Skip to main content

Possibilities of Digital Sales and E-commerce (5 ECTS)

Code: C-10056-SAL011AS2A-3006

General information


Enrollment
02.06.2025 - 10.10.2025
Enrollment is ongoing
Enroll to the implementation in OMA
Timing
20.10.2025 - 12.12.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Institution
Haaga-Helia University of Applied Sciences, Pasilan toimipiste
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 40
No reservations found for implementation C-10056-SAL011AS2A-3006!

Materials

Keronen, Kati (2013) : Johdata asiakkaasi verkkoon : opas koukuttavan sisältöstrategian luomiseen Mattinen, Mikko (2020) : Mistä kasvua? : opas digiajan johtajalle Molenaar, Cor (2013) : The end of Shops: Social buying and the battle for the customer McIntyre, Charles; Melewar, T.C. & Charles, Dennis: (2016): Multi-channel marketing, branding and retail design: new challenges and opportunities Lahtinen, Tero (2013) : Verkkokaupan käsikirja Ruokonen, Mika (2016) : Biteistä bisnestä! – Digitaalisen liiketoiminnan käsikirja Muu erikseen ilmoitettava kirjallisuus ja lähdemateriaali

Evaluation scale

H-5

Methods of completion

Virtuaalitoteutus, jonka opiskelija voi suorittaa oman aikataulunsa mukaan periodin aikana

Methods of completion

Opintojakson tavoitteena on kasvattaa opiskelijoiden ymmärrystä digitaalisen myynnin ja verkkokaupan tarjoamista mahdollisuuksista sekä edistää tulevaisuuden uramahdollisuuksia vauhdilla kasvavalla ja nopeasti kehittyvällä alalla. Laajasti ymmärrettynä Digitaalinen kaupankäynti kattaa myynnin ja kaupan eri muotoja digitaalisilla alustoilla. Sen mahdollisuuksia voidaan hyödyntää liiketoiminnan kehittämisessä. Kehittämistyössä korostuu asiakasymmärrys sekä eri asiakashankinnan keinojen tehokas ja asiakaslähtöinen hyödyntäminen.

Go back to top of page