Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: KM00BL58-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
04.05.2020 - 31.08.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
31.08.2020 - 06.10.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
(2019-2024) Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135 D
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
Viestinnän tutkinto-ohjelma
Opettajat
Pauliina Airaksinen-Aminoff
Vastuuopettaja
Mika Rintala
Ryhmät
KXD19S1VSA
Visuaalinen viestintä, graafinen suunnittelu, S19
Opintojakso
KM00BL58
Toteutukselle KM00BL58-3004 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija hallitsee markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta.

Sisältö

- markkinoinnin ja markkinointiviestinnän osa-alueet
- kohderyhmäajattelu
- asiakkaan tarpeen tunnistaminen
- asiakassuhteen rakentaminen ja ylläpito
- asiakasviestintä

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osallistuu opetukseen. Opiskelija hallitsee opintojakson keskeisen sisällön ja osaa käyttää opintojaksolla tarvittavia työvälineitä. Opiskelija palauttaa tehtävät hyväksytysti.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Tyydyttävän tason lisäksi opiskelija osallistuu opetukseen aktiivisesti ja suorittaa tehtävät hyvin ja aikataulun mukaisesti.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Hyvän tason lisäksi opiskelija osaa soveltaa oppimiaan taitoja ja suorittaa tehtävät erinomaisella tavalla.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osallistuu opetukseen. Opiskelija hallitsee opintojakson keskeisen sisällön ja osaa käyttää opintojaksolla tarvittavia työvälineitä. Opiskelija palauttaa tehtävät hyväksytysti.

Siirry alkuun