät ja materiaalit ovat Tekijänoikeuslain (404/61) mukaisia teoksia, joihin opettajalla on tekijänoikeus. Tehtäviä ja materiaaleja ei saa käyttää muuten kuin omissa opinnoissaan. Niiden julkinen levittäminen on sallittua vain opettajan luvalla. (not translated)
Supervision of Workplace Training
Laboratory instruction
16 x continuous assesment 80%
1 x learning assignment 20%
Tuition in Finnish
19.10.2020 - 18.12.2020
04.05.2020 - 17.05.2020
Marita Saros, Matti Kantola, Anni Anttila, Mona Liljegren
The teacher may give additional assignments as a pedagogical solution e.g. to cover for absence.
MATERIALS and assignments created by the teacher are protected under the Copyright law (404/61), and the teacher holds copyright to these creations. Assignments and materials may not be used other than in your own studies. The public distribution of these is only allowed with the permission of the teacher.
In case the student has received a decision for individual support, which can affect the completion of the study unit, the student should be in touch with the responsible teacher of the study unit directly after the ending of the enrolment period.
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
5 credits
Hyväksytty/Hylätty
Clinical Practice
N/A
Mona Liljegren
Face-to-face
N/A
supervision of workplace training
Laboratory instruction
28 x continuous assesment 80%
1 x learning assignment 20%
Tuition in Finnish
04.01.2021 - 14.03.2021
30.11.2020 - 13.12.2020
Sasu Hyytiä, Matti Kantola, Anni Anttila, Mona Liljegren, Sami Pesonen
N/A
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
10 credits
Hyväksytty/Hylätty
N/A
clinical practice
N/A
N/A
N/A
N/A
18.1.2021-3.5.2021
Mona Liljegren
Face-to-face
supervision of workplace training
Laboratory instruction
16 x continuos assesment 80%
1 x learning assignment 20%
Tuition in Finnish
19.10.2020 - 18.12.2020
04.05.2020 - 17.05.2020
Matti Kantola, Anni Anttila, Mona Liljegren
The teacher may give additional assignments as a pedagogical solution e.g. to cover for absence.
MATERIALS and assignments created by the teacher are protected under the Copyright law (404/61), and the teacher holds copyright to these creations. Assignments and materials may not be used other than in your own studies. The public distribution of these is only allowed with the permission of the teacher.
In case the student has received a decision for individual support, which can affect the completion of the study unit, the student should be in touch with the responsible teacher of the study unit directly after the ending of the enrolment period.
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
5 credits
Hyväksytty/Hylätty
Clinical practice
N/A
Mona Liljegren
80% Face-to-face, 20% Distance learning
N/A
supervision of workplace training
Laboratory instruction
project
15 x continuos assesment 60%
1 x learning assignment 20%
project 20%
Tuition in Finnish
15.03.2021 - 29.05.2021
30.11.2020 - 13.12.2020
Mona Liljegren
N/A
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
5 credits
2 credits
Hyväksytty/Hylätty
N/A
clinical practice
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Mona Liljegren
Face-to-face
supervision of workplace training
laboratory instruction
15 x continuous learning 80%
1 x learning assignment 20%
Tuition in Finnish
19.10.2020 - 18.12.2020
04.05.2020 - 17.05.2020
Mona Liljegren
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
Hyväksytty/Hylätty
clinical practice
N/A
Eero Kokko
Distance learning
The materials and links are in the Moodle workspace.
There are four part in this course
Section 1 Orientation to Leadership and Entrepreneurship. Group discussions 19.10 - 1.11.2020, 0.5 cr
Section 2 Productization of the service: Group task in the period 2.11--15.11.2020,1.0 cr
Section 3 Company / organization management, Pair work, Interview assignment from 1.11 to 6.12. 2020. 1.0 cr.
Section 4 A New Kind of Production of a Business Idea or Public Service, Pair Work Written Assignment 2.11 - 13.12.2020 2.5 cr
Participation in all sections
Section 1 Orientation to Leadership and Entrepreneurship. Participation in group discussions Approved / Rejected
Section 2 Productization of the Service: Collaboration Approved / Rejected
Section 3 Company / Organization Management, Reporting Approved / Rejected
Section 4 New production of a business idea or public service, Written report Evaluation scale 0-5
Tuition in Finnish
19.10.2020 - 18.12.2020
04.05.2020 - 17.05.2020
20 - 60
Sanna Garam, Irma Gerstenmaier, Eero Kokko
The student confirms his / her place with the implementation of the course by being present at the beginning of the teaching or otherwise in a manner separately agreed with the teacher, which can be, for example, the return of the first learning task. If a student is unable to attend the beginning of teaching due to illness, he or she can also confirm his or her place of study by notifying the teacher in advance. Admission to the course is conditional until the Prerequisites specified for the course have been reviewed. If the registered student does not participate in the implementation, the teacher responsible for the course will remove the student from the implementation within two weeks of the start of the Study. Registration times are defined in the annual learning activity clock. (Degree Regulations Section 32)
School of Rehabilitation and Examination
Physiotherapy, Osteopathy, Podiatry, Optometry
Myllypurontie 1
5 credits
0-5
Orientation lecture 19.10.2020 at 14.00
Moodle.metropolia.fi
Eero Kokko
Distance learning
The materials and links are in the Moodle workspace.
