Tapahtuman viestintä, markkinointiviestintä ja imagonhallinta (3 op)
Toteutuksen tunnus: C-02469-HM10025-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 12.08.2024 - 22.09.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 23.09.2024 - 06.12.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähi- ja etäopetus
- Korkeakoulu
- Karelia-ammattikorkeakoulu, Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 15
- Opintojakso
- C-02469-HM10025
Aika ja paikka
Opintojakso toteutetaan kokonaisuudessaan verkko-opintoina.
Oppimateriaalit
Ilmoitetaan Moodlessa
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Oppimateriaaleihin ja kirjallisuuteen tutustuminen 43 h, oppimistehtävien laatiminen 38 h
Opetusmenetelmät
Tällä opintojaksolla saat tietoa tapahtuman sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä. Perehdyt esimerkin avulla tapahtuman viestinnän ja markkinoinnin toteutuksiin ja ymmärrät imagon ja imagonhallinnan merkityksen tapahtumalle. Opintojaksolla perehdyt digitaaliseen lähdeaineistoon ja opetustallenteisiin, joka käsittelevät viestintää, markkinointiviestintää ja imagoa. Osaamisnäyttönä laadit tehtävänannonmukaiset markkinointiviestintäsuunnitelman sekä oivalluspäiväkirjan.
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakso avautuu 19.2. ja samana päivänä osallistujille lähetetään kurssiavain ja alkuinfo sähköpostitse. Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi. Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto on 1.5.2021 - 31.12.2023.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty