Developing Marketing CommunicationsLaajuus (5 cr)
Code: LD00EH77
Credits
5 op
Objective
After completing the course the student will be able to develop and implement marketing communications for the company.
Content
- Developing the contents of marketing communications and their application
- Designing and writing marketing communication texts
- Convincing communication: pitching
- Channels, tools and applications for marketing communications
- Budgeting and purchasing goal-oriented marketing communications
- Measuring and monitoring the efficiency of marketing communications
- The ethical perspectives in marketing communications
Prerequisites
Marketing or equivalent competences
Assessment criteria, satisfactory (1)
The student has achieved the course objectives fairly. The student will be able to identify, define and use the course subject area’s concepts and models. The student understands the criteria and principles of the expertise development.
Assessment criteria, good (3)
The student has achieved the course objectives well, even though the knowledge and skills need improvement on some areas. The student is able to define the course concepts and models and are able to justify the analysis. The student is able to apply his/her knowledge in leisure, study and work situations. The student understands the importance of expertise in the field of business and is able to analyze his/her own expertise.
Assessment criteria, excellent (5)
The student has achieved the objectives of the course with excellent marks. The student masters commendably the course subject area’s concepts and models. The student is able to make justified and fluent analysis and to present concrete development measures. The student is well prepared to apply his/her knowledge in leisure, study and work situations. The student is able to analyze the business sector expertise and the development of his/her own expertise.
Assessment criteria, approved/failed
The student has achieved the course objectives fairly. The student will be able to identify, define and use the course subject area’s concepts and models. The student understands the criteria and principles of the expertise development.
Enrollment
06.05.2024 - 11.08.2024
Timing
26.08.2024 - 18.10.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Erkki Alanen
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD23S2Liiketalouden tutkinto-ohjelma monimuoto
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja toteuttaa yrityksen markkinointiviestintää.
Content
- markkinointiviestinnän sisällön kehittäminen ja toteutus
- markkinointiviestintätekstien suunnittelu ja kirjoittaminen
- vakuuttava viestintä: pitsaus
- markkinointiviestinnän kanavat, työkalut ja sovellukset
- tavoitteellisen markkinointiviestinnän budjetointi ja ostaminen
- markkinointiviestinnän tehokkuuden mittaus ja seuranta
- markkinointiviestinnän suunnitteluun liittyvät eettiset kysymykset
Teaching methods
Lähiopetusta kampuksella sekä etäopetusta.
Luentoja, harjoitustehtäviä ja itseopiskelua.
Further information
Toteutus on suunnattu Metropolian opiskelijoille.
Toteutuksen tarkempi sisältö esitellään ensimmäisellä luentokerralla.
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment methods and criteria
Arviointi perustuu pisteytettäviin harjoitustehtäviin.
Prerequisites
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
06.05.2024 - 11.08.2024
Timing
26.08.2024 - 20.12.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Maria Paassola
- Terhi Kaunismäki
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD23S1_M1LXD23S1_M1
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja toteuttaa yrityksen markkinointiviestintää.
