Skip to main content

Emotions and user experience (2 ECTS)

Code: C-10126-YL00CX08-3004

General information


Enrollment
11.08.2025 - 01.12.2025
Registration for implementation has not started yet.
Timing
01.09.2025 - 15.12.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
2 ECTS
Institution
LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 100
No reservations found for implementation C-10126-YL00CX08-3004!

Learning outcomes

Opiskelija: • ymmärtää tunteiden merkityksen asiakaskokemuksessa ja kilpailijoista erottautumisessa • ymmärtää tunteiden vaikutuksen päätöksentekoon sekä tiedostetusti että tiedostamatta • ymmärtää henkilöstön roolin tunnekokemuksen luomisessa • osaa mitata tunteita ja soveltaa mittaustapoja • osaa arvioida tunteiden merkityksen tulevaisuutta yritysten erottaumistekijänä

Prerequisites

Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.

Teaching methods

Toteutus on suunnattu kaikille YAMK-opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita tunteiden vaikutuksesta asiakaskokemukseen, joko myyjän/palveluntuottajan tai asiakkaan näkökulmasta. Opiskelijalla tulisi olla jo perustiedot asiakaskokemuksen rakentumisesta hallussa, mutta aiheen teoriaa palautellaan mieleen kurssilla. Opintojakson toteutuu itsenäisenä verkko-opintona Moodle-alustalla. Opintojakso koostuu seuraavista osista: OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti Kurssin suoritus rakentuu seuraavista tehtävistä: • osiokohtaiset itseopiskelumateriaalit, joista osa on englanninkielisiä • osiokohtaiset opintopäiväkirjatehtävät • lopputentti

Location and time

Itsenäisesti suoritettava, ei ajoitettuja tapahtumia. Suoritusmerkinnät viedään LABn Peppiin vähintään kerran kuussa.

Learning materials and recommended literature

Oppimateriaali osoitetaan opintojakson Moodle-alustalla.

Exam dates and retake possibilities

Tehtäviä voi täydentää opintojakson ajan.

International connections

Moodle

Student workload

2 op = n. 55 tuntia opiskelijan työtä

Content scheduling

OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti

Evaluation scale

Approved/Failed

Go back to top of page