Skip to main content

Communication, Marketing and Image Management (3 ECTS)

Code: C-02469-HM10025-3004

General information


Enrollment
12.08.2024 - 22.09.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
23.09.2024 - 06.12.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
3 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Institution
Karelia University of Applied Sciences, Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 15
No reservations found for implementation C-02469-HM10025-3004!

Location and time

Opintojakso toteutetaan kokonaisuudessaan verkko-opintoina.

Materials

Ilmoitetaan Moodlessa

Student workload

Oppimateriaaleihin ja kirjallisuuteen tutustuminen 43 h, oppimistehtävien laatiminen 38 h

Teaching methods

Tällä opintojaksolla saat tietoa tapahtuman sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä. Perehdyt esimerkin avulla tapahtuman viestinnän ja markkinoinnin toteutuksiin ja ymmärrät imagon ja imagonhallinnan merkityksen tapahtumalle. Opintojaksolla perehdyt digitaaliseen lähdeaineistoon ja opetustallenteisiin, joka käsittelevät viestintää, markkinointiviestintää ja imagoa. Osaamisnäyttönä laadit tehtävänannonmukaiset markkinointiviestintäsuunnitelman sekä oivalluspäiväkirjan.

Further information

Opintojakso avautuu 19.2. ja samana päivänä osallistujille lähetetään kurssiavain ja alkuinfo sähköpostitse. Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi. Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto on 1.5.2021 - 31.12.2023.

Evaluation scale

Approved/Rejected

Go back to top of page