Siirry suoraan sisältöön

Tapahtuman digitaalinen markkinointi ja analytiikka (3 op)

Toteutuksen tunnus: C-02469-HM10083-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
24.06.2024 - 06.10.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
02.09.2024 - 30.11.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähi- ja etäopetus
Korkeakoulu
Karelia-ammattikorkeakoulu, Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 15
Opintojakso
C-02469-HM10083
Toteutukselle C-02469-HM10083-3005 ei löytynyt varauksia!

Aika ja paikka

Opinnot toteutetaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opintojakso avoinna 2.9.-30.11.2024.

Oppimateriaalit

Aineisto moodle-oppimisalustalla.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Hyväksytty/Hylätty

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakso on 3 opintopistettä, eli noin 81 tuntia opiskelua. Koulutusvideot 27 h Ulkopuoliset oppiaineistot ja lukeminen 27 h Tehtävät ja suunnitelmat 27 h

Opetusmenetelmät

Osaamistavoitteet • Tunnet digitaalisen markkinoinnin keskeiset työkalut ja menetelmät. • Osaat valita tapahtuman markkinointia parhaiten tukevat työkalut. • Osaat käyttää keskeisiä digitaalisen markkinoinnin työkaluja tuloksellisesti. • Osaat kerätä ja hyödyntää digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa ja myynnissä. Sisältö Opintojaksolla perehdyt digitaalisen markkinoinnin keskeisimpiin menetelmiin ja työkaluihin sekä opit, miten niitä voi soveltaa tapahtuman markkinoinnissa. Opintojaksolla harjoittelet digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöä sekä opit analysoimaan ja visualisoimaan digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa. Digitaalisen markkinoinnin työkalut ja menetelmät: • Sisältömarkkinointi • Hakukonenäkyvyys Googlessa (ilmainen ja maksullinen) • Sosiaalisen median markkinointi (ilmainen ja maksullinen) - Facebook, Instagram, LinkedIn • Google Ads video- ja display-mainonta • Sähköpostimarkkinointi • Tapahtuma- ja lipunmyyntialustat ja verkkokaupat Digitaalisen markkinoinnin seuranta ja analysointi: • Tavoitteiden asettaminen ja konversioseuranta digitaalisen markkinoinnin työkaluilla • Seurantaan perustuvat markkinoinnin toteutusmenetelmät • Google Analytics • Markkinoinnin tulosten mittaus ja analysointi  • Mediaseuranta ja tiedonhaku

Lisätietoja opiskelijoille

Lisätiedot Koulutuksen antaja on Tovari Oy:n Joona Kotilainen. Opinnot toteutetaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opintojaksolle on nonstop-ilmoittautuminen. Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto oli 1.5.2021-31.10.2023.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Suoritustavat

Verkko-opinnot Moodle-ympäristössä

Suoritustavat

Completing and returning assigned tasks according to instructions.

Siirry alkuun