There are four part in this course
Section 1 Orientation to Leadership and Entrepreneurship. Group discussions 15.3 - 28.3.2020, 0.5 cr
Section 2 Productization of the service: Group task in the period 29.3. - 11.4. 2021,1.0 cr
Section 3 Company / organization management, Pair work, Interview assignment from 12.4 -9.5. 2021. 1.0 cr.
Section 4 A New Kind of Production of a Business Idea or Public Service, Pair Work Written Assignment 19.4 - 16.5.2021, 2.5 cr
Participation in all sections
Section 1 Orientation to Leadership and Entrepreneurship. Participation in group discussions Approved / Rejected
Section 2 Productization of the Service: Collaboration Approved / Rejected
Section 3 Company / Organization Management, Reporting Approved / Rejected
Section 4 New production of a business idea or public service, Written report, Evaluation scale 0-5
Tuition in Finnish
15.03.2021 - 28.05.2021
30.11.2020 - 13.12.2020
20 - 50
Jaana Vanhanen, Irma Gerstenmaier, Eero Kokko
The student confirms his / her place with the implementation of the course by being present at the beginning of the teaching or otherwise in a manner separately agreed with the teacher, which can be, for example, the return of the first learning task. If a student is unable to attend the beginning of teaching due to illness, he or she can also confirm his or her place of study by notifying the teacher in advance. Admission to the course is conditional until the Prerequisites specified for the course have been reviewed. If the registered student does not participate in the implementation, the teacher responsible for the course will remove the student from the implementation within two weeks of the start of the Study. Registration times are defined in the annual learning activity clock. (Degree Regulations Section 32)
School of Rehabilitation and Examination
Physiotherapy, Podiatry, Optometry
Myllypurontie 1
5 credits
0-5
Orientation lecture 15.3.2021 klo 15.00
Moodle.metropolia.fi
Päivi Leskinen
Face-to-face
Tuition in Finnish
01.01.2021 - 31.07.2021
30.11.2020 - 13.12.2020
0 - 100
Päivi Lehtinen
School of Rehabilitation and Examination
Biomedical Laboratory Science, Prosthetics and Orthotics, Physiotherapy, Osteopathy, Oral Hygiene, Radiography and Radiotherapy, Podiatry, Optometry
Myllypurontie 1
0-5
Mona Liljegren
Face-to-face
power point presentation which are given during the course
Stolt, Flink, Saarikoski, Väyrynen 2017: Jalkaterveys
laboratory instruction
guided assignment
interactive lecture
Teoria koe 0 - 5
Näyttökokeet 0 - 5
Jatkuva arviointi ja tunneille osallistuminen 100% (not translated)
Tuition in Finnish
19.08.2020 - 18.10.2020
04.05.2020 - 17.05.2020
Jouko Heiskanen, Anni Anttila, Mona Liljegren
The teacher may give additional assignments as a pedagogical solution e.g. to cover for absence.
MATERIALS and assignments created by the teacher are protected under the Copyright law (404/61), and the teacher holds copyright to these creations. Assignments and materials may not be used other than in your own studies. The public distribution of these is only allowed with the permission of the teacher.
In case the student has received a decision for individual support, which can affect the completion of the study unit, the student should be in touch with the responsible teacher of the study unit directly after the ending of the enrolment period.
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
0-5
Jalkaterapiaosuuden kokonaisuudesta teoriakoe 23.10.2020, kaksi uusinta mahdollisuutta
Jousihoidon ja kevennysterapian näyttökokeet puoli luokkaa kerrallaan 9.10.2020 ja 30.10.2020 (not translated)
Iho- ja kynsimuutosten hoitomenetelmät +kevennykset
Iho- ja kynsimuutosten hoitomenetelmät + varvasortoosit + ihotaudit + jalkaterapiaprosessi ja asiakastietojen kirjaaminen
Farmakologia (not translated)
Mona Liljegren
80% Face-to-face, 20% Distance learning
Materials which are recommended and given during the course
interactive lecture
exam
Continuous assessment
Attendance 30%
Learning assignment 10%
Exam 30%
Skills demonstration 30%
Tuition in Finnish
04.01.2021 - 14.03.2021
30.11.2020 - 13.12.2020
Jouko Heiskanen, Kristiina Kokkonen, Anni Anttila, Matti Kantola, Mona Liljegren
N/A
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
5 credits
2 credits
0-5
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Distance learning
Kurssialustalla Moodlessa esitelty materiaali (not translated)
Harjoitukset, tehtävät, keskustelu (not translated)
Tehtävät, harjoitukset
Hyväksytty suoritus
Opiskelija palauttaa eri osioiden kirjalliset tehtävät hyväksytysti ja osallistuu aktiivisesti kurssin verkkokeskusteluihin.
