Skip to main content

Emotions and user experience (2 ECTS)

Code: C-10126-YL00CX08-3004

General information


Enrollment
11.08.2025 - 01.12.2025
Registration for implementation has not started yet.
Timing
01.09.2025 - 15.12.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
2 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Institution
LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 100
No reservations found for implementation C-10126-YL00CX08-3004!

Assessment criteria

Hyväksytty (arviointikriteerit) • opiskelija on saavuttanut opintojakson oppimistavoitteet • opiskelija on suorittanut kurssilla annetut itseopiskelumateriaalit ja/tai opintopäiväkirjatehtävät hyväksytysti • opiskelija on saanut vähintään arvosanan (5) lopputentistä

Location and time

Itsenäisesti suoritettava, ei ajoitettuja tapahtumia. Suoritusmerkinnät viedään LABn Peppiin vähintään kerran kuussa.

Materials

Oppimateriaali osoitetaan opintojakson Moodle-alustalla.

Exam schedules

Tehtäviä voi täydentää opintojakson ajan.

International connections

Moodle

Student workload

2 op = n. 55 tuntia opiskelijan työtä

Content scheduling

OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti

Failed (0)

Hylätty (arviointikriteerit) • opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson oppimistavoitteita • opiskelija ei ole suorittanut kurssilla annettuja itseopiskelumateriaaleja ja/tai opintopäiväkirjatehtäviä hyväksytysti • opiskelija ei ole saanut vaadittua arvosanaa (5) lopputentistä

Teaching methods

Toteutus on suunnattu kaikille YAMK-opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita tunteiden vaikutuksesta asiakaskokemukseen, joko myyjän/palveluntuottajan tai asiakkaan näkökulmasta. Opiskelijalla tulisi olla jo perustiedot asiakaskokemuksen rakentumisesta hallussa, mutta aiheen teoriaa palautellaan mieleen kurssilla. Opintojakson toteutuu itsenäisenä verkko-opintona Moodle-alustalla. Opintojakso koostuu seuraavista osista: OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti Kurssin suoritus rakentuu seuraavista tehtävistä: • osiokohtaiset itseopiskelumateriaalit, joista osa on englanninkielisiä • osiokohtaiset opintopäiväkirjatehtävät • lopputentti

Further information

Opintopäiväkirjatehtäviä ei arvioida, niihin ei tarvitse merkitä lähdetietoja, vaan ne saavat olla hyvinkin vapaamuotoisia pohdintoja ja oivalluksia aiheesta. Huomioithan, että opintopäiväkirjatehtävät käyvät läpi TurnIt tarkistuksen. Itseopiskelumateriaalit toimivat lopputentin aineistona, josta tulee saada vähintään arvosana 5 hyväksytyn suorituksen saamiseksi. Tentin saa tarvittaessa uusia.

Evaluation scale

Approved/Failed

Go back to top of page