Markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: KM00FQ56-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
05.05.2025 - 21.08.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
26.08.2025 - 07.10.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Media, muotoilu ja konservointi
- Toimipiste
- Hämeentie 135 D
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 20
- Koulutus
- Muotoilun tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Tytti Huhtaniska
- Vastuuopettaja
- Tytti Huhtaniska
- Ryhmät
-
KXE24S1GSVisuaalisen viestinnän muotoilu
- Opintojakso
- KM00FQ56
Toteutuksella on 13 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 83 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 26.08.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Markkinointi KM00FQ56-3001 |
AR342
Oppimistila Konsepti
|
Ke 27.08.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Markkinointi KM00FQ56-3001 |
AR342
Oppimistila Konsepti
|
Ti 02.09.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Markkinointi KM00FQ56-3001 |
AR342
Oppimistila Konsepti
|
Ke 03.09.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Markkinointi KM00FQ56-3001 |
AR342
Oppimistila Konsepti
|
Ti 09.09.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Markkinointi KM00FQ56-3001 |
AR342
Oppimistila Konsepti
|
Ke 10.09.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Markkinointi KM00FQ56-3001 |
AR342
Oppimistila Konsepti
|
Ti 16.09.2025 klo 09:00 - 12:00 (3 t 0 min) |
Markkinointi KM00FQ56-3001 - huom. tila! |
AR341
Oppimistila Montaasi
|
Ti 16.09.2025 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
ITSENÄINEN / Markkinointi KM00FQ56-3001 |
|
Ke 17.09.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Markkinointi KM00FQ56-3001 |
AR342
Oppimistila Konsepti
|
Ti 23.09.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Markkinointi KM00FQ56-3001 |
AR342
Oppimistila Konsepti
|
Ke 24.09.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Markkinointi KM00FQ56-3001 |
AR342
Oppimistila Konsepti
|
Ti 30.09.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Markkinointi KM00FQ56-3001 |
AR342
Oppimistila Konsepti
|
Ti 07.10.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Markkinointi KM00FQ56-3001 |
AR342
Oppimistila Konsepti
|
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia, eettisiä ja kestävän kehityksen periaatteita markkinoinnin näkökulmasta.
Sisältö
- markkinoinnin ja markkinointiviestinnän osa-alueet
- kohderyhmäajattelu
- asiakkaan tarpeen tunnistaminen
- asiakassuhteen rakentaminen ja ylläpito
- asiakasviestintä
- kestävä kehitys
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija tuntee markkinoinnin eri osa-alueita ja osaa käyttää markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeisiä käsitteitä. Opiskelija osaa ottaa kohderyhmän huomioon.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija tuntee markkinoinnin eri osa-alueita ja osaa käyttää markkinoinnin ja markkinointiviestinnän käsitteitä. Opiskelija osaa ottaa toimintaympäristön ja kohderyhmän huomioon. Hän osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija osaa etsiä, analysoida ja tuottaa tietoa. Opiskelija osaa ottaa kestävän kehityksen periaatteet huomioon.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen syvällisesti. Opiskelija tuntee markkinoinnin eri osa-alueita ja osaa sujuvasti käyttää markkinoinnin ja markkinointiviestinnän käsitteitä. Opiskelija osaa ottaa toimintaympäristön ja kohderyhmän huomioon. Hän osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija osaa, etsiä analysoida ja tuottaa tietoa sekä tehdä kehittämisehdotuksia. Opiskelija osaa ottaa kestävän kehityksen periaatteet huomioon.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija tuntee markkinoinnin eri osa-alueita ja osaa käyttää markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeisiä käsitteitä. Opiskelija osaa ottaa kohderyhmän huomioon.
Osaamistavoitteet
Opiskelija hallitsee markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia, eettisiä ja kestävän kehityksen periaatteita markkinoinnin näkökulmasta.
Sisältö
- markkinoinnin ja markkinointiviestinnän osa-alueet
- kohderyhmäajattelu
- asiakkaan tarpeen tunnistaminen
- asiakassuhteen rakentaminen ja ylläpito
- asiakasviestintä
- kestävä kehitys