Siirry suoraan sisältöön

Yritysviestinnän sovellukset ja digityökalut (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-10056-ICB011AS3A-3006

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
12.01.2026 - 13.03.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähi- ja etäopetus
Korkeakoulu
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 5
Toteutukselle C-10056-ICB011AS3A-3006 ei löytynyt varauksia!

Oppimateriaalit

Moodlessa

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Kaikki oppimistehtävät ovat työelämälähtöisiä

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttejä, näyttö annetaan oppimistehtävillä

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Liikekirje & video portfoliosta

Sisällön jaksotus

Viikko 1: Liikeviestintä Viikko 2: Word: asiakirjastandardi Viikko 3: Outlook: liikekirje Viikko 4: Forms: lomake, Teams-jatko, SharePoint Viikko 5: SharePoint: vertaisarviointi Viikko 6: SharePoint: yrityssivustot Viikko 6: Video: PowerPoint, Kaltura Viikko 8: Video yrityssivustosta

Opetusmenetelmät

ONLINE BLENDED Opetus online-opetuksena, oppimistehtävien teko virtuaalisesti Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu Tradenomi-tutkinnon opiskelijoille. Tämä tarkoittaa, että alakohtaisuus on otettu huomioon materiaalien ja harjoitusten sisällöissä. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.

Lisätietoja opiskelijoille

Tehtävien painotettu keskiarvo asteikolla 1 - 5 - Liikekirje: opettaja arvioi, 33 % loppuarvosanasta - Yrityssivusto: vertaisarviointi, 33 % loppuarvosanasta - Video yrityssivustosta: opettaja arvioi, 33 % loppuarvosanasta

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat

CONTACT/ONLINE BLENDED, NÄYTTÖTEHTÄVÄ: Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi 1) kirjoittamallasi asiakirjastandardia noudattavalla liikekirjeellä ja 2) videolla, jossa esittelet SharePointilla luomasi yrityssivuston, jolta löytyy monipuolinen Forms-kyselylomake sekä minimissään kolme alisivua.

Suoritustavat

Yritysviestintä on keskeinen osa organisaation menestystä, sillä se auttaa rakentamaan luottamusta ja suhteita sidosryhmiin, vähentämään riskejä ja tukemaan organisaation tavoitteita. Tavoitteena on varmistaa, että organisaation viestintä on saavutettavaa, yhdenmukaista, strategista ja vastaa organisaation arvoja ja brändiä. Tämän päivän liiketoimintaa tehdessä läpinäkyvyys ja vuorovaikutteisuus ovat avainasemassa. Sosiaalisen median luoma viestinnän kulttuurimuutos vaikuttaa vahvasti myös yritysviestinnän odotuksiin. Onko organisaatiosi yritysviestintä kunnossa? Tavoittaako se kohteesi? Edistääkö se toimintaasi? Tällä kurssilla harjoittelemme liiikeviestintää sekä yrityssivuston ja videon tekoa.

Siirry alkuun