Mainostekstien suunnitteluLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: KM00ER98
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija tuntee mainoskirjoittamisen ja erilaisten mainostekstien suunnittelun perusteet.
Sisältö
- graafisen suunnittelijan tekstitaidot
- luova mainoskirjoittaminen
- copywriterin työnkuva ja rooli työyhteisössä
Esitietovaatimukset
Graafisen suunnittelun perusteiden hallinta.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija hahmottaa erilaisten mainostekstien suunnittelun perusteet. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa tuottaa tyydyttävää mainostekstiä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija hallitsee erilaisten mainostekstien suunnittelun. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja tuottaa luontevaa mainostekstiä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija hallitsee erilaisten mainostekstien suunnittelun kiitettävästi. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja kykenee työskentelemään itsenäisesti. Opiskelija osaa tuottaa sujuvaa ja oikein kohdennettua mainostekstiä.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija hahmottaa erilaisten mainostekstien suunnittelun perusteet. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa tuottaa tyydyttävää mainostekstiä.