Marketing and Entrepreneurship in Design Field (5 ECTS)
Code: KX00EF08-3003
General information
- Enrollment
- 01.11.2024 - 31.01.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.02.2025 - 15.04.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 ECTS
- Mode of delivery
- On-campus
- Campus
- Hämeentie 135 D
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 60
- Degree programmes
- Design
- Teachers
- Päivi Rantala
- Teacher in charge
- Merja Kosonen
- Groups
-
KXE22S1SAInterior Architecture
-
KXE22S1TSTextile Design
-
KXE22S1TMIndustrial Design
- Course
- KX00EF08
Implementation has 8 reservations. Total duration of reservations is 56 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Tue 28.01.2025 time 09:00 - 16:00 (7 h 0 min) |
Muotoilualan yritystoiminta ja markkinointi KX00EF08-3003 |
AR128b
Tapahtumasali 2
|
Tue 04.02.2025 time 09:00 - 16:00 (7 h 0 min) |
Muotoilualan yritystoiminta ja markkinointi KX00EF08-3003 |
AR128b
Tapahtumasali 2
|
Tue 11.02.2025 time 09:00 - 16:00 (7 h 0 min) |
Muotoilualan yritystoiminta ja markkinointi KX00EF08-3003 |
AR128b
Tapahtumasali 2
|
Tue 25.02.2025 time 09:00 - 16:00 (7 h 0 min) |
Muotoilualan yritystoiminta ja markkinointi KX00EF08-3003 |
AR128b
Tapahtumasali 2
|
Tue 04.03.2025 time 09:00 - 16:00 (7 h 0 min) |
Muotoilualan yritystoiminta ja markkinointi KX00EF08-3003 |
AR128b
Tapahtumasali 2
|
Tue 11.03.2025 time 09:00 - 16:00 (7 h 0 min) |
Muotoilualan yritystoiminta ja markkinointi KX00EF08-3003 |
AR128b
Tapahtumasali 2
|
Tue 18.03.2025 time 09:00 - 16:00 (7 h 0 min) |
Muotoilualan yritystoiminta ja markkinointi KX00EF08-3003 |
AR128b
Tapahtumasali 2
|
Tue 25.03.2025 time 09:00 - 16:00 (7 h 0 min) |
Muotoilualan yritystoiminta ja markkinointi KX00EF08-3003 |
AR128b
Tapahtumasali 2
|
Evaluation methods and criteria
Continuous assessment
Teaching methods
Lectures
Exercises
Independent work
Company visit
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija hallitsee myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija tietää markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija hallitsee markkinointistrategiat ja ymmärtää mielikuvamarkkinoinnin ja brändin rakentamisen periaatteet. Hän hallitsee oman yrityksen perustamistoimet ja osaa tehdä yritysmuodon kannalta merkittävät päätökset. Opiskelija tuntee muotoilun toimintaympäristöstä, sopimuskäytänteitä ja tekijänoikeuksia.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija hallitsee hyvin myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija hallitsee markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija hallitsee hyvin markkinointistrategiat ja ymmärtää mielikuvamarkkinoinnin ja brändin rakentamisen periaatteet. Hän hallitsee laajasti oman yrityksen perustamistoimet ja osaa tehdä yritysmuodon kannalta merkittävät päätökset. Opiskelija tuntee hyvin muotoilun toimintaympäristöstä, sopimuskäytänteitä ja tekijänoikeuksia.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija hallitsee hyvin myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija hallitsee laajasti markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija hallitsee erinomaisesti markkinointistrategiat ja ymmärtää mielikuvamarkkinoinnin ja brändin rakentamisen periaatteet. Hän hallitsee laajasti oman yrityksen perustamistoimet ja osaa tehdä yritysmuodon kannalta merkittävät päätökset. Opiskelija tuntee erinomaisesti muotoilun toimintaympäristöstä, sopimuskäytänteitä ja tekijänoikeuksia.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija hallitsee myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija tietää markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija hallitsee markkinointistrategiat ja ymmärtää mielikuvamarkkinoinnin ja brändin rakentamisen periaatteet. Hän hallitsee oman yrityksen perustamistoimet ja osaa tehdä yritysmuodon kannalta merkittävät päätökset. Opiskelija tuntee muotoilun toimintaympäristöstä, sopimuskäytänteitä ja tekijänoikeuksia.