Communication, Marketing and Image Management (3 ECTS)
Code: C-02469-HM10025-3004
General information
- Enrollment
- 12.08.2024 - 22.09.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 23.09.2024 - 06.12.2024
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 ECTS
- Mode of delivery
- On-campus and online
- Institution
- Karelia University of Applied Sciences, Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 15
- Course
- C-02469-HM10025
Location and time
Opintojakso toteutetaan kokonaisuudessaan verkko-opintoina.
Materials
Ilmoitetaan Moodlessa
Student workload
Oppimateriaaleihin ja kirjallisuuteen tutustuminen 43 h, oppimistehtävien laatiminen 38 h
Teaching methods
Tällä opintojaksolla saat tietoa tapahtuman sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä. Perehdyt esimerkin avulla tapahtuman viestinnän ja markkinoinnin toteutuksiin ja ymmärrät imagon ja imagonhallinnan merkityksen tapahtumalle. Opintojaksolla perehdyt digitaaliseen lähdeaineistoon ja opetustallenteisiin, joka käsittelevät viestintää, markkinointiviestintää ja imagoa. Osaamisnäyttönä laadit tehtävänannonmukaiset markkinointiviestintäsuunnitelman sekä oivalluspäiväkirjan.
Further information
Opintojakso avautuu 19.2. ja samana päivänä osallistujille lähetetään kurssiavain ja alkuinfo sähköpostitse. Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi. Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto on 1.5.2021 - 31.12.2023.
Evaluation scale
Approved/Rejected