Brändijohtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-10126-YL00CN90-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 20.11.2024 - 15.01.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 21.01.2025 - 30.05.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Korkeakoulu
- LAB-ammattikorkeakoulu, Verkkokampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 10
- Opintojakso
- C-10126-YL00CN90
Tavoitteet
Opiskelija - ymmärtää brändin merkityksen - osaa hallita brändejä - osaa hyödyntää eri brändistrategioita ja -hierarkioita
Esitietovaatimukset
Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.
Työmuodot
Virtuaalinen kurssi Moodle toimii kurssin pohjana Kaikki materiaali, keskustelu ja palautukset tehdään Moodleen Verkkoluentoja 3 kpl (linkki luennoille Moodlessa) 23.1.2025 klo 17-20 6.2. klo 17-20 3.4. klo 17-20 Itsenäistä opiskelua Tehtäviä Viimeinen isompi "analyysityö", joka arvioidaan. Palaute kurssin jälkeen.
Aika ja paikka
verkkluennot 3 kpl pakolliset (pitää korvata jos ei pääse paikalle) Muuten itsenäisesti Moodlessa ilmoitettujen aikataulujen mukaan
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Kerrotaan kurssilla
Kansainväliset yhteydet
Moodle ja verkkoluennot (Teams/Zoom)
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 cr luennot 3 cr itsenäinen oppimismateriaali ja muut tehtävät 1 cr loppuanalyysityö
Sisällön jaksotus
Brändin historia Brändin merkitys ja arvo, perusteet Brändihierarkian perusteet Brändin määrittelyn perusteet Caseja
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Tehtävät hyväksytysti suoritettu Viimeinen isompi analyysityö arvioidaan 0-5 asteikolla.
Arviointiasteikko
1-5