Skip to main content

Event Digital Marketing and Analytics (3 ECTS)

Code: C-02469-HM10083-3005

General information


Enrollment
24.06.2024 - 06.10.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
02.09.2024 - 30.11.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
3 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Institution
Karelia University of Applied Sciences, Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 15
No reservations found for implementation C-02469-HM10083-3005!

Location and time

Opinnot toteutetaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opintojakso avoinna 2.9.-30.11.2024.

Materials

Aineisto moodle-oppimisalustalla.

Evaluation methods and criteria

Hyväksytty/Hylätty

Student workload

Opintojakso on 3 opintopistettä, eli noin 81 tuntia opiskelua. Koulutusvideot 27 h Ulkopuoliset oppiaineistot ja lukeminen 27 h Tehtävät ja suunnitelmat 27 h

Teaching methods

Osaamistavoitteet • Tunnet digitaalisen markkinoinnin keskeiset työkalut ja menetelmät. • Osaat valita tapahtuman markkinointia parhaiten tukevat työkalut. • Osaat käyttää keskeisiä digitaalisen markkinoinnin työkaluja tuloksellisesti. • Osaat kerätä ja hyödyntää digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa ja myynnissä. Sisältö Opintojaksolla perehdyt digitaalisen markkinoinnin keskeisimpiin menetelmiin ja työkaluihin sekä opit, miten niitä voi soveltaa tapahtuman markkinoinnissa. Opintojaksolla harjoittelet digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöä sekä opit analysoimaan ja visualisoimaan digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa. Digitaalisen markkinoinnin työkalut ja menetelmät: • Sisältömarkkinointi • Hakukonenäkyvyys Googlessa (ilmainen ja maksullinen) • Sosiaalisen median markkinointi (ilmainen ja maksullinen) - Facebook, Instagram, LinkedIn • Google Ads video- ja display-mainonta • Sähköpostimarkkinointi • Tapahtuma- ja lipunmyyntialustat ja verkkokaupat Digitaalisen markkinoinnin seuranta ja analysointi: • Tavoitteiden asettaminen ja konversioseuranta digitaalisen markkinoinnin työkaluilla • Seurantaan perustuvat markkinoinnin toteutusmenetelmät • Google Analytics • Markkinoinnin tulosten mittaus ja analysointi  • Mediaseuranta ja tiedonhaku

Further information

Lisätiedot Koulutuksen antaja on Tovari Oy:n Joona Kotilainen. Opinnot toteutetaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opintojaksolle on nonstop-ilmoittautuminen. Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto oli 1.5.2021-31.10.2023.

Evaluation scale

Approved/Rejected

Methods of completion

Online studies in the Moodle environment

Methods of completion

Completing and returning assigned tasks according to instructions.

Go back to top of page