Please select the curriculum by the start year of studies and track.
Face-to-face
Julkunen R. 2017. Muuttuvat hyvinvointivaltiot. Eurooppalaiset hyvinvointivaltiot reformoitavina. Saatavana verkossa.
Nykänen E., Kalliomaa-Puha, L., Mattila, Y. 2017. Sosiaaliset oikeudet - näkökulmia perustaan ja toteutumiseen.
Pestoff V., Brandsen T., Verschuere B. 2015. New Public Governance, the Third Sector, and Co-Production. Soveltuvin osin.
Kallio, Johanna ym (2020) Lurjuksista kunnon kansalaisia?Kansalaisten asennoituminen toimeentulotuen saajiin 2012–2018. Yhteiskuntapolitiikka YP, 85 (3), 247-258. (not translated)
Lähiopetus
Itsenäinen opiskelu
Verkko-oppiminen (not translated)
Lähiopetukseen osallistuminen
Oppimistehtävät: Hyväksytty - Täydennettävä
Kotitentti: 0-5 (not translated)
Tuition in Finnish
01.08.2020 - 31.12.2020
04.05.2020 - 30.09.2020
Katriina Rantala-Nenonen, Katja Ihamäki, Marianne Roivas
Opintojakso on tarkoitettu sosiaalialan YAMK-ryhmälle S0920S6
Opintojakson opettajat: Katja Ihamäki, Katriina Rantala-Nenonen, Marianne Roivas (not translated)
School of Wellbeing
Master's Degree Programme in Social Services
Myllypurontie 1
0-5
Ei valinnaisia suoritustapoja. (not translated)
Lähiopetus 1 op
Itsenäinen opiskelu 4 op (not translated)
Lähiopetus
1.9. klo 14.30-16.00
28.10. klo 12.45-16.00
12.11. klo 8.45-16.00
24.11. klo 12.45-16.00
9.12. klo 12.45-16.00 (not translated)
Face-to-face
N/A (not translated)
Lähi- ja verkko-opetus (not translated)
Opintojakson suorittaminen edellyttää lähiopetukseen ja seminaarin järjestämiseen osallistumista sekä oppimistehtävien suorittamista.
Ks. arviointikriteerit. (not translated)
Tuition in Finnish
01.08.2020 - 31.12.2020
04.05.2020 - 17.05.2020
Jyrki Konkka, Katriina Rantala-Nenonen, Minna Kalajoki, Marianne Roivas
Lähiopetuksen ajankohdat:
25.8. klo 12.45-14.15 Opinnäytetyön raportointityöpaja, Marianne Roivas
25.8. klo 14.30-16.00 Englannin kieli, Liisa Jaakkonen
21.9. klo 12.45-14.15 Johtopäätökset ja pohdinta, Jyrki Konkka
21.9. klo 14.30-16.00 Kypsyynäystetyöpaja, Marianne Roivas
22.9. klo 12.45.14,15 Englannin kieli, Liisa Jaakkonen
21.10. klo 12.45-16.00 Seminaarisuunnittelu Katriina Rantala-Nenonen ja Antti Niemi
28.10. klo 8.45-11.00 Englannin kieli, Liisa Jaakkonen
12.11. klo 8.45-16.00 Uudistuva sosiaali- ja terveysala -seminaari Katriina Rantala-Nenonen ja Antti Niemi
26.11. klo 12.45-16.00 Seminaarin koonti (not translated)
School of Wellbeing
Master's Degree Programme in Social Services
Myllypurontie 1
Hyväksytty/Hylätty
N/A (not translated)
Uudistuva sosiaali- ja terveysala -seminaarin toteutus (not translated)
N/A (not translated)
N/A (not translated)
5 op 135 tuntia (not translated)
Opinnäytetyön johtopäätökset, pohdinta ja raportointi
Englannin kieli ja viestintä (lähiopetuksessä ohjataan mm. opinnäytetyön abstraktin kirjoittamiseen)
Uudistuva sosiaali- ja terveysala -seminaarin toteutus (not translated)
N/A (not translated)
Face-to-face
Tuition in Finnish
01.08.2020 - 31.12.2020
04.05.2020 - 30.09.2020
Jyrki Konkka, Katja Ihamäki, Miia Ojanen, Saila Nevanen, Eija Raatikainen
School of Wellbeing
Master's Degree Programme in Social Services
Myllypurontie 1
0-5
Face-to-face
Ilmoitetaan kurssin alkaessa. (not translated)
Kontaktiopetus, kirjallisuus ja ryhmätyönä tehtävä etätehtävä. (not translated)
Tuition in Finnish
01.08.2020 - 29.11.2020
04.05.2020 - 17.05.2020
Lauri Narinen
Kontaktiopetus:
Ma 24/8 klo 8:45 - 12:00 MPA6017
Ma 21/9 klo 8:45 - 12:00 MPB5011
Ke 28/10 klo 12:45 - 16:00 MPB 2005
To 26/11 klo 8:45 - 12:00 MPB 4021
- Mahdollinen opintojaksoon liittyvä AHOT-hakemus tulee tehdä ennen opintojakson toteutukselle ilmoittautumista. Opintojakson AHOT-hakemukseen liittyvissä kysymyksissä ota yhteyttä AHOT-vastuuopettajaan.
- Mikäli opiskelijalla on erityisen tuen päätös, joka vaikuttaa opintojakson suorittamiseen, tulee opiskelijan olla yhteydessä opintojaksototeutuksen vastuuopettajaan heti ilmoittautumisajan päätyttyä. (not translated)
School of Wellbeing
Master's Degree Programme in Social Services
Myllypurontie 1
0-5
Ryhmätyö työelämän konkreettiseen tarpeeseen. (not translated)
Face-to-face
Petri Virtanen, Maria Suoheimo, Sara Lamminmäki, Päivi Ahonen ja Markku Suokas 2011. Matkaopas asiakaslähtöisten sosiaali- ja terveyspalvelujen kehittämiseen. Tekesin katsaus 281/2011.
https://www.tekes.fi/globalassets/julkaisut/matkaopas.pdf
Antti Syväjärvi & Ville Pietiläinen (toim.) 2016. Inhimillinen ja tehokas sosiaali- ja terveysjohtaminen. Suomen Yliopistopaino Oy – Juvenes Print. Tampere
https://tampub.uta.fi/bitstream/handle/10024/100410/Syvajarvi_%26_Pietilainen_OA.pdf?sequence=1
To be announced
Contact teaching, Interactive lecture, Essays / papers, Net learning
Learning assignments 100%
Tuition in Finnish
01.08.2020 - 31.12.2020
02.07.2020 - 30.09.2020
Sirkka Rousu, Minna Lanne-Eriksson
This study unit is for S0920S6 students in Finnish.
Contact teaching (18h) and Working in Moodle (117h)
Teacher; Sirkka Rousu and Minna Lanne-Eriksson
Contact teaching:
1.9. klo 14.30-16.00
7.10. klo 8.30-11.45
27.10. klo 12.45-16.00
1.12. klo 12.45-16.00
8.12. klo 12.45-16.00
School of Wellbeing
Master's Degree Programme in Social Services
Myllypurontie 1
0-5
N/A
Oppimistehtävät liitetään omaan työyhteisöön. (not translated)
N/A
N/A
5 credits (135h)
N/A
Lauri Narinen
Face-to-face
- Santalainen, Timo: Strateginen ajattelu & toiminta Talentum 2009 tai 2017
(löytyy myös e-kirjana Metropolian kirjastosta).
- Pohjola Markku, Taloustieteen oppikirja, Sanoma pro 2014-2019.
- Markkinoinnin ja taloushallinnon pdf-dokumentit jaetaan opintojakson kuluessa (not translated)
Kontaktiopetus, itsenäinen kirjallisuuden lukeminen, tentti ja oppimispäiväkirjan pito opintojakson ajalta, (not translated)
Tentti ja oppimispäiväkirja. (not translated)
Tuition in Finnish
01.01.2021 - 23.05.2021
30.11.2020 - 13.12.2020
Lauri Narinen
School of Wellbeing
Master's Degree Programme in Social Services
Myllypurontie 1
0-5
To 8.4. klo 12.45 - 15.45 TENTTI
1. uusintamahdollisuuus SU202106 Ti 8.6. klo 16.30 – 20.00, ilmoittautuminen 28.4 - 15.5.
2. uusintamahdollisuus: syksyn ensimmäinen uusintakerta
Su 23.5. klo 23:59 (viikko 20) Oppimispäiväkirjan palautuksen deadline.
