English for MarketingLaajuus (5 cr)
Code: LD00EJ09
Credits
5 op
Objective
Upon completion of the course students will be able to use English effectively for oral and written expert communication in different types of marketing interaction situations. The student will be able to construct justifiable and effective arguments also in the most challenging interaction situations. The student will be able to apply the learned knowledge and communication style in international and multicultural projects.
Content
- Effective oral and written communication
- Presentation skills needed in marketing
- Essential text types in marketing
- Working in an international environment
The course includes participation in an international project week (2 credits)
Prerequisites
Business Communication in English, Marketing or equivalent competences
Assessment criteria, satisfactory (1)
The student has achieved the course objectives fairly. The student will be able to identify, define and use the course subject area’s concepts and models. The student understands the criteria and principles of the expertise development.
Assessment criteria, good (3)
The student has achieved the course objectives well, even though the knowledge and skills need improvement on some areas. The student is able to define the course concepts and models and are able to justify the analysis. The student is able to apply his/her knowledge in leisure, study and work situations. The student understands the importance of expertise in the field of business and is able to analyze his/her own expertise.
Assessment criteria, excellent (5)
The student has achieved the objectives of the course with excellent marks. The student masters commendably the course subject area’s concepts and models. The student is able to make justified and fluent analysis and to present concrete development measures. The student is well prepared to apply his/her knowledge in leisure, study and work situations. The student is able to analyze the business sector expertise and the development of his/her own expertise.
Assessment criteria, approved/failed
The student has achieved the course objectives fairly. The student will be able to identify, define and use the course subject area’s concepts and models. The student understands the criteria and principles of the expertise development.
Enrollment
06.05.2024 - 11.08.2024
Timing
26.08.2024 - 20.12.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Seija Mikkonen
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD23S1_M1LXD23S1_M1
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.
Content
- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)
Materials
Opettajan tuottama materiaali
Teaching methods
Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely
Employer connections
N/A
Exam schedules
N/A
International connections
Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment methods and criteria
Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%
Prerequisites
Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
06.05.2024 - 11.08.2024
Timing
26.08.2024 - 20.12.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Seija Mikkonen
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD23S1_M2LXD23S1_M2
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.
Content
- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)
Materials
Opettajan tuottama materiaali
Teaching methods
Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely
Employer connections
N/A
Exam schedules
N/A
International connections
Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment methods and criteria
Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%
Prerequisites
Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
02.05.2023 - 13.08.2023
Timing
28.08.2023 - 24.11.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Seija Mikkonen
- Pia Väkiparta-Lehtonen
- Maria Paassola
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD22S1_M1LXD22S1_M1
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.
Content
- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)
Materials
Opettajan tuottama materiaali
Teaching methods
Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely
Employer connections
N/A
Exam schedules
N/A
International connections
Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment methods and criteria
Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%
Prerequisites
Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
02.05.2023 - 13.08.2023
Timing
28.08.2023 - 23.11.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Seija Mikkonen
- Pia Väkiparta-Lehtonen
- Maria Paassola
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD22S1_M2LXD22S1_M2
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.
Content
- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)
Materials
Opettajan tuottama materiaali
Teaching methods
Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely
Employer connections
N/A
Exam schedules
N/A
International connections
Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment methods and criteria
Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%
Prerequisites
Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
02.05.2022 - 14.08.2022
Timing
29.08.2022 - 18.12.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
1 op
Mode of delivery
80 % Contact teaching, 20 % Distance learning
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Seija Mikkonen
- Pia Väkiparta-Lehtonen
- Adriana Mustelin
- Maria Paassola
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD21S1_M1LXD21S1_M1
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.
Content
- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)
Materials
Opettajan tuottama materiaali
Teaching methods
Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely
Employer connections
N/A
Exam schedules
N/A
International connections
Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment methods and criteria
Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%
Prerequisites
Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
02.05.2022 - 14.08.2022
Timing
29.08.2022 - 18.12.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
1 op
Mode of delivery
80 % Contact teaching, 20 % Distance learning
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Seija Mikkonen
- Pia Väkiparta-Lehtonen
- Adriana Mustelin
- Maria Paassola
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD21S1_M2LXD21S1_M2
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.
Content
- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)
Materials
Opettajan tuottama materiaali
Teaching methods
Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely
Employer connections
N/A
Exam schedules
N/A
International connections
Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment methods and criteria
Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%
Prerequisites
Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
07.12.2021 - 09.01.2022
Timing
17.01.2022 - 15.05.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
1 op
Mode of delivery
80 % Contact teaching, 20 % Distance learning
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Seija Mikkonen
- Suvi Moll
- Henna-Liisa Palojärvi
- Adriana Mustelin
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD20S1_M1LXD20S1_M1
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.
Content
- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)
Materials
Opettajan tuottama materiaali
Teaching methods
Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely
Employer connections
N/A
Exam schedules
N/A
International connections
Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment methods and criteria
Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%
Prerequisites
Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
07.12.2021 - 09.01.2022
Timing
17.01.2022 - 15.05.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Seija Mikkonen
- Suvi Moll
- Henna-Liisa Palojärvi
- Adriana Mustelin
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD20S1_M2LXD20S1_M2
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.
Content
- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)
Materials
Opettajan tuottama materiaali
Teaching methods
Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely
Employer connections
N/A
Exam schedules
N/A
International connections
Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment methods and criteria
Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%
Prerequisites
Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen