Siirry suoraan sisältöön

Tapahtuman viestintä, markkinointiviestintä ja imagonhallinta (3 op)

Toteutuksen tunnus: C-02469-HM10025-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
12.08.2024 - 22.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
23.09.2024 - 06.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähi- ja etäopetus
Korkeakoulu
Karelia-ammattikorkeakoulu, Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 15
Opintojakso
C-02469-HM10025
Toteutukselle C-02469-HM10025-3004 ei löytynyt varauksia!

Aika ja paikka

Opintojakso toteutetaan kokonaisuudessaan verkko-opintoina.

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan Moodlessa

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Oppimateriaaleihin ja kirjallisuuteen tutustuminen 43 h, oppimistehtävien laatiminen 38 h

Opetusmenetelmät

Tällä opintojaksolla saat tietoa tapahtuman sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä. Perehdyt esimerkin avulla tapahtuman viestinnän ja markkinoinnin toteutuksiin ja ymmärrät imagon ja imagonhallinnan merkityksen tapahtumalle. Opintojaksolla perehdyt digitaaliseen lähdeaineistoon ja opetustallenteisiin, joka käsittelevät viestintää, markkinointiviestintää ja imagoa. Osaamisnäyttönä laadit tehtävänannonmukaiset markkinointiviestintäsuunnitelman sekä oivalluspäiväkirjan.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakso avautuu 19.2. ja samana päivänä osallistujille lähetetään kurssiavain ja alkuinfo sähköpostitse. Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi. Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto on 1.5.2021 - 31.12.2023.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Siirry alkuun