Skip to main content

English for MarketingLaajuus (5 cr)

Code: LD00EJ09

Credits

5 op

Objective

Upon completion of the course students will be able to use English effectively for oral and written expert communication in different types of marketing interaction situations. The student will be able to construct justifiable and effective arguments also in the most challenging interaction situations. The student will be able to apply the learned knowledge and communication style in international and multicultural projects.

Content

- Effective oral and written communication
- Presentation skills needed in marketing
- Essential text types in marketing
- Working in an international environment

The course includes participation in an international project week (2 credits)

Prerequisites

Business Communication in English, Marketing or equivalent competences

Assessment criteria, satisfactory (1)

The student has achieved the course objectives fairly. The student will be able to identify, define and use the course subject area’s concepts and models. The student understands the criteria and principles of the expertise development.

Assessment criteria, good (3)

The student has achieved the course objectives well, even though the knowledge and skills need improvement on some areas. The student is able to define the course concepts and models and are able to justify the analysis. The student is able to apply his/her knowledge in leisure, study and work situations. The student understands the importance of expertise in the field of business and is able to analyze his/her own expertise.

Assessment criteria, excellent (5)

The student has achieved the objectives of the course with excellent marks. The student masters commendably the course subject area’s concepts and models. The student is able to make justified and fluent analysis and to present concrete development measures. The student is well prepared to apply his/her knowledge in leisure, study and work situations. The student is able to analyze the business sector expertise and the development of his/her own expertise.

Assessment criteria, approved/failed

The student has achieved the course objectives fairly. The student will be able to identify, define and use the course subject area’s concepts and models. The student understands the criteria and principles of the expertise development.

Enrollment

06.05.2024 - 11.08.2024

Timing

26.08.2024 - 20.12.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Economics and Business Administration
Teachers
  • Seija Mikkonen
Teacher in charge

Anne Perkiö

Groups
  • LXD23S1_M1
    LXD23S1_M1

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.

Content

- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)

Materials

Opettajan tuottama materiaali

Teaching methods

Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely

Employer connections

N/A

Exam schedules

N/A

International connections

Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment methods and criteria

Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%

Prerequisites

Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen

Enrollment

06.05.2024 - 11.08.2024

Timing

26.08.2024 - 20.12.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Economics and Business Administration
Teachers
  • Seija Mikkonen
Teacher in charge

Anne Perkiö

Groups
  • LXD23S1_M2
    LXD23S1_M2

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.

Content

- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)

Materials

Opettajan tuottama materiaali

Teaching methods

Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely

Employer connections

N/A

Exam schedules

N/A

International connections

Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment methods and criteria

Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%

Prerequisites

Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen

Enrollment

02.05.2023 - 13.08.2023

Timing

28.08.2023 - 24.11.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Economics and Business Administration
Teachers
  • Seija Mikkonen
  • Pia Väkiparta-Lehtonen
  • Maria Paassola
Teacher in charge

Anne Perkiö

Groups
  • LXD22S1_M1
    LXD22S1_M1

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.

Content

- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)

Materials

Opettajan tuottama materiaali

Teaching methods

Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely

Employer connections

N/A

Exam schedules

N/A

International connections

Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment methods and criteria

Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%

Prerequisites

Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen

Enrollment

02.05.2023 - 13.08.2023

Timing

28.08.2023 - 23.11.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Economics and Business Administration
Teachers
  • Seija Mikkonen
  • Pia Väkiparta-Lehtonen
  • Maria Paassola
Teacher in charge

Anne Perkiö

Groups
  • LXD22S1_M2
    LXD22S1_M2

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.