Arviointikriteerit
Hyväksytty
Opiskelijan sanasto ja kielioppi riittävät ymmärrettävän ja melko virheettömän tekstin kirjoittamiseen.
Opiskelija osoittaa tuntevansa kielelliset keinot selkeän ja sidosteisen tekstin laatimiseksi.
Opiskelija osoittaa hallitsevansa muodollisen ja epämuodollisen kielen erot.
Opiskelija tuntee eri tekstilajien muodollisuusvaatimukset ja periaatteet ja osaa ottaa ne huomioon teksteissään.
Opiskelija kykenee laatimaan ja ymmärtämään oman alansa tekstejä.
Opiskelija pystyy itsenäisesti lukemaan pitkähköjä tekstejä omasta alastaan.
Opiskelija osaa laatia omaan alaansa liittyviä työelämän tekstejä ja ilmaisee tietoja ja näkemyksiään melko sujuvasti.
Opiskelija kykenee arvioimaan ja kehittämään omaa kielitaitoaan itsenäisesti.
Opiskelija pystyy ottamaan vastaan palautetta ja soveltaa sitä kirjallisiin tuotoksiinsa.
Hylätty
Opiskelijan teksteissä olevat kielivirheet haittaavat ymmärtämistä ratkaisevasti.
Opiskelija ei kykene laatimaan selkeää ja yhtenäistä tekstiä, vaan tuotokset jäävät luettelomaisiksi ja irrallisiksi.
Opiskelija ei osoita tunnistavansa muodollisen ja epämuodollisen kielen eroja, eikä osaa ottaa tekstin muodollisuusvaatimuksia huomioon kirjoituksissaan.
Opiskelija ei osaa tuottaa oman alansa tekstejä eikä osoita ymmärtävänsä oman alansa ammattitekstiä.
Opiskelija ei osaa ilmaista itseään ja näkemyksiään suomen kielellä ymmärrettävästi.
Arviointikriteerit (niille opiskelijoille, jotka ovat saaneet vapautuksen ruotsista ja korvaavat kurssilla opintojakson Työelämän suomi).
Arviointikriteerit niille, jotka korvaavat suorituksella Työelämän suomen -opintojakson:
Hyvä
Opiskelija osaa käyttää vaativiakin lauserakenteita ja kielellisiä keinoja selkeän ja sidosteisen tekstin laatimiseksi.
Opiskelija osoittaa hallitsevansa muodollisen ja epämuodollisen kielenkäytön erot hyvin.
Opiskelija tuntee eri tekstilajien muodollisuusvaatimukset ja periaatteet ja osaa soveltaa niitä teksteihinsä.
Opiskelija osaa laatia selkeitä, sujuvia ja tarkoituksenmukaisia oman alansa tekstejä.
Opiskelija pystyy itsenäisesti lukemaan pitkiäkin oman alansa tekstejä.
Opiskelija löytää pääkohdat tekstistä ja tunnistaa kirjoittajan ja tekstin tarkoituksen.
Opiskelija osaa kirjoittaa selkeitä ja yksityiskohtaisia tekstejä ja ilmaisee tietojaan ja näkemyksiään tarkasti.
Opiskelija kykenee arvioimaan ja kehittämään omaa kielitaitoaan itsenäisesti.
Opiskelija pystyy ottamaan vastaan palautetta ja soveltaa sitä kirjallisiin tuotoksiinsa.
Tyydyttävä
Opiskelijan sanasto ja kielioppi riittävät ymmärrettävän ja melko virheettömän tekstin kirjoittamiseen.
Opiskelija osoittaa tuntevansa kielelliset keinot selkeän ja sidosteisen tekstin laatimiseksi.
Opiskelija osoittaa hallitsevansa muodollisen ja epämuodollisen kielen erot.
Opiskelija tuntee eri tekstilajien muodollisuusvaatimukset ja periaatteet ja osaa ottaa ne huomioon teksteissään.
Opiskelija kykenee laatimaan ja ymmärtämään oman alansa tekstejä.
Opiskelija pystyy itsenäisesti lukemaan pitkähköjä tekstejä omasta alastaan.
Opiskelija osaa laatia omaan alaansa liittyviä työelämän tekstejä ja ilmaisee tietoja ja näkemyksiään melko sujuvasti.
Opiskelija kykenee arvioimaan ja kehittämään omaa kielitaitoaan itsenäisesti.
Opiskelija pystyy ottamaan vastaan palautetta ja soveltaa sitä kirjallisiin tuotoksiinsa.
Hylätty
Opiskelijan teksteissä olevat kielivirheet haittaavat ymmärtämistä ratkaisevasti.
Opiskelija ei kykene laatimaan selkeää ja yhtenäistä tekstiä, vaan tuotokset jäävät luettelomaisiksi ja irrallisiksi.
Opiskelija ei osoita tunnistavansa muodollisen ja epämuodollisen kielen eroja, eikä osaa ottaa tekstin muodollisuusvaatimuksia huomioon kirjoituksissaan.
Opiskelija ei osaa tuottaa oman alansa tekstejä eikä osoita ymmärtävänsä oman alansa ammattitekstiä.
Opiskelija ei osaa ilmaista itseään ja näkemyksiään suomen kielellä ymmärrettävästi. (not translated)
Tuition in Finnish
24.05.2021 - 31.07.2021
15.03.2021 - 31.03.2021
15 - 30
Eveliina Korpela
Opintojakso sopii tutkinto-opiskelijoiden valinnaiseksi opinnoksi. Kurssin voi suorittaa EQF-tasolla 6 (AMK-opiskelijat) tai tasolla 7 (YAMK-opiskelijat).
Opintojakso on tarkoitettu ensisijaisesti hyvinvointialojen tutkintojen opiskelijoille (apuvälinetekniikka, fysioterapia, jalkaterapia, optometria, osteopatia, toimintaterapia, sosiaaliala ja vanhustyö).
Toteutukseen otetaan 30 opiskelijaa ilmoittautumisjärjestyksessä.
Kurssin ennakkovaatimuksena on Asiantuntijaviestintä ja tietotekniikka -opintojakson hyväksytty suoritus. .
***********************************************************************************'
Opintojakso keskittyy kirjallisten viestintätaitojen kehittämiseen. Ydinsisältö on seuraava:
- Oma kirjoittajakuvani: syvennä ymmärrystäsi tiedoistasi, taidoistasi ja asenteistasi kirjoittajana
- Erilaiset tekstit: tutustu tekstilajiajatteluun
- Kielen- ja tekstinhuoltoa: hio taitojasi tekstintekijänä
- Kirjoittaminen sosiaali- ja terveysalalla: perehdy sosiaali- ja terveysalan kirjallisen viestinnän erityispiirteisiin
- Tieteellinen kirjoittaminen: syvennä ymmärrystäsi tieteellisestä kirjoittamisesta
****************************************************************************************** (not translated)
School of Wellbeing
Occupational Therapy, Prosthetics and Orthotics, Physiotherapy, Elderly Care, Osteopathy, Social Services, Podiatry, Optometry
Myllypurontie 1
5 credits
Hyväksytty/Hylätty
Moodle-kurssipohja aukeaa ma 24.5. Kurssi on jaettu kahteen osaan. Ensimmäisen osan tehtävien pitää olla suoritettuna 11.6. mennessä, jotta voi jatkaa kurssin toiseen osaan. Toisen osan tehtävien tulee olla valmiita 31.7. mennessä. Kaikki kurssin tehtävät palautetaan sovitulla tavalla Moodle-työtilaan. (not translated)
Kurssi toteutetaan kokonaan verkko-opintoina Moodle-alustalla kesällä 2021.
Vastuuopettaja Eveliina Korpela (not translated)
Marianne Roivas
Distance learning
Kurssialustalla Moodlessa esitelty materiaali (not translated)
Harjoitukset, tehtävät, keskustelu (not translated)
Tehtävät, harjoitukset
Hyväksytty suoritus
Opiskelija palauttaa eri osioiden kirjalliset tehtävät hyväksytysti ja osallistuu aktiivisesti kurssin verkkokeskusteluihin.
Arviointikriteerit
Hyväksytty
Opiskelijan sanasto ja kielioppi riittävät ymmärrettävän ja melko virheettömän tekstin kirjoittamiseen.
Opiskelija osoittaa tuntevansa kielelliset keinot selkeän ja sidosteisen tekstin laatimiseksi.
Opiskelija osoittaa hallitsevansa muodollisen ja epämuodollisen kielen erot.
Opiskelija tuntee eri tekstilajien muodollisuusvaatimukset ja periaatteet ja osaa ottaa ne huomioon teksteissään.
Opiskelija kykenee laatimaan ja ymmärtämään oman alansa tekstejä.
Opiskelija pystyy itsenäisesti lukemaan pitkähköjä tekstejä omasta alastaan.
Opiskelija osaa laatia omaan alaansa liittyviä työelämän tekstejä ja ilmaisee tietoja ja näkemyksiään melko sujuvasti.
Opiskelija kykenee arvioimaan ja kehittämään omaa kielitaitoaan itsenäisesti.
Opiskelija pystyy ottamaan vastaan palautetta ja soveltaa sitä kirjallisiin tuotoksiinsa.
Hylätty
Opiskelijan teksteissä olevat kielivirheet haittaavat ymmärtämistä ratkaisevasti.
Opiskelija ei kykene laatimaan selkeää ja yhtenäistä tekstiä, vaan tuotokset jäävät luettelomaisiksi ja irrallisiksi.
Opiskelija ei osoita tunnistavansa muodollisen ja epämuodollisen kielen eroja, eikä osaa ottaa tekstin muodollisuusvaatimuksia huomioon kirjoituksissaan.
Opiskelija ei osaa tuottaa oman alansa tekstejä eikä osoita ymmärtävänsä oman alansa ammattitekstiä.
Opiskelija ei osaa ilmaista itseään ja näkemyksiään suomen kielellä ymmärrettävästi.
Arviointikriteerit (niille opiskelijoille, jotka ovat saaneet vapautuksen ruotsista ja korvaavat kurssilla opintojakson Työelämän suomi).
Arviointikriteerit niille, jotka korvaavat suorituksella Työelämän suomen -opintojakson:
Hyvä
Opiskelija osaa käyttää vaativiakin lauserakenteita ja kielellisiä keinoja selkeän ja sidosteisen tekstin laatimiseksi.
Opiskelija osoittaa hallitsevansa muodollisen ja epämuodollisen kielenkäytön erot hyvin.
Opiskelija tuntee eri tekstilajien muodollisuusvaatimukset ja periaatteet ja osaa soveltaa niitä teksteihinsä.
Opiskelija osaa laatia selkeitä, sujuvia ja tarkoituksenmukaisia oman alansa tekstejä.
Opiskelija pystyy itsenäisesti lukemaan pitkiäkin oman alansa tekstejä.
Opiskelija löytää pääkohdat tekstistä ja tunnistaa kirjoittajan ja tekstin tarkoituksen.
Opiskelija osaa kirjoittaa selkeitä ja yksityiskohtaisia tekstejä ja ilmaisee tietojaan ja näkemyksiään tarkasti.
Opiskelija kykenee arvioimaan ja kehittämään omaa kielitaitoaan itsenäisesti.
Opiskelija pystyy ottamaan vastaan palautetta ja soveltaa sitä kirjallisiin tuotoksiinsa.
Tyydyttävä
Opiskelijan sanasto ja kielioppi riittävät ymmärrettävän ja melko virheettömän tekstin kirjoittamiseen.
Opiskelija osoittaa tuntevansa kielelliset keinot selkeän ja sidosteisen tekstin laatimiseksi.
Opiskelija osoittaa hallitsevansa muodollisen ja epämuodollisen kielen erot.
Opiskelija tuntee eri tekstilajien muodollisuusvaatimukset ja periaatteet ja osaa ottaa ne huomioon teksteissään.
Opiskelija kykenee laatimaan ja ymmärtämään oman alansa tekstejä.
Opiskelija pystyy itsenäisesti lukemaan pitkähköjä tekstejä omasta alastaan.
Opiskelija osaa laatia omaan alaansa liittyviä työelämän tekstejä ja ilmaisee tietoja ja näkemyksiään melko sujuvasti.
Opiskelija kykenee arvioimaan ja kehittämään omaa kielitaitoaan itsenäisesti.
Opiskelija pystyy ottamaan vastaan palautetta ja soveltaa sitä kirjallisiin tuotoksiinsa.
Hylätty
Opiskelijan teksteissä olevat kielivirheet haittaavat ymmärtämistä ratkaisevasti.
Opiskelija ei kykene laatimaan selkeää ja yhtenäistä tekstiä, vaan tuotokset jäävät luettelomaisiksi ja irrallisiksi.
Opiskelija ei osoita tunnistavansa muodollisen ja epämuodollisen kielen eroja, eikä osaa ottaa tekstin muodollisuusvaatimuksia huomioon kirjoituksissaan.
Opiskelija ei osaa tuottaa oman alansa tekstejä eikä osoita ymmärtävänsä oman alansa ammattitekstiä.
Opiskelija ei osaa ilmaista itseään ja näkemyksiään suomen kielellä ymmärrettävästi. (not translated)
Tuition in Finnish
01.02.2021 - 28.03.2021
30.11.2020 - 13.12.2020
0 - 30
Marianne Roivas
Opintojakso sopii tutkinto-opiskelijoiden valinnaiseksi opinnoksi. Kurssin voi suorittaa EQF-tasolla 6 (AMK-opiskelijat) tai tasolla 7 (YAMK-opiskelijat).
Opintojakso on tarkoitettu ensisijaisesti hyvinvointialojen tutkintojen opiskelijoille (apuvälinetekniikka, fysioterapia, jalkaterapia, optometria, osteopatia, toimintaterapia, sosiaaliala ja vanhustyö).
Toteutukseen otetaan 30 opiskelijaa ilmoittautumisjärjestyksessä.
Kurssin ennakkovaatimuksena on Asiantuntijaviestintä ja tietotekniikka -opintojakson hyväksytty suoritus. .
***********************************************************************************'
Opintojakso keskittyy kirjallisten viestintätaitojen kehittämiseen. Ydinsisältö on seuraava:
- Oma kirjoittajakuvani: syvennä ymmärrystäsi tiedoistasi, taidoistasi ja asenteistasi kirjoittajana
- Erilaiset tekstit: tutustu tekstilajiajatteluun
- Kielen- ja tekstinhuoltoa: hio taitojasi tekstintekijänä
- Kirjoittaminen sosiaali- ja terveysalalla: perehdy sosiaali- ja terveysalan kirjallisen viestinnän erityispiirteisiin
- Tieteellinen kirjoittaminen: syvennä ymmärrystäsi tieteellisestä kirjoittamisesta
****************************************************************************************** (not translated)
School of Wellbeing
Occupational Therapy, Prosthetics and Orthotics, Physiotherapy, Elderly Care, Social Services (in English), Osteopathy, Social Services, Podiatry, Optometry
Myllypurontie 1
1 credits
5 credits
Hyväksytty/Hylätty
Moodle-kurssipohja aukeaa maanantaina 1.2.2021. Kaikkien tehtävien tulee olla valmiita 28.3.2021. mennessä. Kaikki kurssin tehtävät palautetaan sovitulla tavalla Moodle-työtilaan. (not translated)
Kurssi toteutetaan kokonaan verkko-opintoina Moodle-alustalla helmi-maaliskuussa 2021.
Vastuuopettaja Marianne Roivas. (not translated)
Matti Kantola
Face-to-face
Tuition in Finnish
15.03.2021 - 29.05.2021
30.11.2020 - 13.12.2020
Anu Valtonen, Matti Kantola, Kaarina Pirilä, Marianne Roivas
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
5 credits
0-5
Anita Ahlstrand
20% Face-to-face, 80% Distance learning
1. Ulla Vehkaperä, Kaarina Pirilä ja Marianne Roivas ( toim.) 2013. Innostu ja Innovoi. Käsikirja innovaatiopintoihin. Metropolia Ammattikorkeakoulu julkaisusarja. Saatavilla sähköisesti http://www.metropolia.fi/fileadmin/user_upload/Julkaisutoiminta/Julkaisusarjat/OIVA/Innostu_ja_innovoi.pdf
2. Oivallus loppuraportti: http://ek.fi/wp-content/uploads/Oivallus_loppuraportti.pdf
3. MINNO työkalupakki
Interactiv lectures
24.8.-8.10.2020
Prework
group work, work shop
quided assigment
project work
Continuos evaluatio
Active participation for intensive course
theory+projectwork= innovationproject 10 op
Project numeric
Tuition in Finnish
24.08.2020 - 08.10.2020
04.05.2020 - 24.05.2020
Elisa Mattila, Anu Leppänen, Sakari Lukkarinen, Päivi Haho, Petra Heino, Marita Räsänen, Juha Havukumpu, Hannele Hokkanen, Ulla Härkönen, Jenny West, Helena Stedt, Marita Saros, Teija Rautiola, Jukka Väisänen, Anne Talvenheimo-Pesu, Katja Ihamäki, Eero Kokko, Maarit Vallinkoski, Satu Vahaluoto, Anita Ahlstrand, Elisa Pennanen
N/A
School of Rehabilitation and Examination
Biomedical Laboratory Science, Occupational Therapy, Public Health Nursing, Physiotherapy, Elderly Care, Nursing (in Finnish), Oral Hygiene, Radiography and Radiotherapy, Social Services, Midwifery, Podiatry, Optometry
Myllypurontie 1
10 credits
8 credits
0-5
N/A
N/A
N/A
N/A
1op= 27 hours of student work
10 op= 270 hours
7 weeks.
Advanced assingnment, instructions from news letter from OMA before the begining of the cource
Registration for projects by e-form xx 2020 and ends xx 2020.
Orientation and theory 24.8.
Project work mondays-thursdays
Meeting of the customer on first week
7.10. MINNO Fest. End of projects
8.10.Feed back with superviser
Other days project work in your on project group
Weekly meeting of the supervisor. Usually on Mondays and Thursdays.
The student knows principles of project and network-based work. The student recognizes his/her own project- and network-based work competences. The student uses co-operation and communication skills in cooperative development process´and decision making. The student can develop together with other actors solutions and modes of operation to meet the multi-faceted needs of the residents of the Helsinki metropolitan area.
The student uses the principles of project and network-based work in regional, national or international development oriented work. The student uses his or her co-operation and communication skills well in cooperative development processes and decision making. The student helps to set-up a cooperative negotiation culture with other actors in the field. The student uses his/her personal skills and abilities to contribute to the work of a multidisciplinary team. The student develops together with the other actors practical, creative and innovative solutions, modes of operation or services to meet the multi-faceted needs of the residents of the Helsinki metropolitan area.
The student's ability to use principles of project and network-based work in regional, national or international development oriented work is on a high level. The student is able to analyse and develop his/her co-operation and communication skills in cooperative development processes and decision making. The student understands cooperative negotiation culture and helps to build it with the other actors. The student is able to analyse and develop his/her professional competence and put it in the service of a multidisciplinary team. The student develops together with the other actors practical, creative and innovative solutions, modes of operation or services to meet the multi-faceted needs of the residents of the Helsinki metropolitan area.
Matti Kantola
Face-to-face
Tuition in Finnish
19.08.2020 - 18.12.2020
04.05.2020 - 20.09.2020
0 - 30
Johanna Mähönen, Paula Lindqvist, Matti Kantola, Timo Raatikainen, Päivi Eskola
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
0-5
Eero Kokko
Distance learning
There are four part in this course
Section 1 Orientation to Leadership and Entrepreneurship. Group discussions 24.5-2.6 1.2021, 0.5 cr
Section 2 Productization of the service: Group task in the period 3.6- 13.6.2021, 1.0 cr
Section 3 Company / organization management, Pair work, Interview assignment 1.6 - 15.6.2021. 1.0 cr.
