Markkinointia käytännössä (verkko) (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-02631-KUVI1-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2023 - 31.12.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 15.01.2024 - 31.05.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähi- ja etäopetus
- Korkeakoulu
- Humanistinen ammattikorkeakoulu
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 50
- Opintojakso
- C-02631-KUVI1
Oppimateriaalit
Kirjallisuus Artikkelit Blogit Videot Podcastit
Hylätty (0)
Opiskelija ei ole suorittanut kaikkia opintojakson tehtäviä hyväksytysti tai tehtäviä ei ole palautettu annettujen palautusaikataulujen puitteissa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelijan osaaminen markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavista on puutteellista ja tietämys niiden käytöstä heikkoa. Opiskelija ymmärtää perusteet ammattialansa markkinoinnin erityispiirteistä, merkityksestä, mahdollisuuksista ja toimintatavoista. Opiskelija tietää, mikä on markkinointisuunnitelma mutta osaaminen vaatii vielä kehittämistä. Opiskelija ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteiden perusteet. Opiskelija tarvitsee vielä tukea markkinoinnin suunniteluun ja toteuttamiseen.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija osoittaa tuntevansa hyvin markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään. Opiskelija ymmärtää hyvin ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat. Opiskelija osaa laatia hyvän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia hyvin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osoittaa tuntevansa kiitettävästi markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää kuinka niitä käytetään. Opiskelija ymmärtää kiitettävästi ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat. Opiskelija osaa laatia kiitettävän markkinointisuunnitelman ja ymmärtää kiitettävästi toimenpiteiden kulurakenteen. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia kiitettävästi.
Lisätiedot
Opintojakson suoritettuasi tunnet markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tiedät, kuinka niitä käytetään. Ymmärrät ammattialasi markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat, osaat laatia markkinointisuunnitelman ja ymmärrät toimenpiteiden kulurakenteen. Opit suunnittelemaan ja toteuttamaa markkinointia. Opintojakso sopii kaikille, jotka tarvitsevat perustiedot käytännönläheisestä markkinoinnista.Opintojakson suoritettuasi tunnet markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tiedät, kuinka niitä käytetään. Ymmärrät ammattialasi markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat, osaat laatia markkinointisuunnitelman ja ymmärrät toimenpiteiden kulurakenteen. Opit suunnittelemaan ja toteuttamaa markkinointia. Opintojakso sopii kaikille, jotka tarvitsevat perustiedot käytännönläheisestä markkinoinnista.Opintojakson suoritettuasi tunnet markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tiedät, kuinka niitä käytetään. Ymmärrät ammattialasi markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat, 5 op:n opintojakso muodostuu kahdesta osasta: Markkinoinnin lähtökohdat 3 op Markkinointiprojekti 2 op
Arviointiasteikko
0-5
Toteutustavat
Lähiopetus Kampuksella Lähiopetus verkossa Ajasta ja paikasta riippumaton verkko-opetus Ryhmä- tai parityöt Webinaarit Itsenäinen työskentely
Suoritustavat
Osallistumalla opintojaksolle Opinnollistamalla Hankkeessa