Digital Marketing (non-stop) (4 ECTS)
Code: C-02467-LT00DE11-3017
General information
- Enrollment
- 03.05.2024 - 16.05.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 21.08.2024 - 31.07.2025
- Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 4 ECTS
- Mode of delivery
- On-campus and online
- Institution
- HAMK University of Applied Sciences, Verkkokampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 100
- Course
- C-02467-LT00DE11
Location and time
Non-stop -toteutus. Opinnot toteutetaan täysin verkossa ja opintojakson ohjeet, tehtävät, materiaalit ja aikataulu löytyvät verkko-oppimisympäristöstä (learn.hamk.fi). Etenet opintojaksolla itsenäisesti ja omaan tahtiisi opintojakson toteutusajan puitteissa. Luennot on tallennettu valmiiksi, ei läsnäolopakkoa.
Materials
Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien kokoama aineisto verkko-oppimisympäristössä (learn.hamk.fi).
Exam schedules
Opintojaksolla ei ole tenttejä, vaan osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).
International connections
Opintojaksolla tutustutaan digitaaliseen markkinointiin myös kansainvälisestä näkökulmasta.
Completion alternatives
Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi -sertifikaatti
Evaluation methods and criteria
Arviointi toteutetaan palautetun harjoitustehtävän perusteella pohjautuen osaamistavoitteisiin ja arviointikriteereihin. Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan.
Student workload
Opintojakson laajuus on 4 opintopistettä ja sen laskennallinen kuormitus on 108 tuntia opiskelua. Opintojakso sisältää itsenäistä työskentelyä verkossa, joten pystyt vaikuttamaan opintojakson kuormittavuuteen suunnittelemalla itse omaa ajankäyttöäsi.
Content scheduling
Opintojakson sisältö: - luentoalustus ja oppimismateriaalit - oppimistehtävän (suoritetaan Google Digital Garage) - esimerkkejä työelämästä Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu.
Failed (0)
Kurssin suoritus 59% tai alle.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Arvosana 2. Kurssin suoritus 60% tai yli. Arvosana 1. Kurssin suoritus 50% tai yli.
Assessment criteria, good (3-4)
Arvosana 4. Kurssin suoritus 80% tai yli. Arvosana 3. Kurssin suoritus 70% tai yli.
Assessment criteria, excellent (5)
Arvosana 5. Sertifikaatti, Google Digital Garage / DIGIMARKKINOINNIN PERUSTEET.
Teaching methods
Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu. Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Opiskelussa hyödynnetään seuraavia oppimisympäristöjä: - Moodle-oppimisalusta (ohjeet, tehtävät, materiaalit, aikataulu)
Further information
CampuOnline: 50 opiskelijaa Spark -opintopalautteenantaminen on mahdollista aikaisintaan 7 päivää ennen toteutussuunnitelman päättymispäivämäärää ja se jatkuu 14 päivää toteutuksen päättymisen jälkeen. Opintopalaute löytyy Pakki –opiskelijan työpöydältä, jonne ilmestyy ilmoitus opinnoista/moduuleista, joille olet ilmoittautunut ja palaute on annettavissa. Saat HAMKin sähköpostiin muistutusviestin palautteenantamisesta toteutuksen päättymispäivänä, jos et ole sitä ennen jo antanut palautetta. Lisätietoa opinto-/moduulipalautteesta saat opiskelijapalautteet-sivulta. CampusOnline opiskelijat voivat antaa moduuli/opintojaksopalautetta selaimen kautta osoitteessa https://pakki.hamk.fi/spark.
Evaluation scale
1-5