Content

- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)

Materials

Opettajan tuottama materiaali

Teaching methods

Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely

Employer connections

N/A

Exam schedules

N/A

International connections

Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment methods and criteria

Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%

Prerequisites

Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen

Enrollment

02.05.2022 - 14.08.2022

Timing

29.08.2022 - 18.12.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

1 op

Mode of delivery

80 % Contact teaching, 20 % Distance learning

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Economics and Business Administration
Teachers
  • Seija Mikkonen
  • Pia Väkiparta-Lehtonen
  • Adriana Mustelin
  • Maria Paassola
Teacher in charge

Anne Perkiö

Groups
  • LXD21S1_M1
    LXD21S1_M1

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.

Content

- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)

Materials

Opettajan tuottama materiaali

Teaching methods

Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely

Employer connections

N/A

Exam schedules

N/A

International connections

Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment methods and criteria

Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%

Prerequisites

Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen

Enrollment

02.05.2022 - 14.08.2022

Timing

29.08.2022 - 18.12.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

1 op

Mode of delivery

80 % Contact teaching, 20 % Distance learning

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Economics and Business Administration
Teachers
  • Seija Mikkonen
  • Pia Väkiparta-Lehtonen
  • Adriana Mustelin
  • Maria Paassola
Teacher in charge

Anne Perkiö

Groups
  • LXD21S1_M2
    LXD21S1_M2

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.

Content

- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)

Materials

Opettajan tuottama materiaali

Teaching methods

Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely

Employer connections

N/A

Exam schedules

N/A

International connections

Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment methods and criteria

Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%

Prerequisites

Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen

Enrollment

07.12.2021 - 09.01.2022

Timing

17.01.2022 - 15.05.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

1 op

Mode of delivery

80 % Contact teaching, 20 % Distance learning

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Economics and Business Administration
Teachers
  • Seija Mikkonen
  • Suvi Moll
  • Henna-Liisa Palojärvi
  • Adriana Mustelin
Teacher in charge

Anne Perkiö

Groups
  • LXD20S1_M1
    LXD20S1_M1

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.

Content

- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)

Materials

Opettajan tuottama materiaali

Teaching methods

Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely

Employer connections

N/A

Exam schedules

N/A

International connections

Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment methods and criteria

Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%

Prerequisites

Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen

Enrollment

07.12.2021 - 09.01.2022

Timing

17.01.2022 - 15.05.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

School of Business

Campus

Leiritie 1

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 35

Degree programmes
  • Economics and Business Administration
Teachers
  • Seija Mikkonen
  • Suvi Moll
  • Henna-Liisa Palojärvi
  • Adriana Mustelin
Teacher in charge

Anne Perkiö

Groups
  • LXD20S1_M2
    LXD20S1_M2

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää englannin kieltä vaikuttavaan suulliseen ja kirjalliseen asiantuntijaviestintään erilaisissa markkinointialan vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa rakentaa perusteltuja ja vaikuttavia argumentteja myös haastavimmissa vuorovaikutustilanteissa. Opiskelija osaa mukauttaa viestintäilmaisuaan sekä valita oikean viestintätyylin ja -kanavan kohderyhmä- ja tilannekohtaisesti. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa tietoa ja viestintätyyliä kansainvälisessä ja monikulttuurisessa projektissa.

Content

- vaikuttava suullinen ja kirjallinen viestintä
- markkinointialalla tarvittavia esiintymistaitoja
- markkinointialan keskeisiä tekstilajeja
- työskentely kansainvälisessä ympäristössä
Opintojaksoon sisältyy osallistuminen kansainväliseen projektiviikkoon (2 op)

Materials

Opettajan tuottama materiaali

Teaching methods

Yksilö- ja ryhmätyö
Aktivoiva luento
Virtuaalityöskentely

Employer connections

N/A

Exam schedules

N/A

International connections

Kansainvälinen projektiviikko (2 OP)

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Assessment methods and criteria

Kirjalliset yksilötehtävät 35 %
Ryhmäesitys / webinaari 35 %
Aktivoivat luennot / Vierailuluento 20%
Osalllistumien 10%

Prerequisites

Liikeviestintä englanniksi 5 op, Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen