Skip to main content

Digital Marketing (4 ECTS)

Code: C-02467-LT00DE11-3011

General information


Enrollment
11.03.2024 - 31.05.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.05.2024 - 31.07.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
4 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Institution
HAMK University of Applied Sciences, Verkkokampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 50
No reservations found for implementation C-02467-LT00DE11-3011!

Location and time

6..5.-31.7.2024

Materials

Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien aineisto.(tarkemmin opintojakson Moodle-työtilassa).

Exam schedules

Opintojaksolla ei ole tenttejä, vaan osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).

International connections

Opintojaksolla tutustutaan digitaaliseen markkinointiin myös kansainvälisestä näkökulmasta.

Evaluation methods and criteria

Arviointi toteutetaan palautetun harjoitustehtävän perusteella pohjautuen osaamistavoitteisiin ja arviointikriteereihin.

Failed (0)

Kurssin suoritus 59% tai alle.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Arvosana 2. Kurssin suoritus 60% tai yli. Arvosana 1. Kurssin suoritus 50% tai yli.

Assessment criteria, good (3-4)

Arvosana 4. Kurssin suoritus 80% tai yli. Arvosana 3. Kurssin suoritus 70% tai yli.

Assessment criteria, excellent (5)

Arvosana 5. Sertifikaatti, Google Digital Garage / DIGIMARKKINOINNIN PERUSTEET.

Teaching methods

Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta (luennot on tallennettu valmiiksi, ei läsnäolopakkoa) ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu. Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Opiskelussa hyödynnetään seuraavia oppimisympäristöjä: - Moodle-oppimisalusta (ohjeet, tehtävät, materiaalit, aikataulu)

Further information

Campusonlinesta 50 opiskelijaa HAMKin opiskelijat ilmoittautuvat opinnolle Pakissa toteutussuunnitelmassa näkyvänä aikana. Muiden ammattikorkeakoulujen opiskelijat ilmoittautuvat ensisijaisesti Pepissä/Pakissa. Opintojakson tiedoissa (campusonline.fi -portaalissa) on ilmoittautumislomake opiskelijoille, jotka eivät pysty vielä ilmoittautumaan Pepissä/Pakissa. Opintojaksolle hyväksytyt muitten ammattikorkeakoulujen opiskelijat saavat ilmoittautumisajan päätyttyä sähköpostiviestin, jossa on ohjeet HAMKin tunnusten aktivoinnista. Huomaa, että viesti saattaa ohjautua roskapostikansioon. Spark -opintopalautteenantaminen on mahdollista aikaisintaan 7 päivää ennen toteutussuunnitelman päättymispäivämäärää ja se jatkuu 14 päivää toteutuksen päättymisen jälkeen. Opintopalaute löytyy Pakki –opiskelijan työpöydältä, jonne ilmestyy ilmoitus opinnoista/moduuleista, joille olet ilmoittautunut ja palaute on annettavissa. Saat HAMKin sähköpostiin muistutusviestin palautteenantamisesta toteutuksen päättymispäivänä, jos et ole sitä ennen jo antanut palautetta. Lisätietoa opinto-/moduulipalautteesta saat opiskelijapalautteet-sivulta. CampusOnline opiskelijat voivat antaa moduuli/opintojaksopalautetta selaimen kautta osoitteessa https://pakki.hamk.fi/spark.

Evaluation scale

1-5

Go back to top of page