Markkinointi ja brändäysLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: KX00EE12
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson jälkeen opiskelija:
• osaa markkinoinnin perusteet ja peruskäsitteet.
• ymmärtää asiakaslähtöisen markkinoinnin merkityksen osana yritystoimintaa.
• osaa mielikuvamarkkinoinnin ja brändin hallinnan periaatteet.
Sisältö
Yrityksen markkinointiympäristö ja markkinoinnin kilpailukeinot. Markkinointiviestinnän ja mainonnan eri muodot sisältäen verkkomarkkinoinnin ja visuaalisen markkinoinnin osana muodin markkinointia. Asiakaskäyttäytymisen ja segmentoinnin periaatteet. Tuote kilpailukeinona ja brändin rakentamisen periaatteet.
Esitietovaatimukset
-
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja on osannut soveltaa opittuja asioita niiden suorittamisessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty:
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.