Skip to main content

Marketing and Branding (5 ECTS)

Code: KX00EE12-3003

General information


Enrollment
28.11.2022 - 11.12.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
03.02.2023 - 15.05.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Mode of delivery
On-campus
Unit
(2019-2024) Cultural Management & Fashion and Clothing
Campus
Hämeentie 135 D
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 23
Degree programmes
Fashion and Clothing
Teachers
Päivi Lonka
Teacher in charge
Päivi Lonka
Course
KX00EE12

Implementation has 3 reservations. Total duration of reservations is 19 h 30 min.

Time Topic Location
Mon 08.05.2023 time 09:00 - 15:30
(6 h 30 min)
Markkinointi ja brändäys KX00EE12-3003
AR337 Suunnittelustudio
Fri 12.05.2023 time 09:00 - 15:30
(6 h 30 min)
Itsenäistä työskentelyä: Markkinointi ja brändäys KX00EE12-3003
AR337 Suunnittelustudio
Mon 15.05.2023 time 09:00 - 15:30
(6 h 30 min)
Markkinointi ja brändäys KX00EE12-3003
AR341 Oppimistila Montaasi
Changes to reservations may be possible.

Objective

After completing the course, the students are able to:
• describe the fundamentals and the basic concepts of marketing.
• explain the importance of customer-oriented marketing as part of business operations.
• understand the principles of visual marketing and brand management.

Content

Marketing environments of the company and competitive marketing tools. Different forms of marketing communication and advertising, including online marketing and visual marketing, as part of fashion marketing. Principles of customer behavior and segmentation. Product as a tool for competition and principles of brand building.

Location and time

lukujärjestyksen mukaan. mahdolliset yritysvierailut ilmoitetaan erikseen

Materials

jaetaan kurssin aikana

Teaching methods

Lähiopetus sekä ryhmä- ja yksilötehtävät, oppimispäiväkirja

Employer connections

-

Exam schedules

-

International connections

-

Completion alternatives

-

Student workload

1 op = 27 h
kurssin laajuus 5 op = 135 h
lähiopetusta ja ryhmä- sekä yksilötehtävien läpikäyntiä n. 50 h, oppimispäiväkirja 50 h, viikkkotehtävät n. 20 h, itsenäistä opiskelua n. 15 h

Content scheduling

Sisällön jaksottuminen eri opetuskerroille käydään läpi ensimmäisellä lähiopetuskerralla

Further information

-

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

The students have partly reached the goals of the course. They have adequately completed the set assignments.

Assessment criteria, good (3)

The students have successfully reached the goals of the course. They have successfully completed the set assignments applying learned information.

Assessment criteria, excellent (5)

The students have reached the goals of the course to an excellent degree. They have completed the set assignments applying learned information with distinction.

Assessment criteria, approved/failed

Pass:
The students have partly reached the goals of the course. They have adequately completed the set assignments.

Assessment methods and criteria

Pääosa kurssin arvosanasta koostuu jokaisen opiskelijan omasta oppimispäiväkirjasta. Kurssilla tehdään ryhmätyönä uuden yrityksen brändi- ja markkinointisuunnitelma jonka perusteella muodostuu arvosanasta 30%. Lisäksi 20% erilaisista muista ryhmä- ym tuntitehtävistä sekä tuntiaktiivisuudesta .

Arvioinnin perusteet
Opintojakson arviointikriteeri, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän tuntee ja ymmärtää brändin ja markkinoinnin peruskäsitteet ja näiden soveltamisen tekstiili- ja vaatetusalalla. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja osallistunut oppimistilanteisiin.

Opintojakson arviointikriteeri, hyvä (3-4)
Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet. Hän tuntee ja ymmärtää brändin ja markkinoinnin peruskäsitteet ja toimintamallit sekä niiden soveltamisen ja vaikutukset tekstiili- ja vaatetusalalla. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti soveltaen opittua ja osallistunut aktiivisesti oppimistilanteisiin.

Opintojakson arviointikriteeri, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet. Hän hallitsee laajasti brändin ja markkinoinnin merkityksen, soveltamisen ja toimintatavat tekstiili- ja vaatetusalalla. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät määräajassa soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti ja osallistunut rakentavasti oppimistilanteisiin.

Opintojakson arviointikriteeri, hyväksytty
Hyväksytty:
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän tietää brändin ja markkinoinnin keskeisiä periaatteita ja toimintoja tekstiili- ja vaatetusalalla. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja osallistunut oppimistilanteisiin.

Qualifications

-

Go back to top of page