Markkinointia käytännössä (verkko) (5 ECTS)
Code: C-02631-KUVI1-3003
General information
- Enrollment
- 02.12.2023 - 31.12.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 15.01.2024 - 31.05.2024
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 ECTS
- Mode of delivery
- On-campus and online
- Institution
- Humak University of Applied Sciences
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 50
- Course
- C-02631-KUVI1
Materials
Kirjallisuus Artikkelit Blogit Videot Podcastit
Failed (0)
Opiskelija ei ole suorittanut kaikkia opintojakson tehtäviä hyväksytysti tai tehtäviä ei ole palautettu annettujen palautusaikataulujen puitteissa.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelijan osaaminen markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavista on puutteellista ja tietämys niiden käytöstä heikkoa. Opiskelija ymmärtää perusteet ammattialansa markkinoinnin erityispiirteistä, merkityksestä, mahdollisuuksista ja toimintatavoista. Opiskelija tietää, mikä on markkinointisuunnitelma mutta osaaminen vaatii vielä kehittämistä. Opiskelija ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteiden perusteet. Opiskelija tarvitsee vielä tukea markkinoinnin suunniteluun ja toteuttamiseen.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija osoittaa tuntevansa hyvin markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään. Opiskelija ymmärtää hyvin ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat. Opiskelija osaa laatia hyvän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia hyvin.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osoittaa tuntevansa kiitettävästi markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään. Opiskelija ymmärtää kiitettävästi ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat. Opiskelija osaa laatia kiitettävän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia kiitettävästi.
Further information
Students • have command of different field-related sales and marketing methods • have command of professional communication and media skills The 5 ECTS study unit consists of two parts: Basics of marketing 3 ECTS Marketing project 2 ECTS
Evaluation scale
0-5
Execution methods
Contact teaching Online teaching Project
Accomplishment methods
Osallistumalla opintojaksolle Opinnollistamalla Hankkeessa