Skip to main content

Digital marketing (5 ECTS)

Code: C-10126-LA00BO59-3010

General information


Enrollment
09.05.2025 - 17.08.2025
Enrollment is ongoing
Enroll to the implementation in OMA
Timing
01.09.2025 - 31.12.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Institution
LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 40
No reservations found for implementation C-10126-LA00BO59-3010!

Location and time

Zoomluennot etäopetus: 23.9, 14.10, 28.10 ja 25.11. Tarkemmat tiedot ja mahdolliset muutokset löytyvät Moodlesta. Lisäksi ohjausklinikoita

Materials

Oppimateriaalia on Moodle-pohjassa. Kirja: Digital Marketing Excellence: Planning, Optimizing and Integrating Online Marketing Dave Chaffey and P. R. Smith 2023 (tai vastaava)

Employer connections

Harjoitustyö tehdään oman kiinnostuksen ja työelämän tarpeisiin läheisesti liittyvästä digitaalisen markkinoinin aiheesta.

International connections

Luennot, Moodlen materiaalit, ennakkotehtävä, moodletehtävä ja harjoitustyö/artikkeli.

Completion alternatives

Ei vaihtoehtoisia suoritustapoja.

Evaluation methods and criteria

Tehtävät (ennakkotehtävä, moodle-tehtävä), Harjoitustyö/artikkeli, aktiivinen osallistuminen. Lisäksi tehtävänä on oman työn arviontia ja vertaisarviointia. Lisäksi oppimisen reflektointia.

Student workload

5 * 27h = 135 tuntia opiskelijan työtä

Content scheduling

This course covers following topics: Digital Marketing Strategy Plan – SOSTAC – Planning Framework, Digital marketing plan MRACE, Marketing Automation, Social Media Marketing,Mobile Marketing, Content Creation, SEO, SEM, AI and ongoing progress of marketing technologies (Martech)

Teaching methods

Distance learning.

Further information

Tämä opintojakso kuuluu YAMK:n tarjontaan.

Evaluation scale

1-5

Go back to top of page