Siirry suoraan sisältöön

Mainostekstien suunnitteluLaajuus (5 op)

Tunnus: KM00ER98

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija tuntee mainoskirjoittamisen ja erilaisten mainostekstien suunnittelun perusteet.

Sisältö

- graafisen suunnittelijan tekstitaidot
- luova mainoskirjoittaminen
- copywriterin työnkuva ja rooli työyhteisössä

Esitietovaatimukset

Graafisen suunnittelun perusteiden hallinta.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija hahmottaa erilaisten mainostekstien suunnittelun perusteet. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa tuottaa tyydyttävää mainostekstiä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija hallitsee erilaisten mainostekstien suunnittelun. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja tuottaa luontevaa mainostekstiä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija hallitsee erilaisten mainostekstien suunnittelun kiitettävästi. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja kykenee työskentelemään itsenäisesti. Opiskelija osaa tuottaa sujuvaa ja oikein kohdennettua mainostekstiä.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija hahmottaa erilaisten mainostekstien suunnittelun perusteet. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa tuottaa tyydyttävää mainostekstiä.

Ilmoittautumisaika

06.05.2024 - 31.08.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Media, muotoilu ja konservointi

Toimipiste

Hämeentie 135

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 20

Koulutus
  • Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Tuomas Aatola
  • Kai Talonpoika
Vastuuopettaja

Kai Talonpoika

Ryhmät
  • KXE21S1GS
    Visuaalisen viestinnän muotoilu - Graafinen suunnittelu

Tavoitteet

Opiskelija tuntee mainoskirjoittamisen ja erilaisten mainostekstien suunnittelun perusteet.

Sisältö

- graafisen suunnittelijan tekstitaidot
- luova mainoskirjoittaminen
- copywriterin työnkuva ja rooli työyhteisössä

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija hahmottaa erilaisten mainostekstien suunnittelun perusteet. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa tuottaa tyydyttävää mainostekstiä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija hallitsee erilaisten mainostekstien suunnittelun. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja tuottaa luontevaa mainostekstiä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija hallitsee erilaisten mainostekstien suunnittelun kiitettävästi. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja kykenee työskentelemään itsenäisesti. Opiskelija osaa tuottaa sujuvaa ja oikein kohdennettua mainostekstiä.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija hahmottaa erilaisten mainostekstien suunnittelun perusteet. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa tuottaa tyydyttävää mainostekstiä.

Esitietovaatimukset

Graafisen suunnittelun perusteiden hallinta.