Skip to main content

Markkinointia käytännössä (verkko) (5 ECTS)

Code: C-02631-KUVI1-3003

General information


Enrollment
02.12.2023 - 31.12.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
15.01.2024 - 31.05.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Institution
Humak University of Applied Sciences
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 50
No reservations found for implementation C-02631-KUVI1-3003!

Materials

Kirjallisuus Artikkelit Blogit Videot Podcastit

Failed (0)

Opiskelija ei ole suorittanut kaikkia opintojakson tehtäviä hyväksytysti tai tehtäviä ei ole palautettu annettujen palautusaikataulujen puitteissa.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelijan osaaminen markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavista on puutteellista ja tietämys niiden käytöstä heikkoa. Opiskelija ymmärtää perusteet ammattialansa markkinoinnin erityispiirteistä, merkityksestä, mahdollisuuksista ja toimintatavoista. Opiskelija tietää, mikä on markkinointisuunnitelma mutta osaaminen vaatii vielä kehittämistä. Opiskelija ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteiden perusteet. Opiskelija tarvitsee vielä tukea markkinoinnin suunniteluun ja toteuttamiseen.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija osoittaa tuntevansa hyvin markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään. Opiskelija ymmärtää hyvin ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat. Opiskelija osaa laatia hyvän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia hyvin.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osoittaa tuntevansa kiitettävästi markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään. Opiskelija ymmärtää kiitettävästi ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat. Opiskelija osaa laatia kiitettävän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia kiitettävästi.

Further information

Students • have command of different field-related sales and marketing methods • have command of professional communication and media skills The 5 ECTS study unit consists of two parts: Basics of marketing 3 ECTS Marketing project 2 ECTS

Evaluation scale

0-5

Execution methods

Contact teaching Online teaching Project

Accomplishment methods

Osallistumalla opintojaksolle Opinnollistamalla Hankkeessa

Go back to top of page