Siirry suoraan sisältöön

Mainostekstien suunnittelu (5 op)

Toteutuksen tunnus: KM00ER98-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

06.05.2024 - 31.08.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Media, muotoilu ja konservointi

Toimipiste

Hämeentie 135

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 20

Koulutus

  • Muotoilun tutkinto-ohjelma

Opettaja

  • Tuomas Aatola
  • Kai Talonpoika

Vastuuopettaja

Kai Talonpoika

Ryhmät

  • KXE21S1GS
    Visuaalisen viestinnän muotoilu - Graafinen suunnittelu

Tavoitteet

Opiskelija tuntee mainoskirjoittamisen ja erilaisten mainostekstien suunnittelun perusteet.

Sisältö

- graafisen suunnittelijan tekstitaidot
- luova mainoskirjoittaminen
- copywriterin työnkuva ja rooli työyhteisössä

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija hahmottaa erilaisten mainostekstien suunnittelun perusteet. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa tuottaa tyydyttävää mainostekstiä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija hallitsee erilaisten mainostekstien suunnittelun. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja tuottaa luontevaa mainostekstiä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija hallitsee erilaisten mainostekstien suunnittelun kiitettävästi. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja kykenee työskentelemään itsenäisesti. Opiskelija osaa tuottaa sujuvaa ja oikein kohdennettua mainostekstiä.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija hahmottaa erilaisten mainostekstien suunnittelun perusteet. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa tuottaa tyydyttävää mainostekstiä.

Esitietovaatimukset

Graafisen suunnittelun perusteiden hallinta.