Oppimispäiväkirjan alalukujen deadlinet 31/1, 21/2, 14/3, 28/3. (not translated)
Kontaktiopetus (zoom tai myöhemmin ilmoitettava tila Myllypurossa Zoomista riippuen)
Ti 26.1. klo 8:45 - 12:00
Ke 27.1. klo 12.45 - 16.00
To 18.2. klo 12.45 - 16.00
Pe 12.3. klo 8.45 - 12.00
Ke 24.3. klo 12.45 - 14.15
To 8.4. klo 12.45 - 15.45 TENTTI
Ke 19.5. klo 14.30 - 16.00 Tentin ja opintojakson yhteenveto ja palautekeskustelu
Su 23.5. klo 23:59 (viikko 20) Oppimispäiväkirjan palautuksen deadline.
Oppimispäiväkirjan alalukujen deadlinet 31/1, 21/2, 14/3, 28/3. (not translated)
Face-to-face
Tuition in Finnish
01.01.2021 - 23.05.2021
30.11.2020 - 13.12.2020
Jyrki Konkka, Katja Ihamäki, Miia Ojanen, Saila Nevanen, Marianne Roivas, Eija Raatikainen
School of Wellbeing
Master's Degree Programme in Social Services
Myllypurontie 1
10 credits
0-5
Sirkka Rousu
20% Face-to-face, 80% Distance learning
Oppimateriaali on opintojakson moodle-työtilassa.
Opettajan laatimat tehtävät ja MATERIAALIT ovat Tekijänoikeuslain (404/61) mukaisia teoksia, joihin opettajalla on tekijänoikeus. Tehtäviä JA MATERIAALEJA ei saa käyttää muuten kuin omissa opinnoissaan. Niiden julkinen levittäminen on sallittua vain opettajan luvalla. (not translated)
Kontaktiopetus
Yhteistoiminnallinen oppiminen (pienryhmän jäsenet jakavat osaamistaan)
Verkko-opiskelu (not translated)
The student demonstrates competence in the core content of the course. He/she is able
to actively search for information and to identify its connection to working life. The student
is able to analyse and apply the learned content to the context of working life.
Tuition in Finnish
19.04.2021 - 20.08.2021
20.03.2020 - 19.04.2020
12 - 35
Sirkka Rousu, Marjatta Komulainen, Minna Lanne-Eriksson, Ly Kalam-Salminen
School of Wellbeing
Master's Degree Programme in Health and Social Care Management, Master's Degree Programme in Social Services, Master's Degree Programme in Advanced Clinical Practice in
Myllypurontie 1
4 credits
Hyväksytty/Hylätty
5 op = 135 t. (not translated)
Opintojakson suoritus muodostuu erilaisista osatehtävistä. Osatehtävät voi suorittaa opiskelijoiden valitsemassa järjestyksessä. (not translated)
Opintojakso sisältää kontaktiopetusta ja verkko-opiskelua Moodlessa xx.4.-xx.8.2021
• Moodleen kirjautuminen ja ennakkotehtävän aloitus xx.4.
• Opiskelijoiden on varattava seuraavat ajat kontaktiopetusta varten:
xx.x. klo 13-16.00
xx.x. klo 13-16.00
Tehtävien palautus viimeistään xx.8.2021 (not translated)
Niina Pietilä
Distance learning
Ilmoitetaan myöhemmin (not translated)
Lähiopetusta (verkossa)
Itsenäiset tehtävät
Hyvinvointia edistävän intervention suunnittelutehtävä (not translated)
Hyväksytty / hylätty, opettaja esittelee arviointikriteerit opintojaksolla (not translated)
Tuition in Finnish
01.01.2021 - 31.07.2021
26.01.2021 - 07.02.2021
Niina Pietilä
Sosiaalialan yamk opiskelijoiden lisäksi tämä opintojakso on tarjolla Metropolian muillekin yamk-opiskelijoille (Metropolian vapaasti valittavat opinnot 2020-2021 (Ylempi AMK-tutkinto) MVV2020YAMK), paikkoja on vapaana kuusi ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. (not translated)
School of Wellbeing
Master's Degree Programme in Social Services
Myllypurontie 1
5 credits
Hyväksytty/Hylätty
- (not translated)
- (not translated)
- (not translated)
- (not translated)
135 h. Verkko-opetus 27 h. Itsenäinen opiskelu ja ryhmätyöskentely 108 h. (not translated)
