Effective marketing 2 (3 ECTS)
Code: C-10126-AY00CT10-3004
General information
- Enrollment
- 15.11.2024 - 22.11.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 23.09.2024 - 04.12.2024
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 ECTS
- Mode of delivery
- On-campus and online
- Institution
- LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 30
- Course
- C-10126-AY00CT10
Assessment criteria
Opittua käsitellään ammatillisesti riittävän haastavasta näkökulmasta. Oivallukset liitetään omiin kokemuksiin tai opittuihin teorioihin. Opiskelija osaa tehdä aiheeseen liittyviä yhteenvetoja. Keskeiset käsitteet esitetään riittävän selkeästi. Tehtävät ovat pääosin loogisia kokonaisuuksia ja niiden suhteet osataan kuvata.
Location and time
Ajoitus MOOC-sivuston mukaisesti. Opintojakso avautuu 23.9.2024 ja on suoritettavissa 4.12.2024 mennessä.
Materials
-Bergström, S. & Leppänen, A. 2021 (myös 2018 käy myös) Yrityksen asiakasmarkkinointi (saatavissa e-kirjana) -Kurssilla erikseen jaettava tehtäväkohtainen materiaali -Videoluennot
Evaluation methods and criteria
Kurssin suorittamiseksi tulee kaikki osa-alueet suorittaa hyväksytysti kurssin loppuun mennessä.
Content scheduling
Markkinoinnin peruskäsitteitä ja perusteita käsittelevä kurssikokonaisuus on jaettu kahteen osaan: Markkinoi vaikuttavasti 1 (2op) ja Markkinoi vaikuttavasti 2 (3 op). Kurssit on toteutettu kahden markkinoinnin opettajan yhteistuotantona ja hyödyntäen muita markkinoinnin osaajia asiantuntijoina, joten saat varmasti kattavan ja monipuolisen johdatuksen markkinoinnin saloihin. Huomaathan, että tämän kurssin esitietovaatimuksena on Markkinoi vaikuttavasti 1 -kurssi. Tämän 2. kurssin aiheina on: segmentointi ja kohdentaminen, brändit ja brändäys, tuotteistaminen, some- / digimarkkinointi sekä asiakaspalvelu ja myyntityö. Katso kurssikokonaisuuden videoesittely: https://vimeo.com/720229943
Teaching methods
Kurssi suoritetaan 100% verkko-opiskeluna. Kurssin saa suorittaa muutoin täysin oman aikataulun mukaisesti, mutta kaikki oppimistehtävät tulee suorittaa opintojakson päättymiseen mennessä. Kurssimateriaalit: videoluennot, kurssikirja & erikseen jaettava kurssimateriaali, verkkotentit, yksilötehtävät ja esseet. Toteutus MOOC-alustalla: https://mooc.lab.fi/course/view.php?id=229 Kun olet ilmoittautunut kurssille, käy rekisteröitymässä MOOC-alustalle ja voit aloittaa kurssin suorittamisen oman aikataulusi mukaisesti. (Huomaathan, että pelkkä MOOC-alustalle rekisteröinti ei riitä, vaan saadaksesi kurssisuorituksen, sinun tulee olla ilmoittaunut CampusOnlinen, avoimen AMK:n tai LABin Pepin kautta kurssille) Tämä kurssi on tarkoitettu muille kuin LABin liiketoiminnan opiskelijoille.
Further information
Edeltävä osaaminen: Markkinoi vaikuttavasti 1, 2op -kurssin suoritus hyväksytysti Kurssi toteutetaan MOOC-alustalla: https://mooc.lab.fi/
Evaluation scale
Approved/Failed