Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (4 op)

Toteutuksen tunnus: C-02467-LT00DE11-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
11.03.2024 - 31.05.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
06.05.2024 - 31.07.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
4 op
Toteutustapa
Lähi- ja etäopetus
Korkeakoulu
Hämeen ammattikorkeakoulu, Verkkokampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 50
Opintojakso
C-02467-LT00DE11
Toteutukselle C-02467-LT00DE11-3011 ei löytynyt varauksia!

Aika ja paikka

6..5.-31.7.2024

Oppimateriaalit

Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien aineisto.(tarkemmin opintojakson Moodle-työtilassa).

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksolla ei ole tenttejä, vaan osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).

Kansainvälisyys

Opintojaksolla tutustutaan digitaaliseen markkinointiin myös kansainvälisestä näkökulmasta.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi toteutetaan palautetun harjoitustehtävän perusteella pohjautuen osaamistavoitteisiin ja arviointikriteereihin.

Hylätty (0)

Kurssin suoritus 59% tai alle.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Arvosana 2. Kurssin suoritus 60% tai yli. Arvosana 1. Kurssin suoritus 50% tai yli.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Arvosana 4. Kurssin suoritus 80% tai yli. Arvosana 3. Kurssin suoritus 70% tai yli.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Arvosana 5. Sertifikaatti, Google Digital Garage / DIGIMARKKINOINNIN PERUSTEET.

Opetusmenetelmät

Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta (luennot on tallennettu valmiiksi, ei läsnäolopakkoa) ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu. Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Opiskelussa hyödynnetään seuraavia oppimisympäristöjä: - Moodle-oppimisalusta (ohjeet, tehtävät, materiaalit, aikataulu)

Lisätietoja opiskelijoille

Campusonlinesta 50 opiskelijaa HAMKin opiskelijat ilmoittautuvat opinnolle Pakissa toteutussuunnitelmassa näkyvänä aikana. Muiden ammattikorkeakoulujen opiskelijat ilmoittautuvat ensisijaisesti Pepissä/Pakissa. Opintojakson tiedoissa (campusonline.fi -portaalissa) on ilmoittautumislomake opiskelijoille, jotka eivät pysty vielä ilmoittautumaan Pepissä/Pakissa. Opintojaksolle hyväksytyt muitten ammattikorkeakoulujen opiskelijat saavat ilmoittautumisajan päätyttyä sähköpostiviestin, jossa on ohjeet HAMKin tunnusten aktivoinnista. Huomaa, että viesti saattaa ohjautua roskapostikansioon. Spark -opintopalautteenantaminen on mahdollista aikaisintaan 7 päivää ennen toteutussuunnitelman päättymispäivämäärää ja se jatkuu 14 päivää toteutuksen päättymisen jälkeen. Opintopalaute löytyy Pakki –opiskelijan työpöydältä, jonne ilmestyy ilmoitus opinnoista/moduuleista, joille olet ilmoittautunut ja palaute on annettavissa. Saat HAMKin sähköpostiin muistutusviestin palautteenantamisesta toteutuksen päättymispäivänä, jos et ole sitä ennen jo antanut palautetta. Lisätietoa opinto-/moduulipalautteesta saat opiskelijapalautteet-sivulta. CampusOnline opiskelijat voivat antaa moduuli/opintojaksopalautetta selaimen kautta osoitteessa https://pakki.hamk.fi/spark.

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun