Siirry suoraan sisältöön

Mainostekstien suunnitteluLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: KM00ER98

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija tuntee mainoskirjoittamisen ja erilaisten mainostekstien suunnittelun perusteet.

Sisältö

- graafisen suunnittelijan tekstitaidot
- luova mainoskirjoittaminen
- copywriterin työnkuva ja rooli työyhteisössä

Esitietovaatimukset

Graafisen suunnittelun perusteiden hallinta.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija hahmottaa erilaisten mainostekstien suunnittelun perusteet. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa tuottaa tyydyttävää mainostekstiä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija hallitsee erilaisten mainostekstien suunnittelun. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja tuottaa luontevaa mainostekstiä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija hallitsee erilaisten mainostekstien suunnittelun kiitettävästi. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja kykenee työskentelemään itsenäisesti. Opiskelija osaa tuottaa sujuvaa ja oikein kohdennettua mainostekstiä.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija hahmottaa erilaisten mainostekstien suunnittelun perusteet. Opiskelija ymmärtää mainostekstien roolin osana markkinointiviestintää. Opiskelija osaa tuottaa tyydyttävää mainostekstiä.

Siirry alkuun