Siirry suoraan sisältöön

Asiakaslähtöisen palvelukokemuksen kehittäminenLaajuus (5 op)

Tunnus: LC00EG85

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija:
- ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoimintalähtöisten palveluratkaisujen kehittämisessä
- ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen teorioita osana asiakaskokemuksen parantamista
- osaa kuvata olemassa olevaa palvelupolkua käyttäjän näkökulmasta
- tunnistaa kehitystarpeita ja osaa ideoida niihin ratkaisuja
- osaa suunnitella ja kuvata asetettuja tavoitteita tukevia palveluratkaisuja

Sisältö

- kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta
- palvelukokemuksen kehittämisen menetelmät
- asiakaskokemus

Esitietovaatimukset

Markkinointi tai vastaavat perustiedot ja - taidot markkinoinnista

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Ilmoittautumisaika

02.05.2023 - 20.08.2023

Ajoitus

28.08.2023 - 22.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalous

Toimipiste

Leiritie 1

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

20 - 35

Koulutus
  • Degree Programme in International Business and Logistics
Opettaja
  • Erkki Alanen
Vastuuopettaja

Suvi Moll

Ryhmät
  • LC21B_IB_M
    Incoming DD HWR Berlin, IBMAN Marketing
  • LB21L_M
    Incoming DD La Rochelle 3rd year students Marketing
  • LB21L_BI
    Incoming DD La Rochelle 3rd year students Business Intelligence
  • LB21S_MG
    Incoming DD Stuttgart Management
  • LC21R_M
    Incoming DD Rennes 3rd year students Marketing
  • LXC21_MAR
    LXC21_Marketing
  • LC21B_IB_F
    Incoming DD HWR Berlin, IBMAN Finance
  • LB22K
    Incoming DD Krems 2nd year students
  • LB21L_F
    Incoming DD La Rochelle 3rd year students Finance

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija:
- ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoimintalähtöisten palveluratkaisujen kehittämisessä
- ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen teorioita osana asiakaskokemuksen parantamista
- osaa kuvata olemassa olevaa palvelupolkua käyttäjän näkökulmasta
- tunnistaa kehitystarpeita ja osaa ideoida niihin ratkaisuja
- osaa suunnitella ja kuvata asetettuja tavoitteita tukevia palveluratkaisuja

Sisältö

- kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta
- palvelukokemuksen kehittämisen menetelmät
- asiakaskokemus

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Esitietovaatimukset

Markkinointi tai vastaavat perustiedot ja - taidot markkinoinnista

Ilmoittautumisaika

02.05.2023 - 13.08.2023

Ajoitus

28.08.2023 - 22.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalous

Toimipiste

Leiritie 1

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

20 - 35

Koulutus
  • Degree Programme in International Business and Logistics
Opettaja
  • Erkki Alanen
Vastuuopettaja

Suvi Moll

Ryhmät
  • LXC21_MAR
    LXC21_Marketing

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija:
- ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoimintalähtöisten palveluratkaisujen kehittämisessä
- ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen teorioita osana asiakaskokemuksen parantamista
- osaa kuvata olemassa olevaa palvelupolkua käyttäjän näkökulmasta
- tunnistaa kehitystarpeita ja osaa ideoida niihin ratkaisuja
- osaa suunnitella ja kuvata asetettuja tavoitteita tukevia palveluratkaisuja

Sisältö

- kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta
- palvelukokemuksen kehittämisen menetelmät
- asiakaskokemus

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Esitietovaatimukset

Markkinointi tai vastaavat perustiedot ja - taidot markkinoinnista

Ilmoittautumisaika

02.05.2022 - 14.08.2022

Ajoitus

29.08.2022 - 18.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalous

Toimipiste

Leiritie 1

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

20 - 35

Koulutus
  • Degree Programme in International Business and Logistics
Opettaja
  • Erkki Alanen
Vastuuopettaja

Suvi Moll

Ryhmät
  • LC20R_M
    Incoming DD Rennes 3rd year students Marketing
  • LXC20_MAR
    LXC20_MAR
  • LB20L_BI
    Incoming DD La Rochelle 3rd year students Business Intelligence
  • LB20S_MG
    Incoming DD Stuttgart Management
  • LB20L_M
    Incoming DD La Rochelle 3rd year students Marketing
  • LB20L_F
    Incoming DD La Rochelle 3rd year students Finance
  • LC20B_IB_F
    Incoming DD HWR Berlin, IBMAN Finance
  • LC20B_IB_M
    Incoming DD HWR Berlin, IBMAN Marketing

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija:
- ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoimintalähtöisten palveluratkaisujen kehittämisessä
- ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen teorioita osana asiakaskokemuksen parantamista
- osaa kuvata olemassa olevaa palvelupolkua käyttäjän näkökulmasta
- tunnistaa kehitystarpeita ja osaa ideoida niihin ratkaisuja
- osaa suunnitella ja kuvata asetettuja tavoitteita tukevia palveluratkaisuja

Sisältö

- kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta
- palvelukokemuksen kehittämisen menetelmät
- asiakaskokemus

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Esitietovaatimukset

Markkinointi tai vastaavat perustiedot ja - taidot markkinoinnista