Brand Management (5 ECTS)
Code: C-10126-YL00CN90-3004
General information
- Enrollment
- 20.11.2024 - 15.01.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 21.01.2025 - 30.05.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 ECTS
- Institution
- LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 10
- Course
- C-10126-YL00CN90
Learning outcomes
Student - is able to understand the value of a Brand - is able to manage brand(s) - is able to develop different brand strategies and hierarchies
Prerequisites
Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.
Teaching methods
Virtuaalinen kurssi Moodle toimii kurssin pohjana Kaikki materiaali, keskustelu ja palautukset tehdään Moodleen Verkkoluentoja 3 kpl (linkki luennoille Moodlessa) 23.1.2025 klo 17-20 6.2. klo 17-20 3.4. klo 17-20 Itsenäistä opiskelua Tehtäviä Viimeinen isompi "analyysityö", joka arvioidaan. Palaute kurssin jälkeen.
Location and time
verkkluennot 3 kpl pakolliset (pitää korvata jos ei pääse paikalle) Muuten itsenäisesti Moodlessa ilmoitettujen aikataulujen mukaan
Learning materials and recommended literature
Kerrotaan kurssilla
International connections
Moodle ja verkkoluennot (Teams/Zoom)
Student workload
1 cr luennot 3 cr itsenäinen oppimismateriaali ja muut tehtävät 1 cr loppuanalyysityö
Content scheduling
Brändin historia Brändin merkitys ja arvo, perusteet Brändihierarkian perusteet Brändin määrittelyn perusteet Caseja
Assessment methods and criteria
Tehtävät hyväksytysti suoritettu Viimeinen isompi analyysityö arvioidaan 0-5 asteikolla.
Evaluation scale
1-5