Siirry suoraan sisältöön

Brändijohtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-10126-YL00CN90-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
20.11.2024 - 15.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.01.2025 - 30.05.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Korkeakoulu
LAB-ammattikorkeakoulu, Verkkokampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 10
Opintojakso
C-10126-YL00CN90
Toteutukselle C-10126-YL00CN90-3004 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija - ymmärtää brändin merkityksen - osaa hallita brändejä - osaa hyödyntää eri brändistrategioita ja -hierarkioita

Esitietovaatimukset

Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.

Työmuodot

Virtuaalinen kurssi Moodle toimii kurssin pohjana Kaikki materiaali, keskustelu ja palautukset tehdään Moodleen Verkkoluentoja 3 kpl (linkki luennoille Moodlessa) 23.1.2025 klo 17-20 6.2. klo 17-20 3.4. klo 17-20 Itsenäistä opiskelua Tehtäviä Viimeinen isompi "analyysityö", joka arvioidaan. Palaute kurssin jälkeen.

Aika ja paikka

verkkluennot 3 kpl pakolliset (pitää korvata jos ei pääse paikalle) Muuten itsenäisesti Moodlessa ilmoitettujen aikataulujen mukaan

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Kerrotaan kurssilla

Kansainväliset yhteydet

Moodle ja verkkoluennot (Teams/Zoom)

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

1 cr luennot 3 cr itsenäinen oppimismateriaali ja muut tehtävät 1 cr loppuanalyysityö

Sisällön jaksotus

Brändin historia Brändin merkitys ja arvo, perusteet Brändihierarkian perusteet Brändin määrittelyn perusteet Caseja

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Tehtävät hyväksytysti suoritettu Viimeinen isompi analyysityö arvioidaan 0-5 asteikolla.

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun