Palvelujen markkinointi (ilmoittautuminen vain RIPA/avoin amk, nonstop) (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-02504-HM00CA15-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.08.2025 - 31.05.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 25.08.2025 - 31.07.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähi- ja etäopetus
- Korkeakoulu
- Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 25.8.2025 – 31.07.2026 Moodlessa
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 280
- Opintojakso
- C-02504-HM00CA15
Aika ja paikka
25.8.2025 – 31.07.2026 Moodlessa
Oppimateriaalit
Wilson A., Zeithaml V., Bitner M. & Gremler D. 2016. Services Marketing: integrating customer focus across the firm (Third European Edition). New York: McGraw-Hill Education. Kirja on lainattavissa e-kirjana Janetin kautta (kirjautuminen Haka-tunnisteen kautta, Jamk login data) osoitteessa https://janet.finna.fi/Record/jamk.993662044506251 Muu opiskelumateriaali (blogikirjoitukset, podcastit, videot, tilastot ja tutkimusraportit) Moodlessa.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kirjallisuuteen perehtyminen ja tehtävien tekeminen yhteensä 135 h. Orientaatio 5 h Luentotallenteet ja pienemmät yksilötehtävät 76 h Laajempi lopputehtävä 54 h
Sisällön jaksotus
Opintojakso suoritettavissa itsenäisesti tehtäviä tekemällä 25.8.2025 – 31.7.2026.
Opetusmenetelmät
Opintojakso suoritetaan itsenäisesti yksilötehtäviä tekemällä.
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakson arviointimenetelmänä on osaamisen arviointi yksilötehtävissä. Arvosana opintojaksosta muodostuu lopputehtävän perusteella. Kaikkien viiden osa-alueen tehtävät on kuitenkin suoritettava hyväksytysti, jotta opintojaksosta voidaan antaa hyväksytty suoritusmerkintä. Lopputehtävä on opiskelijan oman valinnan mukaan joko tentti tai kirjallinen raportti.
Arviointiasteikko
0-5