Skip to main content

Brand Management (5 ECTS)

Code: C-10126-YL00CN90-3004

General information


Enrollment
20.11.2024 - 15.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
21.01.2025 - 30.05.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Institution
LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 10
No reservations found for implementation C-10126-YL00CN90-3004!

Location and time

verkkluennot 3 kpl pakolliset (pitää korvata jos ei pääse paikalle) Muuten itsenäisesti Moodlessa ilmoitettujen aikataulujen mukaan

Materials

Kerrotaan kurssilla

International connections

Moodle ja verkkoluennot (Teams/Zoom)

Evaluation methods and criteria

Tehtävät hyväksytysti suoritettu Viimeinen isompi analyysityö arvioidaan 0-5 asteikolla.

Student workload

1 cr luennot 3 cr itsenäinen oppimismateriaali ja muut tehtävät 1 cr loppuanalyysityö

Content scheduling

Brändin historia Brändin merkitys ja arvo, perusteet Brändihierarkian perusteet Brändin määrittelyn perusteet Caseja

Failed (0)

Tehtävä tekemättä tai lähteitä ei käytetty eikä sisällöllisesti asialliinen

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Viitataan lähteisiin ja luentoihin mutta lyhyesti ja pintapuolisesti

Assessment criteria, good (3-4)

Viitataan lähteisiin ja luentoihin mutta kevyesti. Analysointi, pohdinta, jatkojalostus kevyttä.

Assessment criteria, excellent (5)

Viitataan lähteisiin ja luentoihin kattavasti, ristiin arvioiden ja hyvien käytänteiden mukaisesti. Analysointi, pohdinta, jatkojalostus syvää ja perusteltua.

Teaching methods

Virtuaalinen kurssi Moodle toimii kurssin pohjana Kaikki materiaali, keskustelu ja palautukset tehdään Moodleen Verkkoluentoja 3 kpl (linkki luennoille Moodlessa) 23.1.2025 klo 17-20 6.2. klo 17-20 3.4. klo 17-20 Itsenäistä opiskelua Tehtäviä Viimeinen isompi "analyysityö", joka arvioidaan. Palaute kurssin jälkeen.

Evaluation scale

1-5

Go back to top of page