Section 4 A New Kind of Production of a Business Idea or Public Service, Pair Work Written Assignment 1.6 - 30.6.2021 2.5 cr
Participation in all sections
Section 1 Orientation to Leadership and Entrepreneurship. Participation in group discussions Approved / Rejected
Section 2 Productization of the Service: Collaboration Approved / Rejected
Section 3 Company / Organization Management, Reporting Approved / Rejected
Section 4 New production of a business idea or public service, Written report Evaluation scale 0-5
Tuition in Finnish
24.05.2021 - 31.07.2021
15.03.2021 - 31.03.2021
20 - 150
Eero Kokko, Carita Kokkala
The student confirms his / her place with the implementation of the course by being present at the beginning of the teaching or otherwise in a manner separately agreed with the teacher, which can be, for example, the return of the first learning task. If a student is unable to attend the beginning of teaching due to illness, he or she can also confirm his or her place of study by notifying the teacher in advance. Admission to the course is conditional until the Prerequisites specified for the course have been reviewed. If the registered student does not participate in the implementation, the teacher responsible for the course will remove the student from the implementation within two weeks of the start of the Study. Registration times are defined in the annual learning activity clock. (Degree Regulations Section 32)
School of Health Care
Biomedical Laboratory Science, Occupational Therapy, Public Health Nursing, Prosthetics and Orthotics, Physiotherapy, Degree Programme in Emergency Care, Elderly Care, Osteopathy, Nursing (in Finnish), Oral Hygiene, Social Services, Radiography and Radiotherapy, Midwifery, Podiatry, Optometry, Degree Programme in Nursing
Myllypurontie 1
5 credits
0-5
Orientation lecture 24.5.2021. at 10.00 am
Moodle.metropolia.fi
Matti Kantola
67% Face-to-face, 33% Distance learning
Jaetaan opintojakson alkaessa.
Hermostollinen ja hormonaalinen säätely:
- OMA:n työtilassa oleva opiskelumateriaali
- Atlas of Anatomy (Thieme)
- Fysiologian opinnoissa käyttämäsi oppikirja (not translated)
Interactive lecture, assignments
Laboratory Instruction
Test
Skills demonstaration
Learning Assignment
Tuition in Finnish
15.03.2021 - 31.07.2021
04.12.2020 - 31.12.2020
5 - 30
Sasu Hyytiä, Anu Valtonen, Matti Kantola, Anna Junnikkala, Pirkko-Leena Kuosa
N/A
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
4 credits
5 credits
0-5
HERMOSTOLLISEN JA HORMONAALISEN SÄÄTELYN SUORITUKSET:
Keskushermostokoe: 2.3.2021
Uusinnat: SU202106 (8.6.2021) ja SU202107 (syksyn 1. uusintatentti)
Ääreishermoston ja hormonisäätelyn suoritus todennäköisesti tehtävällä. (not translated)
N/A
Matti Kantola
40% Face-to-face, 60% Distance learning
Tuition in Finnish
04.01.2021 - 14.03.2021
30.11.2020 - 13.12.2020
Matti Kantola, Sami Pesonen
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
2 credits
3 credits
0-5
Elina Wasenius
Face-to-face
Tuition in Finnish
15.03.2021 - 29.05.2021
30.11.2020 - 13.12.2020
Sasu Hyytiä, Kristiina Kokkonen, Anni Anttila, Sami Pesonen
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
0-5
Matti Kantola
Face-to-face
Tuition in Finnish
04.01.2021 - 14.03.2021
30.11.2020 - 13.12.2020
Anu Valtonen, Matti Kantola, Marianne Roivas
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
5 credits
0-5
Matti Kantola
Face-to-face
Gilroy, A. M., MacPherson; B.R. & Ross, L. M. (ed.) 2009: Atlas of anatomy. Latin nomenclature. Thieme.
Vierimaa, H. & Laurila, M.: Keho. Anatomia ja fysiologia.
N/A
Tuition in Finnish
20.08.2020 - 18.10.2020
04.05.2020 - 20.09.2020
0 - 30
Matti Kantola, Pirkko-Leena Kuosa
N/A
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
0-5
Erityisen tuen päätökset: Mikäli opiskelijalla on erityisen tuen päätös, joka vaikuttaa opintojakson suorittamiseen, tulee opiskelijan olla yhteydessä opintojaksototeutuksen vastuuopettajaan heti ilmoittautumisajan päätyttyä. (not translated)
N/A
Anatomy: 3 ECTS points
Mona Liljegren
Face-to-face
Tunneilla annettu / käytetty materiaali ja alan kirjallisuus.
Anatomian ja fysiologian oppikirjat:
Gilroy, A. M., MacPherson; B.R. & Ross, L. M. (ed.) 2009: Atlas of anatomy. Latin nomenclature. Thieme.
Vierimaa, H. & Laurila, M.: Keho. Anatomia ja fysiologia. (not translated)
Luento-opetus, laboraatio
Harjoitustehtävät (not translated)
Läsnäolovelvoite teorian ja käytännön tunneilla vähintään 80%.
Jatkuva arviointi.
Anatomian ja fysiologian arviointi perustuu kahteen numeerisesti arvioitavaan tenttiin. (not translated)
Tuition in Finnish
19.10.2020 - 22.12.2020
04.05.2020 - 20.09.2020
0 - 30
Anni Anttila, Pirkko-Leena Kuosa
The teacher may give additional assignments as a pedagogical solution e.g. to cover for absence.
MATERIALS and assignments created by the teacher are protected under the Copyright law (404/61), and the teacher holds copyright to these creations. Assignments and materials may not be used other than in your own studies. The public distribution of these is only allowed with the permission of the teacher.
In case the student has received a decision for individual support, which can affect the completion of the study unit, the student should be in touch with the responsible teacher of the study unit directly after the ending of the enrolment period.
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
0-5
16.12.2020 ja 17.12.2020 käytännönkokeet hieronnasta ja palpaatiosta
Anatomian ja fysiologian koeaikataulu opintojakson työtilan etusivun moduulissa. (not translated)
Anatomy and physiology : 2 ECTS points
Lukujärjestyksen mukaisesti (not translated)
Face-to-face
Tuition in Finnish
20.08.2020 - 18.10.2020
04.05.2020 - 20.09.2020
0 - 30
Timo Raatikainen, Anu Luoma
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
0-5
Matti Kantola
Face-to-face
Tuition in Finnish
19.10.2020 - 18.12.2020
04.05.2020 - 17.05.2020
Matti Kantola, Mona Liljegren
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
0-5
Kaija Kekäläinen
Distance learning
N/A moodle
in every modul the litterature in announced
individual moodlepart
learning assignment individually, 5 diffirent moduls with learning assigments
lecturer in charge Kaija Kekäläinen
learning assigments at moodle individually
Recognition of prior learning (RPL). Applications to Kaija Kekäläinen by 11.1.2021 using eRPL
Tuition in Finnish
04.01.2021 - 14.03.2021
30.11.2020 - 13.12.2020
20 - 190
Hanna Rantavuori, Katriina Rantala-Nenonen, Kaija Kekäläinen
School of Rehabilitation and Examination
Occupational Therapy, Prosthetics and Orthotics, Physiotherapy, Elderly Care, Osteopathy, Podiatry
Myllypurontie 1
5 credits
Hyväksytty/Hylätty
-
no exam
all learning assignments has to be done by deadline
-
student can work with their own schedules, all assignments are finished until 14.3.2021
moodle is opened on 13rd Jan at 9.00
as student has scheduled
no contact learning
Matti Kantola
Face-to-face
Tuition in Finnish
19.10.2020 - 18.12.2020
04.05.2020 - 17.05.2020
Anu Valtonen, Matti Kantola, Sirpa Ahokas, Pekka Anttila, Marianne Roivas
School of Rehabilitation and Examination
Podiatry
Myllypurontie 1
5 credits
0-5
Kaarina Pirilä
Face-to-face
Tuition in Finnish
10.08.2021 - 22.12.2021
03.05.2021 - 16.05.2021
5 - 100
Ulla Härkönen, Anu Valtonen, Heidi Malava, Pekka Paalasmaa, Kaarina Pirilä, Tuula Mikkola
School of Rehabilitation and Examination
Occupational Therapy, Prosthetics and Orthotics, Physiotherapy, Elderly Care, Osteopathy, Podiatry
Myllypurontie 1
5 credits
0-5
Specific admission requirements are specified in the programme study plan.
A student has an opportunity to make earlier learning visible and get a decision on the recognition of these competences. For further information see the general instructions of recognition of prior learning .
The Degree Regulations of Helsinki Metropolia University of Applied Sciences >>
See the General Description of the Programme: >>
Key learning outcomes are specified in the programme study plan.
Podiatrists promote the health of the lower limbs and feet of clients of various ages by offering quality podiatric services. They make independent podiatric plans based on their problem-solving skills, critical thinking and clinical decision-making. Podiatrists work in primary or specialised health care. They also work as entrepreneurs, practitioners or in consultancy, sales or project assignments or companies producing foot orthoses and assistive technology. Working abroad is also an option.
Mahdollisuus ylemmän korkeakoulututkinnon suorittamiseen (ylempi ammattikorkeakoulututkinto ja yliopisto-opinnot).
Examination regulations, assessment and grading are specified in the course implementation plan. The teacher in charge of the course will be responsible for the assesment. Students will be informed at the beginning of the course on the assessment principles, which must be based on the course objectives.
A student is required to successfully complete the designated program of courses.
Mainly full-time contact teaching.
Bachelor's Degree (First Cycle)
The studies include 75 credits of clicinal placement.
Student exchanges is possible to perform during the 5 or 6. period.
Degree Programme has the Erasmus student exchange agreement with the following Universities:
Saxion University
Artevelde Hoegeschool
Malaga University
HELB I. Prigogine
Catholic University Valencia