Siirry suoraan sisältöön

Palvelujen markkinointi (ilmoittautuminen vain RIPA/avoin amk, nonstop) (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-02504-HM00CA15-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.08.2025 - 31.05.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
25.08.2025 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähi- ja etäopetus
Korkeakoulu
Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 25.8.2025 – 31.07.2026 Moodlessa
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 280
Opintojakso
C-02504-HM00CA15
Toteutukselle C-02504-HM00CA15-3008 ei löytynyt varauksia!

Aika ja paikka

25.8.2025 – 31.07.2026 Moodlessa

Oppimateriaalit

Wilson A., Zeithaml V., Bitner M. & Gremler D. 2016. Services Marketing: integrating customer focus across the firm (Third European Edition). New York: McGraw-Hill Education. Kirja on lainattavissa e-kirjana Janetin kautta (kirjautuminen Haka-tunnisteen kautta, Jamk login data) osoitteessa https://janet.finna.fi/Record/jamk.993662044506251 Muu opiskelumateriaali (blogikirjoitukset, podcastit, videot, tilastot ja tutkimusraportit) Moodlessa.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kirjallisuuteen perehtyminen ja tehtävien tekeminen yhteensä 135 h. Orientaatio 5 h Luentotallenteet ja pienemmät yksilötehtävät 76 h Laajempi lopputehtävä 54 h

Sisällön jaksotus

Opintojakso suoritettavissa itsenäisesti tehtäviä tekemällä 25.8.2025 – 31.7.2026.

Opetusmenetelmät

Opintojakso suoritetaan itsenäisesti yksilötehtäviä tekemällä.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakson arviointimenetelmänä on osaamisen arviointi yksilötehtävissä. Arvosana opintojaksosta muodostuu lopputehtävän perusteella. Kaikkien viiden osa-alueen tehtävät on kuitenkin suoritettava hyväksytysti, jotta opintojaksosta voidaan antaa hyväksytty suoritusmerkintä. Lopputehtävä on opiskelijan oman valinnan mukaan joko tentti tai kirjallinen raportti.

Arviointiasteikko

0-5

Siirry alkuun