Yritysviestinnän sovellukset ja digityökalut (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-10056-ICB011AS3A-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 12.01.2026 - 13.03.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähi- ja etäopetus
- Korkeakoulu
- Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 5
- Opintojakso
- C-10056-ICB011AS3A
Oppimateriaalit
Moodlessa
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Kaikki oppimistehtävät ovat työelämälähtöisiä
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei tenttejä, näyttö annetaan oppimistehtävillä
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Liikekirje & video portfoliosta
Sisällön jaksotus
Viikko 1: Liikeviestintä Viikko 2: Word: asiakirjastandardi Viikko 3: Outlook: liikekirje Viikko 4: Forms: lomake, Teams-jatko, SharePoint Viikko 5: SharePoint: vertaisarviointi Viikko 6: SharePoint: yrityssivustot Viikko 6: Video: PowerPoint, Kaltura Viikko 8: Video yrityssivustosta
Opetusmenetelmät
ONLINE BLENDED Opetus online-opetuksena, oppimistehtävien teko virtuaalisesti Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu Tradenomi-tutkinnon opiskelijoille. Tämä tarkoittaa, että alakohtaisuus on otettu huomioon materiaalien ja harjoitusten sisällöissä. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.
Lisätietoja opiskelijoille
Tehtävien painotettu keskiarvo asteikolla 1 - 5 - Liikekirje: opettaja arvioi, 33 % loppuarvosanasta - Yrityssivusto: vertaisarviointi, 33 % loppuarvosanasta - Video yrityssivustosta: opettaja arvioi, 33 % loppuarvosanasta
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat
CONTACT/ONLINE BLENDED, NÄYTTÖTEHTÄVÄ: Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi 1) kirjoittamallasi asiakirjastandardia noudattavalla liikekirjeellä ja 2) videolla, jossa esittelet SharePointilla luomasi yrityssivuston, jolta löytyy monipuolinen Forms-kyselylomake sekä minimissään kolme alisivua.
Suoritustavat
Yritysviestintä on keskeinen osa organisaation menestystä, sillä se auttaa rakentamaan luottamusta ja suhteita sidosryhmiin, vähentämään riskejä ja tukemaan organisaation tavoitteita. Tavoitteena on varmistaa, että organisaation viestintä on saavutettavaa, yhdenmukaista, strategista ja vastaa organisaation arvoja ja brändiä. Tämän päivän liiketoimintaa tehdessä läpinäkyvyys ja vuorovaikutteisuus ovat avainasemassa. Sosiaalisen median luoma viestinnän kulttuurimuutos vaikuttaa vahvasti myös yritysviestinnän odotuksiin. Onko organisaatiosi yritysviestintä kunnossa? Tavoittaako se kohteesi? Edistääkö se toimintaasi? Tällä kurssilla harjoittelemme liiikeviestintää sekä yrityssivuston ja videon tekoa.