Promootiotoiminta (3 op)
Toteutuksen tunnus: X1033-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 04.05.2020 - 23.08.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2018 - 31.07.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) ICT ja tuotantotalous
- Toimipiste
- Karaportti 2
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tuotantotalouden tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Bella Erla
- Ryhmät
-
TXQ14S1Tuotantotalouden tutkinto-ohjelma
-
TXQ18S1Tuotantotalouden tutkinto-ohjelma päivä
-
TXQ16S1Tuotantotalouden tutkinto-ohjelma
-
TXQ15S1Tuotantotalouden tutkinto-ohjelma
-
TXQ17S1Tuotantotalouden tutkinto-ohjelma
-
TU13S1Tuotantotalouden koulutusohjelma
-
TXQ20S1Tuotantotalouden tutkinto-ohjelma päivä
-
TXQ19S1Tuotantotalouden tutkinto-ohjelma päivä
- Opintojakso
- X1033
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelijalla on kokemusta viestinnästä ja markkinoinnista. Opiskelija harjaantuu esittelemään Metropolia Ammattikorkeakoulun koulutustarjontaa oppilaitosvierailuilla ja erilaisissa tilaisuuksissa. Opiskelija tuntee suomalaisen koulutusjärjestelmän ja ammattikorkeakoulukentän sekä Metropolian koulutusalat ja -ohjelmat. Lisäksi opiskelija tutustuu erilaisiin hakijaryhmiin ja niiden erityispiirteisiin: suomen- tai englanninkieliseen nuorisokoulutukseen sekä osittain myös aikuiskoulutukseen.
Sisältö
Opiskelija osallistuu perehdytysluentoihin ja pyydettyihin oppilaitosvierailuihin, messuihin sekä muihin tilaisuuksiin. Opintopisteiden määrä riippuu suoritetuista tunneista: 25 h = 1op, 50h = 2op ja 75h = 3op. Osallistuminen voi jakautua koko opintojen ajalle.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on osallistunut perehdytysluentoihin sekä oppilaitosvierailuille, messuille ja muihin tehtäviin. Lisäksi opiskelija on pitänyt itse kirjaa suorittamistaan tunneista ja palauttanut tuntikirjanpidon.