Skip to main content

Brand Management (5 ECTS)

Code: C-10126-YL00CN90-3004

General information


Enrollment
20.11.2024 - 15.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
21.01.2025 - 30.05.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Institution
LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 10
No reservations found for implementation C-10126-YL00CN90-3004!

Learning outcomes

Student - is able to understand the value of a Brand - is able to manage brand(s) - is able to develop different brand strategies and hierarchies

Prerequisites

Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.

Teaching methods

Virtuaalinen kurssi Moodle toimii kurssin pohjana Kaikki materiaali, keskustelu ja palautukset tehdään Moodleen Verkkoluentoja 3 kpl (linkki luennoille Moodlessa) 23.1.2025 klo 17-20 6.2. klo 17-20 3.4. klo 17-20 Itsenäistä opiskelua Tehtäviä Viimeinen isompi "analyysityö", joka arvioidaan. Palaute kurssin jälkeen.

Location and time

verkkluennot 3 kpl pakolliset (pitää korvata jos ei pääse paikalle) Muuten itsenäisesti Moodlessa ilmoitettujen aikataulujen mukaan

Learning materials and recommended literature

Kerrotaan kurssilla

International connections

Moodle ja verkkoluennot (Teams/Zoom)

Student workload

1 cr luennot 3 cr itsenäinen oppimismateriaali ja muut tehtävät 1 cr loppuanalyysityö

Content scheduling

Brändin historia Brändin merkitys ja arvo, perusteet Brändihierarkian perusteet Brändin määrittelyn perusteet Caseja

Assessment methods and criteria

Tehtävät hyväksytysti suoritettu Viimeinen isompi analyysityö arvioidaan 0-5 asteikolla.

Evaluation scale

1-5

Go back to top of page