Content
- markkinointiviestinnän sisällön kehittäminen ja toteutus
- markkinointiviestintätekstien suunnittelu ja kirjoittaminen
- vakuuttava viestintä: pitsaus
- markkinointiviestinnän kanavat, työkalut ja sovellukset
- tavoitteellisen markkinointiviestinnän budjetointi ja ostaminen
- markkinointiviestinnän tehokkuuden mittaus ja seuranta
- markkinointiviestinnän suunnitteluun liittyvät eettiset kysymykset
Location and time
Markkinoinnin osuuden opetus tapahtuu pääsääntöisesti Myyrmäen kampuksella
Materials
Opettajan tuottama luentomateriaali
Ei erillistä kurssi- tai tenttikirjaa, mutta mahdollista lisälukemista (löytyvät Metropolian kirjastosta):
Eagle 2021: Marketing communications
Fennis & Stroebe 2021: The psychology of advertising
Jerome 2022: Integrated marketing communication : advertising and promotion in a digital world
Pelsmacker, Geuens & Bergh 2021: Marketing communications : a European perspective
Percy & Rosenbaum-Elliot 2016: Strategic advertising management
Teaching methods
Markkinoinnin osuus:
Luento-opetus
Mahdolliset vierailijaluennot
Mahdolliset tuntitehtävät
Yksilötyönä tehtävä yritysraportti
Koko syksyn ajan ryhmätyönä rakennettava markkinointiviestintäkampanja
Kampanjan ryhmätyönä laadittavat kirjallinen raportti & visuaalinen esitys
Osan kurssista opettaa viestinnän opettaja
Employer connections
Mahdolliset vierailijaluennoitsijat yritysmaailmasta
Exam schedules
Kurssilla ei ole erillistä tenttiä
Completion alternatives
Markkinointiviestintäkampanja on mahdollista poikkeustapauksissa rakentaa myös itsenäisesti yksilötyönä - keskustele opettajan kanssa
Viestinnän osuus: neuvottele suoraan opettajan kanssa
Student workload
Luento-opetusta kampuksella viikkoon 50 asti
Intensiiviviikolla 42 itsenäistä työskentelyä kampanjan parissa
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment methods and criteria
Markkinoinnin osuus:
- Yksilöraportti
- Ryhmätyönä tehtävä kampanjan kirjallinen raportti
- Ryhmätyönä laadittava visuaalinen kampanjapresentaatio
- Kampanjan myyvä esittely joulukuussa
- Muiden ryhmien kampanjaesitysten opponointi
Viestinnän osuus:
Kyseisen osuuden opettaja tiedottaa asiasta erikseen
Ei erillistä tenttiä
Prerequisites
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
06.05.2024 - 11.08.2024
Timing
26.08.2024 - 20.12.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Maria Paassola
- Terhi Kaunismäki
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD23S1_M2LXD23S1_M2
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja toteuttaa yrityksen markkinointiviestintää.
Content
- markkinointiviestinnän sisällön kehittäminen ja toteutus
- markkinointiviestintätekstien suunnittelu ja kirjoittaminen
- vakuuttava viestintä: pitsaus
- markkinointiviestinnän kanavat, työkalut ja sovellukset
- tavoitteellisen markkinointiviestinnän budjetointi ja ostaminen
- markkinointiviestinnän tehokkuuden mittaus ja seuranta
- markkinointiviestinnän suunnitteluun liittyvät eettiset kysymykset
Location and time
Markkinoinnin osuuden opetus tapahtuu pääsääntöisesti Myyrmäen kampuksella
Materials
Opettajan tuottama luentomateriaali
Ei erillistä kurssi- tai tenttikirjaa, mutta mahdollista lisälukemista (löytyvät Metropolian kirjastosta):
Eagle 2021: Marketing communications
Fennis & Stroebe 2021: The psychology of advertising
Jerome 2022: Integrated marketing communication : advertising and promotion in a digital world
Pelsmacker, Geuens & Bergh 2021: Marketing communications : a European perspective
Percy & Rosenbaum-Elliot 2016: Strategic advertising management
Teaching methods
Markkinoinnin osuus:
Luento-opetus
Mahdolliset vierailijaluennot
Mahdolliset tuntitehtävät
Yksilötyönä tehtävä yritysraportti
Koko syksyn ajan ryhmätyönä rakennettava markkinointiviestintäkampanja
Kampanjan ryhmätyönä laadittavat kirjallinen raportti & visuaalinen esitys
Osan kurssista opettaa viestinnän opettaja
Employer connections
Mahdolliset vierailijaluennoitsijat yritysmaailmasta
Exam schedules
Kurssilla ei ole erillistä tenttiä
Completion alternatives
Markkinointiviestintäkampanja on mahdollista poikkeustapauksissa rakentaa myös itsenäisesti yksilötyönä - keskustele opettajan kanssa
Viestinnän osuus: neuvottele suoraan opettajan kanssa
Student workload
Luento-opetusta kampuksella viikkoon 50 asti
Intensiiviviikolla 42 itsenäistä työskentelyä kampanjan parissa
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment methods and criteria
Markkinoinnin osuus:
- Yksilöraportti
- Ryhmätyönä tehtävä kampanjan kirjallinen raportti
- Ryhmätyönä laadittava visuaalinen kampanjapresentaatio
- Kampanjan myyvä esittely joulukuussa
- Muiden ryhmien kampanjaesitysten opponointi
Viestinnän osuus:
Kyseisen osuuden opettaja tiedottaa asiasta erikseen
Ei erillistä tenttiä
Prerequisites
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
04.12.2023 - 07.01.2024
Timing
15.01.2024 - 15.03.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Erkki Alanen
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD23K2Liiketalouden tutkinto-ohjelma monimuoto
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja toteuttaa yrityksen markkinointiviestintää.
Content
- markkinointiviestinnän sisällön kehittäminen ja toteutus
- markkinointiviestintätekstien suunnittelu ja kirjoittaminen
- vakuuttava viestintä: pitsaus
- markkinointiviestinnän kanavat, työkalut ja sovellukset
- tavoitteellisen markkinointiviestinnän budjetointi ja ostaminen
- markkinointiviestinnän tehokkuuden mittaus ja seuranta
- markkinointiviestinnän suunnitteluun liittyvät eettiset kysymykset
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Prerequisites
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
02.05.2023 - 13.08.2023
Timing
28.08.2023 - 22.10.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Antti Leino
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD22S2Liiketalouden tutkinto-ohjelma monimuoto
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja toteuttaa yrityksen markkinointiviestintää.
Content
- markkinointiviestinnän sisällön kehittäminen ja toteutus
- markkinointiviestintätekstien suunnittelu ja kirjoittaminen
- vakuuttava viestintä: pitsaus
- markkinointiviestinnän kanavat, työkalut ja sovellukset
- tavoitteellisen markkinointiviestinnän budjetointi ja ostaminen
- markkinointiviestinnän tehokkuuden mittaus ja seuranta
- markkinointiviestinnän suunnitteluun liittyvät eettiset kysymykset
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Prerequisites
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
02.05.2023 - 13.08.2023
Timing
28.08.2023 - 22.12.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Maria Paassola
- Terhi Kaunismäki
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD22S1_M2LXD22S1_M2
-
LXD22S1_M1LXD22S1_M1
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja toteuttaa yrityksen markkinointiviestintää.
Content
- markkinointiviestinnän sisällön kehittäminen ja toteutus
- markkinointiviestintätekstien suunnittelu ja kirjoittaminen
- vakuuttava viestintä: pitsaus
- markkinointiviestinnän kanavat, työkalut ja sovellukset
- tavoitteellisen markkinointiviestinnän budjetointi ja ostaminen
- markkinointiviestinnän tehokkuuden mittaus ja seuranta
- markkinointiviestinnän suunnitteluun liittyvät eettiset kysymykset
Location and time
Markkinoinnin osuuden opetus tapahtuu pääsääntöisesti Myyrmäen kampuksella
Materials
Opettajan tuottama luentomateriaali
Ei erillistä kurssi- tai tenttikirjaa, mutta mahdollista lisälukemista:
Fennis & Stroebe 2021: The psychology of advertising
Percy & Rosenbaum-Elliot 2016: Strategic advertising management
Kotler & Armstrong: Principles of Marketing (2018) seuraavat luvut:
14 Engaging Consumers and Communicating Customer Value
15 Advertising and Public Relations
17 Direct, Online, Social Media and Mobile Marketing
Fahy & Jobber: Foundations of marketing (2019) seuraavat luvut:
Part 3: Integrated Marketing Communications I & II
Teaching methods
Markkinoinnin osuus:
Luento-opetus
Mahdolliset vierailijaluennot
Mahdolliset tuntitehtävät
Yksilötyönä tehtävä yritysraportti
Koko syksyn ajan ryhmätyönä rakennettava markkinointiviestintäkampanja
Kampanjan ryhmätyönä laadittavat kirjallinen raportti & visuaalinen esitys
Osan kurssista opettaa viestinnän opettaja
Employer connections
Mahdolliset vierailijaluennoitsijat yritysmaailmasta
Exam schedules
Kurssilla ei ole erillistä tenttiä
Completion alternatives
Markkinointiviestintäkampanja on mahdollista poikkeustapauksissa rakentaa myös itsenäisesti yksilötyönä - keskustele opettajan kanssa
Viestinnän osuus: neuvottele suoraan opettajan kanssa
Student workload
Luento-opetusta kampuksella viikkoon 50 asti
Intensiiviviikolla 42 itsenäistä työskentelyä kampanjan parissa
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment methods and criteria
Markkinoinnin osuus:
- Yksilöraportti
- Ryhmätyönä tehtävä kampanjan kirjallinen raportti
- Ryhmätyönä laadittava visuaalinen kampanjapresentaatio
- Kampanjan myyvä esittely joulukuussa
- Muiden ryhmien kampanjaesitysten opponointi
Viestinnän osuus:
Kyseisen osuuden opettaja tiedottaa asiasta erikseen
Ei erillistä tenttiä
Prerequisites
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
08.06.2023
Timing
01.08.2023 - 31.12.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
0 - 30
Teachers
- Maria Paassola
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LLF22KISS Trade
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja toteuttaa yrityksen markkinointiviestintää.
Content
- markkinointiviestinnän sisällön kehittäminen ja toteutus
- markkinointiviestintätekstien suunnittelu ja kirjoittaminen
- vakuuttava viestintä: pitsaus
- markkinointiviestinnän kanavat, työkalut ja sovellukset
- tavoitteellisen markkinointiviestinnän budjetointi ja ostaminen
- markkinointiviestinnän tehokkuuden mittaus ja seuranta
- markkinointiviestinnän suunnitteluun liittyvät eettiset kysymykset
Location and time
Zoomissa & kampuksella lukujärjestyksen mukaisesti
Materials
Opettajan tuottama luentomateriaali
Ei erillistä kurssi- tai tenttikirjaa, mutta mahdollista lisälukemista:
Fennis & Stroebe 2021: The psychology of advertising
Percy & Rosenbaum-Elliot 2016: Strategic advertising management
Kotler & Armstrong: Principles of Marketing (2018) seuraavat luvut:
14 Engaging Consumers and Communicating Customer Value
15 Advertising and Public Relations
17 Direct, Online, Social Media and Mobile Marketing
Fahy & Jobber: Foundations of marketing (2019) seuraavat luvut:
Part 3: Integrated Marketing Communications I & II
Teaching methods
Luento-opetus kampuksella ja verkossa
Mahdolliset vierailijaluennot ISS:n edustajalta
Mahdolliset tuntitehtävät
Yrityksen taustaselvitysraportti
Markkinointiviestintäkampanjan rakentaminen
Kampanjaidean pitchaus muille videon muodossa
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment methods and criteria
Arvosana 1-5 tai hylätty (alle 50 pistettä):
Yrityksen tausta-analyysi: 30p
Kampanjaa koskeva kirjallinen raportti: 50p
Kampanjan pitchaus 20p
Bonus: Palautteen antaminen muiden pitcheihin 5p/palaute (max 15p)
Kaikki kurssin tehtävät on palautettava
Prerequisites
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
07.12.2022 - 08.01.2023
Timing
16.01.2023 - 19.03.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Maria Paassola
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD22K2Liiketalouden tutkinto-ohjelma monimuoto
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja toteuttaa yrityksen markkinointiviestintää.
