Markkinointiviestinnän kehittäminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LD00EH77-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.05.2023 - 13.08.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
28.08.2023 - 22.10.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) Liiketalous
- Toimipiste
- Leiritie 1
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 35
- Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Antti Leino
- Vastuuopettaja
- Anne Perkiö
- Ryhmät
-
LXD22S2Liiketalouden tutkinto-ohjelma monimuoto
- Opintojakso
- LD00EH77
Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 30 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ma 28.08.2023 klo 17:00 - 20:45 (3 t 45 min) |
Markkinointiviestinnän kehittäminen LD00EH77-3009 |
MMA207
Oppimistila
|
Ma 04.09.2023 klo 17:00 - 20:45 (3 t 45 min) |
Markkinointiviestinnän kehittäminen LD00EH77-3009 |
MMA207
Oppimistila
|
Ma 11.09.2023 klo 17:00 - 20:45 (3 t 45 min) |
Markkinointiviestinnän kehittäminen LD00EH77-3009 |
MMA207
Oppimistila
|
Ma 18.09.2023 klo 17:00 - 20:45 (3 t 45 min) |
Markkinointiviestinnän kehittäminen LD00EH77-3009 |
MMA207
Oppimistila
|
Ma 25.09.2023 klo 17:00 - 20:45 (3 t 45 min) |
Markkinointiviestinnän kehittäminen LD00EH77-3009 |
MMA207
Oppimistila
|
Ma 02.10.2023 klo 17:00 - 20:45 (3 t 45 min) |
Markkinointiviestinnän kehittäminen LD00EH77-3009 |
MMA207
Oppimistila
|
Ma 09.10.2023 klo 17:00 - 20:45 (3 t 45 min) |
Markkinointiviestinnän kehittäminen LD00EH77-3009 |
MMA207
Oppimistila
|
Ma 16.10.2023 klo 17:00 - 20:45 (3 t 45 min) |
Markkinointiviestinnän kehittäminen LD00EH77-3009 |
MMA207
Oppimistila
|
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa kehittää ja toteuttaa yrityksen markkinointiviestintää.
Sisältö
- markkinointiviestinnän sisällön kehittäminen ja toteutus
- markkinointiviestintätekstien suunnittelu ja kirjoittaminen
- vakuuttava viestintä: pitsaus
- markkinointiviestinnän kanavat, työkalut ja sovellukset
- tavoitteellisen markkinointiviestinnän budjetointi ja ostaminen
- markkinointiviestinnän tehokkuuden mittaus ja seuranta
- markkinointiviestinnän suunnitteluun liittyvät eettiset kysymykset
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Esitietovaatimukset
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen