Siirry suoraan sisältöön

Sport Marketing Online (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-02504-HL00BD88-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
18.11.2024 - 07.02.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
10.02.2025 - 19.05.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähi- ja etäopetus
Korkeakoulu
Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Verkko-opetus Moodle-alustan kautta
Opetuskielet
englanti
Paikat
0 - 30
Opintojakso
C-02504-HL00BD88
Toteutukselle C-02504-HL00BD88-3008 ei löytynyt varauksia!

Aika ja paikka

Verkko-opetus Moodle-alustan kautta

Oppimateriaalit

Kurssikirjat Shank, M. D. & Lyberger, M. R. (2022). Sports marketing: A strategic perspective (6th edition.). Routledge. Smith, A. & Stewart B. 2015. Introduction to Sport Marketing. 2nd ed. Routledge.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Tällä kurssilla ei ole tenttiä.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Sinulla on oikeus hakea opintojesi tunnustamista, jos sinulla on aiempia opintoja (esim. muualla suoritettuja yliopisto-opintoja), jotka voidaan hyväksilukea parhaillaan suorittamaasi tutkintoon. Aiempien opintojen tunnustaminen on mahdollista pääasiassa kolmella tavalla: hyväksilukeminen (korvaaminen tai sisällyttäminen), epävirallisen oppimisen tunnustaminen ja opintojen hyväksilukeminen. Tarkempia tietoja: JAMKin tutkintosäännöt, kohta 17.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan työmäärä tunteina: Luennot 25 h Lukeminen 40 h Virtuaaliopiskelu 20 h Tehtävät 40 h

Sisällön jaksotus

Kurssi on jaettu 2 viikon mittaisiin jaksoihin ja opiskelijan tulee suorittaa ne kaikki saadakseen kurssin suoritettua.

Opetusmenetelmät

100 % verkkopedagogiikka. Opetus tapahtuu täysin verkossa, ja siinä käytetään nauhoitettuja luentoja, artikkeleita, tehtäviä ja oppimispäiväkirjaa.

Lisätietoja opiskelijoille

Avoin amk 5 Campusonline 30 EduFutura 5 Arviointi 0-5 Arviointi perustuu kurssitehtäviin.

Arviointiasteikko

0-5

Siirry alkuun