Skip to main content

Applications and Digital Tools for Business Communications (5 ECTS)

Code: C-10056-ICB011AS3A-3006

General information


Timing
12.01.2026 - 13.03.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Institution
Haaga-Helia University of Applied Sciences, Pasilan toimipiste
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 5
No reservations found for implementation C-10056-ICB011AS3A-3006!

Materials

Moodlessa

Employer connections

Kaikki oppimistehtävät ovat työelämälähtöisiä

Exam schedules

Ei tenttejä, näyttö annetaan oppimistehtävillä

Student workload

Liikekirje & video portfoliosta

Content scheduling

Viikko 1: Liikeviestintä Viikko 2: Word: asiakirjastandardi Viikko 3: Outlook: liikekirje Viikko 4: Forms: lomake, Teams-jatko, SharePoint Viikko 5: SharePoint: vertaisarviointi Viikko 6: SharePoint: yrityssivustot Viikko 6: Video: PowerPoint, Kaltura Viikko 8: Video yrityssivustosta

Teaching methods

ONLINE BLENDED Opetus online-opetuksena, oppimistehtävien teko virtuaalisesti Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu Tradenomi-tutkinnon opiskelijoille. Tämä tarkoittaa, että alakohtaisuus on otettu huomioon materiaalien ja harjoitusten sisällöissä. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.

Further information

Tehtävien painotettu keskiarvo asteikolla 1 - 5 - Liikekirje: opettaja arvioi, 33 % loppuarvosanasta - Yrityssivusto: vertaisarviointi, 33 % loppuarvosanasta - Video yrityssivustosta: opettaja arvioi, 33 % loppuarvosanasta

Evaluation scale

H-5

Execution methods

CONTACT/ONLINE BLENDED, NÄYTTÖTEHTÄVÄ: Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi 1) kirjoittamallasi asiakirjastandardia noudattavalla liikekirjeellä ja 2) videolla, jossa esittelet SharePointilla luomasi yrityssivuston, jolta löytyy monipuolinen Forms-kyselylomake sekä minimissään kolme alisivua.

Accomplishment methods

Yritysviestintä on keskeinen osa organisaation menestystä, sillä se auttaa rakentamaan luottamusta ja suhteita sidosryhmiin, vähentämään riskejä ja tukemaan organisaation tavoitteita. Tavoitteena on varmistaa, että organisaation viestintä on saavutettavaa, yhdenmukaista, strategista ja vastaa organisaation arvoja ja brändiä. Tämän päivän liiketoimintaa tehdessä läpinäkyvyys ja vuorovaikutteisuus ovat avainasemassa. Sosiaalisen median luoma viestinnän kulttuurimuutos vaikuttaa vahvasti myös yritysviestinnän odotuksiin. Onko organisaatiosi yritysviestintä kunnossa? Tavoittaako se kohteesi? Edistääkö se toimintaasi? Tällä kurssilla harjoittelemme liiikeviestintää sekä yrityssivuston ja videon tekoa.

Go back to top of page