Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-10126-LA00BO59-3010

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
09.05.2025 - 17.08.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ilmoittaudu toteutukselle OMAssa
Ajoitus
01.09.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Korkeakoulu
LAB-ammattikorkeakoulu, Verkkokampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 40
Opintojakso
C-10126-LA00BO59
Toteutukselle C-10126-LA00BO59-3010 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija osaa - suunnitella markkinoinnin tavoitteita tukevan keino- ja kanavavalikoiman - arvioida markkinointiviestinnän tehokkuutta markkinoinnin tavoitteisiin nähden - laatia organisaatiolle sen toimintaympäristön huomioivan digitaalisen markkinointisuunnitelman

Esitietovaatimukset

Suositeltavaa on, että avoimen ammattikorkeakoulun opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.

Työmuodot

Tämä toteutus kuuluu YAMK koulutustarjontaan. Verkkototeutus.

Aika ja paikka

Zoomluennot etäopetus: 23.9, 14.10, 28.10 ja 25.11. Tarkemmat tiedot ja mahdolliset muutokset löytyvät Moodlesta. Lisäksi ohjausklinikoita

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Oppimateriaalia on Moodle-pohjassa. Kirja: Digital Marketing Excellence: Planning, Optimizing and Integrating Online Marketing Dave Chaffey and P. R. Smith 2023 (tai vastaava)

Opintojaksototeutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei vaihtoehtoisia suoritustapoja.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Harjoitustyö tehdään oman kiinnostuksen ja työelämän tarpeisiin läheisesti liittyvästä digitaalisen markkinoinin aiheesta.

Kansainväliset yhteydet

Luennot, Moodlen materiaalit, ennakkotehtävä, moodletehtävä ja harjoitustyö/artikkeli.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 * 27h = 135 tuntia opiskelijan työtä

Sisällön jaksotus

Opintojakson aikana perehdytään seuraaviin digitaalisen markkinoinnin osa-alueisiin: digitaalisen markkinoinnin strateginen suunnitelma (SOSTAC), (MRACE) markkinoinnin suunnitelma, markkinoinnin automaatio, tekoäly, markkinointi sosiaalisessa mediassa, mobiilimarkkinointi, sisällöntuotanto, hakukonemarkkinointi, hakukoneoptimointi sekä tutustutaan ajankohtaiseen kehitykseen ja markkinoinnin teknologioihin (Martech). Opiskelija syventää osaamistaan jollakin digitaalisen markkinoinnin osa-alueella kirjoittamalla julkaisukelpoisen artikkelin valitsemastaan aiheesta.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Tehtävät (ennakkotehtävä, moodle-tehtävä), Harjoitustyö/artikkeli, aktiivinen osallistuminen. Lisäksi tehtävänä on oman työn arviontia ja vertaisarviointia. Lisäksi oppimisen reflektointia.

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun