Siirry suoraan sisältöön

Pelimoottorit 2Laajuus (10 op)

Tunnus: KM00FM53

Laajuus

10 op

Osaamistavoitteet

Opiskelijat syventävät osaamistaan pelimoottoreiden käytössä, keskittyen interaktioiden ohjelmointiin ja toiminnallisten sovellusten rakentamiseen.

Sisältö

Kurssi keskittyy ohjelmointiin ja interaktioiden rakentamiseen pelimoottorilla.

- Interaktiivisuuden toteuttaminen ohjelmoinnin ja pelimoottorin työkalujen avulla
- Assettien ja kohtausten hallinta
- Julkaisualustat

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee pelimoottoreiden perustyötavat ja pystyy tuottamaan perustason interaktiivisia sovelluksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Toteuttaa XR-sovelluksia eri alustoille käyttäen pelimoottoreita ja alan ohjelmistoja. Tuntee eri XR-teknologioiden ja ekosysteemien mahdollisuudet ja rajoitukset sekä alan tulevaisuudennäkymät. On ideoinut ja toteuttanut oman XR-projektinsa aikataulussa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Toteuttaa XR-sovelluksia eri alustoille käyttäen pelimoottoreita ja alan ohjelmistoja. Hallitsee eri XR-teknologioiden ja ekosysteemien mahdollisuudet ja rajoitukset sekä alan tulevaisuudennäkymät. On ideoinut, hallinnoinut ja toteuttanut omat XR-projektinsa ammattimaisesti ja aikataulussa.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija tuntee pelimoottoreiden perustyötavat ja pystyy tuottamaan perustason interaktiivisia sovelluksia.