Tapahtuman viestintä, markkinointiviestintä ja imagonhallinta (3 op)
Toteutuksen tunnus: C-02469-HM10025-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 23.08.2025 - 21.09.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 22.09.2025 - 12.12.2025
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähi- ja etäopetus
- Korkeakoulu
- Karelia-ammattikorkeakoulu, Verkossa
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 30
- Opintojakso
- C-02469-HM10025
Aika ja paikka
Aikataulu: • Alkaa: 22.9.2025 • Päättyy: 5.12.2025 • Kaikki tehtävät palautettava viimeistään 5.12. arviointia varten Tarkemmat ohjeet ja materiaalit löydät Moodlesta opintojakson alkaessa.
Oppimateriaalit
Opintojakson materiaalit löytyvät Moodle-oppimisympäristössä.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojaksolla ei ole tenttiä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Yksi opintopiste vastaa noin 27 opiskelijan työtuntia. Näin ollen sinulla on aikaa noin 81 tuntia opintojakson suorittamiseen, mikä voi tarkoittaa, että sinulla menee oppimateriaaleihin ja kirjallisuuteen tutustuminen noin 43 h ja oppimistehtävien laatimiseen noin 38 h.
Opetusmenetelmät
Opintojaksolla pujahdat tapahtumaviestinnän ja -markkinoinnin maailmaan – opit, miten viestintä rakentaa tapahtuman imagoa ja miten markkinointiviestintä tavoittaa oikean yleisön oikealla tavalla. Opiskelet - Itsenäisesti verkossa Moodle-oppimisympäristössä ajasta ja paikasta riippumatta - Käytössäsi on digitaaliset lähteet ja opetustallenteet - Laadit markkinointiviestintäsuunnitelman valitulle tapahtumalle - Kirjoitat oivalluspäiväkirjan, jossa reflektoit oppimaasi
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakso avautuu 22.9.2025. Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi. Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto oli 1.5.2021 - 31.12.2023.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty