Brand Management (5 ECTS)
Code: C-10126-YL00CN90-3004
General information
- Enrollment
-
20.11.2024 - 15.01.2025
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
21.01.2025 - 30.05.2025
Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 ECTS
- Institution
- LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 10
- Course
- C-10126-YL00CN90
Location and time
verkkluennot 3 kpl pakolliset (pitää korvata jos ei pääse paikalle) Muuten itsenäisesti Moodlessa ilmoitettujen aikataulujen mukaan
Materials
Kerrotaan kurssilla
International connections
Moodle ja verkkoluennot (Teams/Zoom)
Evaluation methods and criteria
Tehtävät hyväksytysti suoritettu Viimeinen isompi analyysityö arvioidaan 0-5 asteikolla.
Student workload
1 cr luennot 3 cr itsenäinen oppimismateriaali ja muut tehtävät 1 cr loppuanalyysityö
Content scheduling
Brändin historia Brändin merkitys ja arvo, perusteet Brändihierarkian perusteet Brändin määrittelyn perusteet Caseja
Failed (0)
Tehtävä tekemättä tai lähteitä ei käytetty eikä sisällöllisesti asialliinen
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Viitataan lähteisiin ja luentoihin mutta lyhyesti ja pintapuolisesti
Assessment criteria, good (3-4)
Viitataan lähteisiin ja luentoihin mutta kevyesti. Analysointi, pohdinta, jatkojalostus kevyttä.
Assessment criteria, excellent (5)
Viitataan lähteisiin ja luentoihin kattavasti, ristiin arvioiden ja hyvien käytänteiden mukaisesti. Analysointi, pohdinta, jatkojalostus syvää ja perusteltua.
Teaching methods
Virtuaalinen kurssi Moodle toimii kurssin pohjana Kaikki materiaali, keskustelu ja palautukset tehdään Moodleen Verkkoluentoja 3 kpl (linkki luennoille Moodlessa) 23.1.2025 klo 17-20 6.2. klo 17-20 3.4. klo 17-20 Itsenäistä opiskelua Tehtäviä Viimeinen isompi "analyysityö", joka arvioidaan. Palaute kurssin jälkeen.
Evaluation scale
1-5