Skip to main content

Communication, Marketing and Image Management (3 ECTS)

Code: C-02469-HM10025-3005

General information


Enrollment
23.08.2025 - 21.09.2025
Registration for implementation has not started yet.
Timing
22.09.2025 - 12.12.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
3 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Institution
Karelia University of Applied Sciences, Verkossa
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 30
No reservations found for implementation C-02469-HM10025-3005!

Location and time

Aikataulu: • Alkaa: 22.9.2025 • Päättyy: 5.12.2025 • Kaikki tehtävät palautettava viimeistään 5.12. arviointia varten Tarkemmat ohjeet ja materiaalit löydät Moodlesta opintojakson alkaessa.

Materials

Opintojakson materiaalit löytyvät Moodle-oppimisympäristössä.

Exam schedules

Opintojaksolla ei ole tenttiä.

Student workload

Yksi opintopiste vastaa noin 27 opiskelijan työtuntia. Näin ollen sinulla on aikaa noin 81 tuntia opintojakson suorittamiseen, mikä voi tarkoittaa, että sinulla menee oppimateriaaleihin ja kirjallisuuteen tutustuminen noin 43 h ja oppimistehtävien laatimiseen noin 38 h.

Teaching methods

Opintojaksolla pujahdat tapahtumaviestinnän ja -markkinoinnin maailmaan – opit, miten viestintä rakentaa tapahtuman imagoa ja miten markkinointiviestintä tavoittaa oikean yleisön oikealla tavalla. Opiskelet - Itsenäisesti verkossa Moodle-oppimisympäristössä ajasta ja paikasta riippumatta - Käytössäsi on digitaaliset lähteet ja opetustallenteet - Laadit markkinointiviestintäsuunnitelman valitulle tapahtumalle - Kirjoitat oivalluspäiväkirjan, jossa reflektoit oppimaasi

Further information

Opintojakso avautuu 22.9.2025. Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi. Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto oli 1.5.2021 - 31.12.2023.

Evaluation scale

Approved/Rejected

Go back to top of page