Content
- markkinointiviestinnän sisällön kehittäminen ja toteutus
- markkinointiviestintätekstien suunnittelu ja kirjoittaminen
- vakuuttava viestintä: pitsaus
- markkinointiviestinnän kanavat, työkalut ja sovellukset
- tavoitteellisen markkinointiviestinnän budjetointi ja ostaminen
- markkinointiviestinnän tehokkuuden mittaus ja seuranta
- markkinointiviestinnän suunnitteluun liittyvät eettiset kysymykset
Location and time
Ensimmäinen opetuskerta Myyrmäen kampuksella
Muut opetuskerrat Zoomin välityksellä
Materials
Ei erillistä tenttikirjaa, mutta kolme kirjasuositusta kiinnostuneille:
Satu Rämö: Viesti perille!
Kotler & Armstrong: Principles of marketing (2018)
14 Engaging Consumers and Communicating Customer Value
15 Advertising and Public Relations
17 Direct, Online, Social Media and Mobile Marketing
Fahy & Jobber: Foundations of marketing (2019)
Part 3: Integrated Marketing Communications I & II
Teaching methods
Luennot
Yrityksen taustaraportti (yksilötyö) 30p
Kampanjaraportti (yksilötyö) 40p
Kampanjan pitchaus 20p & palautteenanto pitcheihin (yksilötyö) 10p
Kaikki tehtävät tulee olla palautettuna kurssiarvosanan saamiseksi
Employer connections
Kampanjan rakentaminen yritykselle
Exam schedules
Ei tenttiä
Completion alternatives
Tehtävien tekeminen ja palauttaminen ilman luento-osallistumista
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment methods and criteria
Yrityksen taustaraportti (yksilötyö) 30p
Kampanjaraportti (yksilötyö) 40p
Kampanjan pitchaus 20p & palautteenanto pitcheihin (yksilötyö) 10p
Prerequisites
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
02.05.2022 - 14.08.2022
Timing
29.08.2022 - 23.10.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Maria Paassola
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD21S2Liiketalouden tutkinto-ohjelma monimuoto
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja toteuttaa yrityksen markkinointiviestintää.
Content
- markkinointiviestinnän sisällön kehittäminen ja toteutus
- markkinointiviestintätekstien suunnittelu ja kirjoittaminen
- vakuuttava viestintä: pitsaus
- markkinointiviestinnän kanavat, työkalut ja sovellukset
- tavoitteellisen markkinointiviestinnän budjetointi ja ostaminen
- markkinointiviestinnän tehokkuuden mittaus ja seuranta
- markkinointiviestinnän suunnitteluun liittyvät eettiset kysymykset
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Prerequisites
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
02.05.2022 - 14.08.2022
Timing
29.08.2022 - 18.12.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Maria Paassola
- Terhi Kaunismäki
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD21S1_M1LXD21S1_M1
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja toteuttaa yrityksen markkinointiviestintää.
Content
- markkinointiviestinnän sisällön kehittäminen ja toteutus
- markkinointiviestintätekstien suunnittelu ja kirjoittaminen
- vakuuttava viestintä: pitsaus
- markkinointiviestinnän kanavat, työkalut ja sovellukset
- tavoitteellisen markkinointiviestinnän budjetointi ja ostaminen
- markkinointiviestinnän tehokkuuden mittaus ja seuranta
- markkinointiviestinnän suunnitteluun liittyvät eettiset kysymykset
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Prerequisites
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
02.05.2022 - 14.08.2022
Timing
29.08.2022 - 18.12.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Maria Paassola
- Terhi Kaunismäki
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD21S1_M2LXD21S1_M2
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja toteuttaa yrityksen markkinointiviestintää.
Content
- markkinointiviestinnän sisällön kehittäminen ja toteutus
- markkinointiviestintätekstien suunnittelu ja kirjoittaminen
- vakuuttava viestintä: pitsaus
- markkinointiviestinnän kanavat, työkalut ja sovellukset
- tavoitteellisen markkinointiviestinnän budjetointi ja ostaminen
- markkinointiviestinnän tehokkuuden mittaus ja seuranta
- markkinointiviestinnän suunnitteluun liittyvät eettiset kysymykset
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Prerequisites
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen
Enrollment
07.12.2021 - 09.01.2022
Timing
17.01.2022 - 13.03.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Economics and Business Administration
Teachers
- Pia Hellman
Teacher in charge
Anne Perkiö
Groups
-
LXD21K2Liiketalouden tutkinto-ohjelma monimuoto
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja toteuttaa yrityksen markkinointiviestintää.
