Skip to main content

Effective marketing 2 (3 ECTS)

Code: C-10126-AY00CT10-3004

General information


Enrollment
15.11.2024 - 22.11.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
23.09.2024 - 04.12.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
3 ECTS
Institution
LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 30
No reservations found for implementation C-10126-AY00CT10-3004!

Learning outcomes

The student is able to - identify the phases of a marketing and sales process - understand the importance of brand building and its role in business - become aware of the segmentation process and its benefits - understand the key concepts of digital marketing - recognize customer needs and understand their significance for the success of a company

Prerequisites

Markkinoi vaikuttavasti 1 (2 op) -opintojakso

Teaching methods

Kurssi suoritetaan 100% verkko-opiskeluna. Kurssin saa suorittaa muutoin täysin oman aikataulun mukaisesti, mutta kaikki oppimistehtävät tulee suorittaa opintojakson päättymiseen mennessä. Kurssimateriaalit: videoluennot, kurssikirja & erikseen jaettava kurssimateriaali, verkkotentit, yksilötehtävät ja esseet. Toteutus MOOC-alustalla: https://mooc.lab.fi/course/view.php?id=229 Kun olet ilmoittautunut kurssille, käy rekisteröitymässä MOOC-alustalle ja voit aloittaa kurssin suorittamisen oman aikataulusi mukaisesti. (Huomaathan, että pelkkä MOOC-alustalle rekisteröinti ei riitä, vaan saadaksesi kurssisuorituksen, sinun tulee olla ilmoittaunut CampusOnlinen, avoimen AMK:n tai LABin Pepin kautta kurssille) Tämä kurssi on tarkoitettu muille kuin LABin liiketoiminnan opiskelijoille.

Location and time

Ajoitus MOOC-sivuston mukaisesti. Opintojakso avautuu 23.9.2024 ja on suoritettavissa 4.12.2024 mennessä.

Learning materials and recommended literature

-Bergström, S. & Leppänen, A. 2021 (myös 2018 käy myös) Yrityksen asiakasmarkkinointi (saatavissa e-kirjana) -Kurssilla erikseen jaettava tehtäväkohtainen materiaali -Videoluennot

Content scheduling

Markkinoinnin peruskäsitteitä ja perusteita käsittelevä kurssikokonaisuus on jaettu kahteen osaan: Markkinoi vaikuttavasti 1 (2op) ja Markkinoi vaikuttavasti 2 (3 op). Kurssit on toteutettu kahden markkinoinnin opettajan yhteistuotantona ja hyödyntäen muita markkinoinnin osaajia asiantuntijoina, joten saat varmasti kattavan ja monipuolisen johdatuksen markkinoinnin saloihin. Huomaathan, että tämän kurssin esitietovaatimuksena on Markkinoi vaikuttavasti 1 -kurssi. Tämän 2. kurssin aiheina on: segmentointi ja kohdentaminen, brändit ja brändäys, tuotteistaminen, some- / digimarkkinointi sekä asiakaspalvelu ja myyntityö. Katso kurssikokonaisuuden videoesittely: https://vimeo.com/720229943

Assessment methods and criteria

Kurssin suorittamiseksi tulee kaikki osa-alueet suorittaa hyväksytysti kurssin loppuun mennessä.

Evaluation scale

Approved/Failed

Go back to top of page