Skip to main content

Customer Insight and Marketing (5 ECTS)

Code: C-10056-MAR001HH1A-3203

General information


Enrollment
01.07.2025 - 29.08.2025
Enrollment is ongoing
Enroll to the implementation in OMA
Timing
18.08.2025 - 12.12.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Institution
Haaga-Helia University of Applied Sciences, Pasilan toimipiste
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 15
No reservations found for implementation C-10056-MAR001HH1A-3203!

Learning outcomes

Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa • määritellä markkinoinnin peruskäsitteet sekä prosessit • kuvailla asiakaskeskeisyyden, brändin ja palvelulupauksen • kerätä asiakasymmärrystä tukevaa tietoa eri lähteistä ja kanavista Suomessa ja ulkomailla • kuvata asiakkaiden tarpeita ja asiakaspolkuja • tunnistaa kulttuurisidonnaisuuden vaikutuksen asiakasymmärrykseen • tunnistaa markkinoinnin kilpailukeinot ja soveltaa niitä vastuullisesti.

Content

Opintojaksolla käsitellään seuraavia teemoja: - markkinoinnin peruskäsitteet - markkinoinnin kehittyminen ja sen merkitys yritykselle - kuluttajakäyttäytymisen ja asiakkaisiin liittyvän tiedon yhdistäminen asiakasprofiilien rakentamisessa (asiakasymmärrys) - markkinoinnin kilpailukeinot 4p:stä ( tuote, hinta, saatavuus ja markkinointiviestintä) laajennettuun 7 p:hen (henkilöstö, asiakaspalvelu sekä prosessit ) - brändin merkitys kilpailuetuna - vastuullisuus ja kansainvälisyys markkinoinnissa

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page