Digital marketing (5 ECTS)
Code: C-10126-LA00BO59-3010
General information
- Enrollment
- 09.05.2025 - 17.08.2025
-
Enrollment is ongoing
Enroll to the implementation in OMA
- Timing
- 01.09.2025 - 31.12.2025
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 ECTS
- Mode of delivery
- On-campus and online
- Institution
- LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 40
- Course
- C-10126-LA00BO59
Location and time
Zoomluennot etäopetus: 23.9, 14.10, 28.10 ja 25.11. Tarkemmat tiedot ja mahdolliset muutokset löytyvät Moodlesta. Lisäksi ohjausklinikoita
Materials
Oppimateriaalia on Moodle-pohjassa. Kirja: Digital Marketing Excellence: Planning, Optimizing and Integrating Online Marketing Dave Chaffey and P. R. Smith 2023 (tai vastaava)
Employer connections
Harjoitustyö tehdään oman kiinnostuksen ja työelämän tarpeisiin läheisesti liittyvästä digitaalisen markkinoinin aiheesta.
International connections
Luennot, Moodlen materiaalit, ennakkotehtävä, moodletehtävä ja harjoitustyö/artikkeli.
Completion alternatives
Ei vaihtoehtoisia suoritustapoja.
Evaluation methods and criteria
Tehtävät (ennakkotehtävä, moodle-tehtävä), Harjoitustyö/artikkeli, aktiivinen osallistuminen. Lisäksi tehtävänä on oman työn arviontia ja vertaisarviointia. Lisäksi oppimisen reflektointia.
Student workload
5 * 27h = 135 tuntia opiskelijan työtä
Content scheduling
This course covers following topics: Digital Marketing Strategy Plan – SOSTAC – Planning Framework, Digital marketing plan MRACE, Marketing Automation, Social Media Marketing,Mobile Marketing, Content Creation, SEO, SEM, AI and ongoing progress of marketing technologies (Martech)
Teaching methods
Distance learning.
Further information
Tämä opintojakso kuuluu YAMK:n tarjontaan.
Evaluation scale
1-5