Ti 9.2. klo 8.30 - 11 lähiopetus
Ti 16.2. klo 8.45 - 10.15 lähiopetus
Ti 2.3. klo 8.45 - 12 lähiopetus
Ti 9.3. klo 8.45 - 12 lähiopetus
Ti 16.3. klo 8.45 - 12 lähiopetus
Ma 22.3. klo 8.45 - 10.15 lähiopetus
Ti 6.4. klo 8.30 - 11 lähiopetus
Ti 13.4. klo 8.30 - 11 lähiopetus
Ti 20.4. klo 8.45 - 10.15 lähiopetus (not translated)
Verkossa, 1.2. - 20.4.2021 (not translated)
Saila Nevanen
Face-to-face
N/A
N /A
N/A
Tuition in Finnish
01.01.2021 - 23.05.2021
30.11.2020 - 13.12.2020
0 - 28
Niina Pietilä, Saila Nevanen
N/A
School of Wellbeing
Master's Degree Programme in Social Services
Myllypurontie 1
0-5
N/A
N/A
-
N/A
N/A
N/A
-
-
Opiskelija
• analysoi arvopohjaisesti ja kriittisesti globaalin ja toisaalta paikallisen yhteiskunnan ja sosiaalipolitiikan toimintaympäristöä ja väestön tarpeita
• hallitsee syvällisesti valitsemansa asiantuntijuusalueen tietoperustan ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä työssään
• edistää monialaisessa kumppanuudessa lasten, nuorten ja perheiden sosiaalista hyvinvointia ja vähentää pahoinvointia ja siihen vaikuttavia tekijöitä liittoutuen asiakkaiden ja väestön kanssa. (not translated)
Opiskelija
• analysoi monialaisesti, moninäkökulmaisesti sekä arvopohjaisesti ja kriittisesti globaalin ja toisaalta paikallisen yhteiskunnan ja sosiaalipolitiikan toimintaympäristöä ja väestön tarpeita
• hallitsee syvällisesti valitsemansa asiantuntijuusalueen tietoperustan ja menetelmät ja kykenee soveltamaan niitä joustavasti erilaisissa tilanteissa
• edistää monialaisessa kumppanuudessa lasten, nuorten ja perheiden sosiaalista hyvinvointia ja vähentää pahoinvointia ja siihen vaikuttavia tekijöitä liittoutuen asiakkaiden ja väestön kanssa ja soveltaen vaihtoehtoisia toimintatapoja. (not translated)
Opiskelija
• analysoi arvopohjaisesti ja kriittisesti globaalin ja toisaalta paikallisen yhteiskunnan ja sosiaalipolitiikan toimintaympäristöä ja väestön tarpeita monialaisesti ja moninäkökulmaisesti uusinta kansainvälistä ja kotimaista tietoa käyttäen
• hallitsee syvällisesti valitsemansa asiantuntijuusalueen tietoperustan ja menetelmät ja kykenee soveltamaan niitä joustavasti vaativissa ja kompleksisissa tilanteissa
• edistää monialaisessa kumppanuudessa lasten, nuorten ja perheiden sosiaalista hyvinvointia ja vähentää pahoinvointia ja siihen vaikuttavia tekijöitä liittoutuen asiakkaiden ja väestön kanssa ja soveltaen vaihtoehtoisia toimintatapoja sekä uudistaen niitä innovatiivisesti. (not translated)
Face-to-face
Tuition in Finnish
01.08.2020 - 31.12.2020
04.05.2020 - 17.05.2020
Jyrki Konkka, Katja Ihamäki, Miia Ojanen, Saila Nevanen, Eija Raatikainen
School of Wellbeing
Master's Degree Programme in Social Services
Myllypurontie 1
0-5
Face-to-face
-
-
-
Tuition in Finnish
01.08.2020 - 31.12.2020
04.05.2020 - 30.09.2020
15 - 28
Niina Pietilä, Miia Ojanen, Saila Nevanen
-
School of Wellbeing
Master's Degree Programme in Social Services
Myllypurontie 1
0-5
-
-
-
-
-
-
-
Jyrki Konkka
Face-to-face
Tuition in Finnish
01.01.2021 - 23.05.2021
30.11.2020 - 13.12.2020
Jyrki Konkka, Miia Ojanen, Marianne Roivas
School of Wellbeing
Master's Degree Programme in Social Services
Myllypurontie 1
0-5
Face-to-face
Kirjallisuutta (täydentyy):
Aaltola, J. & Valli, R. (vuoden 2007 tai 2010 painos) Ikkunoita tutkimusmetodeihin II: Näkökulmia aloittelevalle tutkijalle tutkimuksen teoreettisiin lähtökohtiin ja analyysimenetelmiin.
Baillargeon, Normand (2016) Älyllisen itsepuolustuksen pikakurssi
Browne, M. Neil & Stuart M. Keeley (2009) Asking the Right Questions
Cartwright, Nancy & Eleonora Montuschi: Philosophy of Social Science
Clarkeburn, Henriikka & Mustajoki, Arto (2007) Tutkijan arkipäivän etiikka. Tampere: Vastapaino.
Hallamaa, Jaana, Launis, Veikko, Lötjönen, Salla & Sorvali, Irma (2006) Etiikkaa ihmistieteille. Tietolipas 211. Helsinki: Suomalaisen Kirjallisuuden Seura.
Hirsjärvi, S., Remes, P. & Sajavaara, P. (2010) Tutki ja kirjoita. 16. painos. Helsinki: Tammi.
Humanistisen, yhteiskuntatieteellisen ja käyttäytymistieteellisen tutkimuksen eettiset periaatteet ja ehdotus eettisen ennakkoarvioinnin järjestämiseksi (2009) Helsinki: Tutkimuseettinen neuvottelukunta.
Hurtig, J., Laitinen, M. & Uljas-Rautio, K. (2010) Ajattele itse! Tutkimuksellisen lukutaidon perusteet
Hyvä tieteellinen käytäntö ja sen loukkausten käsitteleminen (2002) Helsinki: Tutkimuseettinen neuvottelukunta.
Hyvärinen,Matti, Nikander, Pirjo ja Ruusuvuori, Johanna (2010) Haastattelun analyysi. Tampere: Vastapaino.
Kananen, Jorma (2008) Kvali - Kvalitatiivisen tutkimuksen teoria ja käytänteet. Jyväskylän ammattikorkeakoulu.
Kananen, Jorma (2011) Kvantti - Kvantitatiivisen opinnäytetyön kirjoittamisen käytännön opas. Jyväskylän ammattikorkeakoulu.
Kananen, Jorma (2015) Kehittämistutkimuksen kirjoittamisen käytännön opas: Miten kirjoitan kehittämistutkimuksen vaihe vaiheelta. Jyväskylän ammattikorkeakoulu.
Kielijelppi – jelppiä akateemiseen viestintään. Helsingin yliopiston kielikeskus. Saatavana osoitteessa:
Kirjoittajan ABC-kortti. Suomen virtuaalikielikeskus. Saatavana osoitteessa:
Kniivilä, Sonja, Lindblom-Ylänne, Sari & Mäntynen, Anne (2017) Tiede ja teksti. Tehoa ja taitoa tutkielman kirjoittamiseen. 3., uudistettu painos. Helsinki: Gaudeamus.
KOPPA, Menetelmäpolkuja humanisteille n.d. Jyväskylän yliopisto. Saatavana osoitteessa: https://koppa.jyu.fi/avoimet/hum/menetelmapolkuja
Kotila H. & Mutanen A. (2012) Käytäntöä tutkimassa. Vantaa: Haaga-Helia.
Kuula, Arja (2006) Tutkimusetiikka. Aineiston hankinta, käyttö ja säilytys. Tampere: Vastapaino.
Kyrö, Paula Tieteellinen tutkimusprosessi. https://metodix.fi/2014/05/17/kyro-paula-tieteellinen-tutkimusprosessi/
Lagström, Hanna, Pösö, Tarja, Rutanen, Niina & Vehkalahti, Kaisa (toim. ) (2010) Lasten ja nuorten tutkimuksen etiikka. Julkaisuja 101. Helsinki: Nuorisotutkimusverkosto/ Nuorisotutkimusseura.
Lehtosalo, T. (2011) Itsemääräämisoikeus vanhustenpalveluasumisessa. Etnografinen tutkimus asukkaiden kokemuksista osallistua omaan arkeensa. Gerontologian ja kansanterveyden pro gradu -tutkielma, Jyväskylän yliopisto, Terveystieteiden laitos.
Menetelmäpolkuja humanisteille, KOPPA n.d. Jyväskylän yliopisto. Saatavana osoitteessa: https://koppa.jyu.fi/avoimet/hum/menetelmapolkuja
Metsämuuronen, Jari (2008) Laadullisen tutkimuksen perusteet. 3. uudistettu painos. Helsinki: International Methelp.
Metsämuuronen, Jari (2009) Tutkimuksen tekemisen perusteet ihmistieteissä : tutkijalaitos. Helsinki: International Methelp.
Metodix, metoditietämystä kaikille n.d. Saatavana osoitteessa: https://metodix.fi/sivukartta/
Opinnäytetyöpakki, Kajaanin ammattikorkeakoulu n.d. Saatavana osoitteessa: http://193.167.122.14/Opari/ontTukiOngTehtHyp.aspx
Robson, Colin: Real World Research
Roivas, Marianne & Karjalainen, Anna Liisa (2013) Sosiaali- ja terveysalan viestintä. Helsinki: Edita.
Ruusuvuori, Johanna & Tiitula, Liisa (2005) Haastattelu: Tuktimus, tilanteet ja vuorovaikutus. Tampere: Vastapainoa.
Vilkka, Hanna (2015 tai vanhempi painos) Tutki ja kehitä
Vilkka, Hanna (2007) Tutki ja mittaa. Määrällisen tutkimuksen perusteet. (not translated)
TK -perusta opintojakson arviointi: Hyväksytty - Hylätty
Kriittinen tietoperusta -tehtävästä annetaan numeerinen arviointi opintojaksolla Lasten, nuorten ja perheiden sosiaalinen hyvinvointi - tietoperusta. (not translated)
Tuition in Finnish
01.08.2020 - 31.12.2020
04.05.2020 - 30.09.2020
Saila Nevanen, Miia Ojanen, Marianne Roivas
Opetusajankohdat:
02.09.2020 12.45 - 16.00; Opintojakson orientaatio ja tehtävänanto (Miia)
07.10.2020 12.45 - 16.00 klo 12.45-13.30 Tehtävän väliohjaus (Miia) klo 13.45-16: Tiedonhaun opastusta (kirjasto).
27.10.2020 08.45 - 12.00; Tehtävän purku + TK -opetus (Miia)
25.11.2020 9.00- 12.00 ja 12.45 - 14.15; Metodipaja (Saila Nevanen, Miia)
09.12.2020 08.45 - 12.00; TK -opetus + orientaatio opinnäytetyösuunnitelmaan (Miia)
Opintojaksolla tehdään yhteinen tehtävä opintojakson Lasten, nuorten ja perheiden sosiaalinen hyvinvointi - tietoperusta -kanssa. Tehtävä palautetaan lapset, nuoret, perheet -opintojakson OMA -työtilaan (Tehtävät -kansioon). (not translated)
School of Wellbeing
Master's Degree Programme in Social Services
Myllypurontie 1
0-5
Face-to-face
N/A
N/A
N/A
Tuition in Finnish
01.08.2020 - 31.12.2020
04.05.2020 - 17.05.2020
0 - 28
Saila Nevanen, Eija Raatikainen
N/A
School of Wellbeing
Master's Degree Programme in Social Services
Myllypurontie 1
Hyväksytty/Hylätty
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Jyrki Konkka
Face-to-face
Tuition in Finnish
01.01.2021 - 23.05.2021
30.11.2020 - 13.12.2020
Jyrki Konkka, Niina Pietilä, Saila Nevanen
School of Wellbeing
Master's Degree Programme in Social Services
Myllypurontie 1
0-5
There is no implementations attached to this degree programme.
Applicants with a Bachelor’s Degree in Social Services and Bachelor’s Degree in Elderly Care can be accepted in the Master’s Degree Programme in Social Services.
A student has an opportunity to make earlier learning visible and get a decision on the recognition of these competences. For further information look at the general instructions of the recognition of prior learning.
The Degree Regulations of Helsinki Metropolia University of Applied Sciences:
>>
See the general description of the Programme: >>
Key learning outcomes are specified in the programme study plan.
The objective of the Master’s Degree Programme in Social Services is to educate professionals who are able to work in tasks developing basic and special services of social services and assume managerial roles in client service as well as work as special experts of their field. The competences are: Special expertise in the field of social services, management and development in the field of social services and research and development. The degree places considerable emphasis on the promotion of social welfare of children, young people and families. The social work strengthens them and is based on partnership.
A student is required to successfully complete the designated program of courses.
The studies in the Master’s Degree Programme in Social Services are carried out as multiform learning. The workplace plays an important role during the studies and is a central learning and development environment. Evaluation of learning is a quality element present in all phases of the learning and teaching process. It is both instructing and developing in nature.
Master's Degree (Second Cycle)
Internship is not included in the studies.
Student exchange is not included in the studies.