Ammatti-identiteetti ja portfoliotyö 2 (5 op)
Toteutuksen tunnus: 1000DB03-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 30.11.2020 - 13.12.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2021 - 14.03.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 15 - 45
- Koulutus
- Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma
Aika ja paikka
14.1.- 11.3.2021
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioidaan ryhmätyöt ja niihin liittyvät tehtävät hyväksytty - hylätty
Arvioidaan portfolion laatu ja kokonaisuus arvosanalla 1-5.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kontaktiopetus 27 h
Tehtävien tekeminen ja vertaisarviointi 13 h
Portfolion tekeminen ja esittely 95 h
Opetusmenetelmät
Luennot, harjoitustehtävät ja portfolio
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija hahmottaa itsensä kulttuurituotannon ammattikentälle siirtyvänä toimijana ja kykenee dokumentoimaan kehitystään suullisesti, kirjallisesti ja visuaalisesti. Opiskelija kykenee kuvailemaan vahvuuksiaan ja heikkouksiaan pinnallisesti. Opiskelija hallitsee portfoliotyöskentelyn periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa paikantaa oman osaamisensa ja roolinsa kulttuurituotannon ammattikentän toimijana. Hän osaa eritellä omaa osaamistaan ja kuvailemaan osaamistaan monipuolisesti hyödyntäen kirjallista, visuaalista ja suullista viestintää. Opiskelija kykenee arvioimaan portfolion tekoprosessia sekä portfoliotaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tunnistaa monitasoisesti oman osaamisensa ja roolinsa kulttuurituotannon ammattikentän toimijana. Hän osaa analysoida omaa osaamistaan ja suhteuttaa sitä kentän tarpeeseen. Opiskelija kykenee kuvailemaan osaamistaan monipuolisesti hyödyntäen kirjallista, visuaalista ja suullista viestintää. Opiskelija kykenee syvään reflektioon ja ajattelutyönsä raportointiin portfolioprosessin osana.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija hahmottaa itsensä kulttuurituotannon ammattikentälle siirtyvänä toimijana ja kykenee dokumentoimaan kehitystään suullisesti, kirjallisesti ja visuaalisesti. Opiskelija kykenee kuvailemaan vahvuuksiaan ja heikkouksiaan pinnallisesti. Opiskelija hallitsee portfoliotyöskentelyn periaatteet.