Communication, Marketing and Image Management (3 ECTS)
Code: C-02469-HM10025-3005
General information
- Enrollment
- 23.08.2025 - 21.09.2025
- Registration for implementation has not started yet.
- Timing
- 22.09.2025 - 12.12.2025
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 ECTS
- Mode of delivery
- On-campus and online
- Institution
- Karelia University of Applied Sciences, Verkossa
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 30
- Course
- C-02469-HM10025
Location and time
Aikataulu: • Alkaa: 22.9.2025 • Päättyy: 5.12.2025 • Kaikki tehtävät palautettava viimeistään 5.12. arviointia varten Tarkemmat ohjeet ja materiaalit löydät Moodlesta opintojakson alkaessa.
Materials
Opintojakson materiaalit löytyvät Moodle-oppimisympäristössä.
Exam schedules
Opintojaksolla ei ole tenttiä.
Student workload
Yksi opintopiste vastaa noin 27 opiskelijan työtuntia. Näin ollen sinulla on aikaa noin 81 tuntia opintojakson suorittamiseen, mikä voi tarkoittaa, että sinulla menee oppimateriaaleihin ja kirjallisuuteen tutustuminen noin 43 h ja oppimistehtävien laatimiseen noin 38 h.
Teaching methods
Opintojaksolla pujahdat tapahtumaviestinnän ja -markkinoinnin maailmaan – opit, miten viestintä rakentaa tapahtuman imagoa ja miten markkinointiviestintä tavoittaa oikean yleisön oikealla tavalla. Opiskelet - Itsenäisesti verkossa Moodle-oppimisympäristössä ajasta ja paikasta riippumatta - Käytössäsi on digitaaliset lähteet ja opetustallenteet - Laadit markkinointiviestintäsuunnitelman valitulle tapahtumalle - Kirjoitat oivalluspäiväkirjan, jossa reflektoit oppimaasi
Further information
Opintojakso avautuu 22.9.2025. Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi. Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto oli 1.5.2021 - 31.12.2023.
Evaluation scale
Approved/Rejected