Content
- markkinointiviestinnän sisällön kehittäminen ja toteutus
- markkinointiviestintätekstien suunnittelu ja kirjoittaminen
- vakuuttava viestintä: pitsaus
- markkinointiviestinnän kanavat, työkalut ja sovellukset
- tavoitteellisen markkinointiviestinnän budjetointi ja ostaminen
- markkinointiviestinnän tehokkuuden mittaus ja seuranta
- markkinointiviestinnän suunnitteluun liittyvät eettiset kysymykset
Location and time
Online Zoom https://metropolia.zoom.us/j/2032869322 - tarkempi aikataulu Omassa tammikuun alussa. Ensimmäinen yhteinen sessio vkolla neljä, ennakotehtävä vkolla 3.
Materials
• Luentomateriaalit
• Inbound certificate: A free online certification with videos, transcripts slides and additional readings.
• Chaffey, Dave & Smith P R. Digital Marketing eXcellence: Planning and Optimizing Online Marketing, Routledge 2017, 5th Edition Required Resources and Readings:
Teaching methods
• Luennot ja videot
• HubSpot Inbound sertifikaatti (yksilötyö) 20p. suoritettuna
• Markkinointiviestijnnän kehityssuunnitelma (2-3 hlön ryhmissä = projektityö,
Esitysmuotona video/screencast) 0-60p.
• Projektitöiden vertaisarviointi (yksilötyö) 0-20p.
Employer connections
Projektityö yritykselle (omavalintainen kohdeyritys)
Exam schedules
Ei tenttiä, ennakotehtävän deadline vkolla 4, projektityön deadline vkolla 9 ja vertaisarvioinnin deadline vkolla 10
Luennot ja videot
• HubSpot Inbound sertifikaatti (yksilötyö) 20p. suoritettuna
• kehityssuunnitelma (2-3 hlön ryhmissä = projektityö,
Esitysmuotona video/screencast) 0-60p.
• Projektitöiden vertaisarviointi (yksilötyö) 0-20p.
• Jokainen arvioitava osa-alue on suoritettava hyväksytysti ja palautettava/esitettävä alla olevan aikataulun mukaisesti.
• Tehtävä uusintojen ja myöhästyneiden tehtäväpalautusten mahdollinen maksimipistemäärä on 50%.
International connections
ei ole
Completion alternatives
Ei ole
Student workload
5 op
Luennot 20 tuntia
Itsenäinen työ/projektityö 110 tuntia
Content scheduling
• Itsenäinen ennakkotehtävä: HubSpot Inbound sertifikaatti, palautus Omaan
• Kurssin esittely
• Markkinoinnin ja markkinointiviestinnän suunnittelu
• Nykytila-analyysi
• Brief: Projektityö, osa 1.
• Asiakashankinta
• Brief: Projektityö, osa 2.
• Konversion kehittäminen
• Verkkopalvelun ja sisältömarkkinoinnin kehittäminen
• Brief: Projektityö, osa 3.
• Lisämyynnin kehittäminen
• Brief: Projektityö, osa 4.
• Jakaminen/some
• Brief: Projektityö, osa 4.
• Seuranta, ajoitus ja budjetti
• Brief: Projektityö, osa 5.
• Projektityön video/brief koskien videotyökaluja ja videon työstämistä
• Projektitöiden vertaisarviointi brief
Further information
Kurssin perustuu projektityöhön jonka eri osa-alueita työstetään kurssin aikana.
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment methods and criteria
Ennakkotehtävä
Projektityö
Vertaisarviointi
Prerequisites
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen