Digitaalinen markkinointi (nonstop) (4 op)
Toteutuksen tunnus: C-02467-LT00DE11-3017
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 03.05.2024 - 16.05.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 21.08.2024 - 31.07.2025
- Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 4 op
- Toteutustapa
- Lähi- ja etäopetus
- Korkeakoulu
- Hämeen ammattikorkeakoulu, Verkkokampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 100
- Opintojakso
- C-02467-LT00DE11
Aika ja paikka
Non-stop -toteutus. Opinnot toteutetaan täysin verkossa ja opintojakson ohjeet, tehtävät, materiaalit ja aikataulu löytyvät verkko-oppimisympäristöstä (learn.hamk.fi). Etenet opintojaksolla itsenäisesti ja omaan tahtiisi opintojakson toteutusajan puitteissa. Luennot on tallennettu valmiiksi, ei läsnäolopakkoa.
Oppimateriaalit
Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien kokoama aineisto verkko-oppimisympäristössä (learn.hamk.fi).
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojaksolla ei ole tenttejä, vaan osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).
Kansainvälisyys
Opintojaksolla tutustutaan digitaaliseen markkinointiin myös kansainvälisestä näkökulmasta.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi -sertifikaatti
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi toteutetaan palautetun harjoitustehtävän perusteella pohjautuen osaamistavoitteisiin ja arviointikriteereihin. Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson laajuus on 4 opintopistettä ja sen laskennallinen kuormitus on 108 tuntia opiskelua. Opintojakso sisältää itsenäistä työskentelyä verkossa, joten pystyt vaikuttamaan opintojakson kuormittavuuteen suunnittelemalla itse omaa ajankäyttöäsi.
Sisällön jaksotus
Opintojakson sisältö: - luentoalustus ja oppimismateriaalit - oppimistehtävän (suoritetaan Google Digital Garage) - esimerkkejä työelämästä Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu.
Hylätty (0)
Kurssin suoritus 59% tai alle.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Arvosana 2. Kurssin suoritus 60% tai yli. Arvosana 1. Kurssin suoritus 50% tai yli.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Arvosana 4. Kurssin suoritus 80% tai yli. Arvosana 3. Kurssin suoritus 70% tai yli.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Arvosana 5. Sertifikaatti, Google Digital Garage / DIGIMARKKINOINNIN PERUSTEET.
Opetusmenetelmät
Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu. Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Opiskelussa hyödynnetään seuraavia oppimisympäristöjä: - Moodle-oppimisalusta (ohjeet, tehtävät, materiaalit, aikataulu)
Lisätietoja opiskelijoille
CampuOnline: 50 opiskelijaa Spark -opintopalautteenantaminen on mahdollista aikaisintaan 7 päivää ennen toteutussuunnitelman päättymispäivämäärää ja se jatkuu 14 päivää toteutuksen päättymisen jälkeen. Opintopalaute löytyy Pakki –opiskelijan työpöydältä, jonne ilmestyy ilmoitus opinnoista/moduuleista, joille olet ilmoittautunut ja palaute on annettavissa. Saat HAMKin sähköpostiin muistutusviestin palautteenantamisesta toteutuksen päättymispäivänä, jos et ole sitä ennen jo antanut palautetta. Lisätietoa opinto-/moduulipalautteesta saat opiskelijapalautteet-sivulta. CampusOnline opiskelijat voivat antaa moduuli/opintojaksopalautetta selaimen kautta osoitteessa https://pakki.hamk.fi/spark.
Arviointiasteikko
1-5