Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestinnän kehittäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LD00EH77-3009

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.05.2023 - 13.08.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
28.08.2023 - 22.10.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
(2019-2024) Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettajat
Antti Leino
Vastuuopettaja
Anne Perkiö
Ryhmät
LXD22S2
Liiketalouden tutkinto-ohjelma monimuoto
Opintojakso
LD00EH77

Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 30 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ma 28.08.2023 klo 17:00 - 20:45
(3 t 45 min)
Markkinointiviestinnän kehittäminen LD00EH77-3009
MMA207 Oppimistila
Ma 04.09.2023 klo 17:00 - 20:45
(3 t 45 min)
Markkinointiviestinnän kehittäminen LD00EH77-3009
MMA207 Oppimistila
Ma 11.09.2023 klo 17:00 - 20:45
(3 t 45 min)
Markkinointiviestinnän kehittäminen LD00EH77-3009
MMA207 Oppimistila
Ma 18.09.2023 klo 17:00 - 20:45
(3 t 45 min)
Markkinointiviestinnän kehittäminen LD00EH77-3009
MMA207 Oppimistila
Ma 25.09.2023 klo 17:00 - 20:45
(3 t 45 min)
Markkinointiviestinnän kehittäminen LD00EH77-3009
MMA207 Oppimistila
Ma 02.10.2023 klo 17:00 - 20:45
(3 t 45 min)
Markkinointiviestinnän kehittäminen LD00EH77-3009
MMA207 Oppimistila
Ma 09.10.2023 klo 17:00 - 20:45
(3 t 45 min)
Markkinointiviestinnän kehittäminen LD00EH77-3009
MMA207 Oppimistila
Ma 16.10.2023 klo 17:00 - 20:45
(3 t 45 min)
Markkinointiviestinnän kehittäminen LD00EH77-3009
MMA207 Oppimistila
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja toteuttaa yrityksen markkinointiviestintää.

Sisältö

- markkinointiviestinnän sisällön kehittäminen ja toteutus
- markkinointiviestintätekstien suunnittelu ja kirjoittaminen
- vakuuttava viestintä: pitsaus
- markkinointiviestinnän kanavat, työkalut ja sovellukset
- tavoitteellisen markkinointiviestinnän budjetointi ja ostaminen
- markkinointiviestinnän tehokkuuden mittaus ja seuranta
- markkinointiviestinnän suunnitteluun liittyvät eettiset kysymykset

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Esitietovaatimukset

Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen

Siirry alkuun