Marketing and Branding (5 ECTS)
Code: KX00EE12-3003
General information
- Enrollment
- 28.11.2022 - 11.12.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 03.02.2023 - 15.05.2023
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 ECTS
- Mode of delivery
- On-campus
- Unit
- (2019-2024) Cultural Management & Fashion and Clothing
- Campus
- Hämeentie 135 D
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 10 - 23
- Degree programmes
- Fashion and Clothing
Implementation has 3 reservations. Total duration of reservations is 19 h 30 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Mon 08.05.2023 time 09:00 - 15:30 (6 h 30 min) |
Markkinointi ja brändäys KX00EE12-3003 |
AR337
Suunnittelustudio
|
Fri 12.05.2023 time 09:00 - 15:30 (6 h 30 min) |
Itsenäistä työskentelyä: Markkinointi ja brändäys KX00EE12-3003 |
AR337
Suunnittelustudio
|
Mon 15.05.2023 time 09:00 - 15:30 (6 h 30 min) |
Markkinointi ja brändäys KX00EE12-3003 |
AR341
Oppimistila Montaasi
|
Objective
After completing the course, the students are able to:
• describe the fundamentals and the basic concepts of marketing.
• explain the importance of customer-oriented marketing as part of business operations.
• understand the principles of visual marketing and brand management.
Content
Marketing environments of the company and competitive marketing tools. Different forms of marketing communication and advertising, including online marketing and visual marketing, as part of fashion marketing. Principles of customer behavior and segmentation. Product as a tool for competition and principles of brand building.
Location and time
lukujärjestyksen mukaan. mahdolliset yritysvierailut ilmoitetaan erikseen
Materials
jaetaan kurssin aikana
Teaching methods
Lähiopetus sekä ryhmä- ja yksilötehtävät, oppimispäiväkirja
Employer connections
-
Exam schedules
-
International connections
-
Completion alternatives
-
Student workload
1 op = 27 h
kurssin laajuus 5 op = 135 h
lähiopetusta ja ryhmä- sekä yksilötehtävien läpikäyntiä n. 50 h, oppimispäiväkirja 50 h, viikkkotehtävät n. 20 h, itsenäistä opiskelua n. 15 h
Content scheduling
Sisällön jaksottuminen eri opetuskerroille käydään läpi ensimmäisellä lähiopetuskerralla
Further information
-
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
The students have partly reached the goals of the course. They have adequately completed the set assignments.
Assessment criteria, good (3)
The students have successfully reached the goals of the course. They have successfully completed the set assignments applying learned information.
Assessment criteria, excellent (5)
The students have reached the goals of the course to an excellent degree. They have completed the set assignments applying learned information with distinction.
Assessment criteria, approved/failed
Pass:
The students have partly reached the goals of the course. They have adequately completed the set assignments.
Assessment methods and criteria
Pääosa kurssin arvosanasta koostuu jokaisen opiskelijan omasta oppimispäiväkirjasta. Kurssilla tehdään ryhmätyönä uuden yrityksen brändi- ja markkinointisuunnitelma jonka perusteella muodostuu arvosanasta 30%. Lisäksi 20% erilaisista muista ryhmä- ym tuntitehtävistä sekä tuntiaktiivisuudesta .
Arvioinnin perusteet
Opintojakson arviointikriteeri, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän tuntee ja ymmärtää brändin ja markkinoinnin peruskäsitteet ja näiden soveltamisen tekstiili- ja vaatetusalalla. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja osallistunut oppimistilanteisiin.
Opintojakson arviointikriteeri, hyvä (3-4)
Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet. Hän tuntee ja ymmärtää brändin ja markkinoinnin peruskäsitteet ja toimintamallit sekä niiden soveltamisen ja vaikutukset tekstiili- ja vaatetusalalla. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti soveltaen opittua ja osallistunut aktiivisesti oppimistilanteisiin.
Opintojakson arviointikriteeri, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet. Hän hallitsee laajasti brändin ja markkinoinnin merkityksen, soveltamisen ja toimintatavat tekstiili- ja vaatetusalalla. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät määräajassa soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti ja osallistunut rakentavasti oppimistilanteisiin.
Opintojakson arviointikriteeri, hyväksytty
Hyväksytty:
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän tietää brändin ja markkinoinnin keskeisiä periaatteita ja toimintoja tekstiili- ja vaatetusalalla. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja osallistunut oppimistilanteisiin.
Qualifications
-