Applications and Digital Tools for Business Communications (5 ECTS)
Code: C-10056-ICB011AS3A-3006
General information
- Timing
- 12.01.2026 - 13.03.2026
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 ECTS
- Mode of delivery
- On-campus and online
- Institution
- Haaga-Helia University of Applied Sciences, Pasilan toimipiste
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 5
- Course
- C-10056-ICB011AS3A
Materials
Moodlessa
Employer connections
Kaikki oppimistehtävät ovat työelämälähtöisiä
Exam schedules
Ei tenttejä, näyttö annetaan oppimistehtävillä
Student workload
Liikekirje & video portfoliosta
Content scheduling
Viikko 1: Liikeviestintä Viikko 2: Word: asiakirjastandardi Viikko 3: Outlook: liikekirje Viikko 4: Forms: lomake, Teams-jatko, SharePoint Viikko 5: SharePoint: vertaisarviointi Viikko 6: SharePoint: yrityssivustot Viikko 6: Video: PowerPoint, Kaltura Viikko 8: Video yrityssivustosta
Teaching methods
ONLINE BLENDED Opetus online-opetuksena, oppimistehtävien teko virtuaalisesti Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu Tradenomi-tutkinnon opiskelijoille. Tämä tarkoittaa, että alakohtaisuus on otettu huomioon materiaalien ja harjoitusten sisällöissä. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.
Further information
Tehtävien painotettu keskiarvo asteikolla 1 - 5 - Liikekirje: opettaja arvioi, 33 % loppuarvosanasta - Yrityssivusto: vertaisarviointi, 33 % loppuarvosanasta - Video yrityssivustosta: opettaja arvioi, 33 % loppuarvosanasta
Evaluation scale
H-5
Execution methods
CONTACT/ONLINE BLENDED, NÄYTTÖTEHTÄVÄ: Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi 1) kirjoittamallasi asiakirjastandardia noudattavalla liikekirjeellä ja 2) videolla, jossa esittelet SharePointilla luomasi yrityssivuston, jolta löytyy monipuolinen Forms-kyselylomake sekä minimissään kolme alisivua.
Accomplishment methods
Yritysviestintä on keskeinen osa organisaation menestystä, sillä se auttaa rakentamaan luottamusta ja suhteita sidosryhmiin, vähentämään riskejä ja tukemaan organisaation tavoitteita. Tavoitteena on varmistaa, että organisaation viestintä on saavutettavaa, yhdenmukaista, strategista ja vastaa organisaation arvoja ja brändiä. Tämän päivän liiketoimintaa tehdessä läpinäkyvyys ja vuorovaikutteisuus ovat avainasemassa. Sosiaalisen median luoma viestinnän kulttuurimuutos vaikuttaa vahvasti myös yritysviestinnän odotuksiin. Onko organisaatiosi yritysviestintä kunnossa? Tavoittaako se kohteesi? Edistääkö se toimintaasi? Tällä kurssilla harjoittelemme liiikeviestintää sekä yrityssivuston ja videon tekoa.