Siirry suoraan sisältöön

Tapahtumatuotannon markkinointi ja myynti (5 op)

Toteutuksen tunnus: KU00EI30-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
03.05.2021 - 28.08.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
25.10.2021 - 17.12.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Lähi- ja etäopetus
Yksikkö
(2019-2024) Kulttuuripalvelut ja musiikki
Toimipiste
Hämeentie 153
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma
Opettajat
Maija Sydänmaanlakka
Tytti Huhtaniska
Annakaisa Anttila
Vastuuopettaja
Leena Björkqvist
Ryhmät
KXB21S1
Kulttuurituotannon tutkinto-ohjelma päivä
Opintojakso
KU00EI30
Toteutukselle KU00EI30-3002 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- markkinoinnin merkityksen, peruskäsitteet ja ajankohtaiset ilmiöt
- soveltaa kohderyhmäajattelua ja suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta
- hankkia markkinointipalveluja
- arvioida markkinoinnin ja myynnin keskeistä roolia erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa

Sisältö

- Markkinoinnin peruskäsitteet, suunnittelu ja tehokkuuden mittaaminen
- Digitaalinen markkinointi
- Kuluttajakäyttäytyminen
- B-to-B markkinointi ja myynti
- Kulttuurituottaja markkinointiviestintäpalveluiden hankkijana

Oppimateriaalit

Luentomateriaalit
Opiskelijan valitsema lähdemateriaali

Opetusmenetelmät

Luennot
Opetuskeskustelu
Työpajat
Tehtävät

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

20% esseet

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

2 op luennot
3 op tehtävät

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa markkinoinnin peruskäsitteet ja viimeisimmät ilmiöt. Hän tunnistaa kohderyhmäajattelua ja osaa suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia markkinointipalveluja suunnitelmatasolla sekä tunnistaa markkinoinnin ja myynnin roolin erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa markkinoinnin merkityksen, peruskäsitteet ja viimeisimmät ilmiöt. Hän osaa soveltaa kohderyhmäajattelua ja suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia markkinointipalveluja sekä arvioida markkinoinnin ja myynnin keskeistä roolia erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa soveltaa erinomaisesti markkinoinnin peruskäsitteitä ja nähdä oman roolinsa osana ajankohtaisia ilmiöitä. Hän osaa soveltaa erinomaisesti kohderyhmäajattelua ja suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia sujuvasti markkinointipalveluja sekä arvioida ja soveltaa markkinoinnin ja myynnin keskeistä roolia erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osaa markkinoinnin peruskäsitteet ja viimeisimmät ilmiöt. Hän tunnistaa kohderyhmäajattelua ja osaa suunnitella markkinointia sekä mitata sen tehokkuutta. Opiskelija osaa hankkia markkinointipalveluja suunnitelmatasolla sekä tunnistaa markkinoinnin ja myynnin roolin erilaisissa tapahtumissa ja organisaatioissa.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Läsnäolo 100%
Tuntiaktiivisuus
Tehtävät

Siirry alkuun