Possibilities of Digital Sales and E-commerce (5 ECTS)
Code: C-10056-SAL011AS2A-3006
General information
- Enrollment
- 02.06.2025 - 10.10.2025
-
Enrollment is ongoing
Enroll to the implementation in OMA
- Timing
- 20.10.2025 - 12.12.2025
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 ECTS
- Mode of delivery
- On-campus and online
- Institution
- Haaga-Helia University of Applied Sciences, Pasilan toimipiste
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 40
- Course
- C-10056-SAL011AS2A
Materials
Keronen, Kati (2013) : Johdata asiakkaasi verkkoon : opas koukuttavan sisältöstrategian luomiseen Mattinen, Mikko (2020) : Mistä kasvua? : opas digiajan johtajalle Molenaar, Cor (2013) : The end of Shops: Social buying and the battle for the customer McIntyre, Charles; Melewar, T.C. & Charles, Dennis: (2016): Multi-channel marketing, branding and retail design: new challenges and opportunities Lahtinen, Tero (2013) : Verkkokaupan käsikirja Ruokonen, Mika (2016) : Biteistä bisnestä! – Digitaalisen liiketoiminnan käsikirja Muu erikseen ilmoitettava kirjallisuus ja lähdemateriaali
Evaluation scale
H-5
Methods of completion
Virtuaalitoteutus, jonka opiskelija voi suorittaa oman aikataulunsa mukaan periodin aikana
Methods of completion
Opintojakson tavoitteena on kasvattaa opiskelijoiden ymmärrystä digitaalisen myynnin ja verkkokaupan tarjoamista mahdollisuuksista sekä edistää tulevaisuuden uramahdollisuuksia vauhdilla kasvavalla ja nopeasti kehittyvällä alalla. Laajasti ymmärrettynä Digitaalinen kaupankäynti kattaa myynnin ja kaupan eri muotoja digitaalisilla alustoilla. Sen mahdollisuuksia voidaan hyödyntää liiketoiminnan kehittämisessä. Kehittämistyössä korostuu asiakasymmärrys sekä eri asiakashankinnan keinojen tehokas ja asiakaslähtöinen hyödyntäminen.