Skip to main content

Marketing and Entrepreneurship in Design Field (5 ECTS)

Code: KX00EF08-3003

General information


Enrollment
01.11.2024 - 31.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.02.2025 - 15.04.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Mode of delivery
On-campus
Campus
Hämeentie 135 D
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 60
Degree programmes
Design
Teachers
Päivi Rantala
Teacher in charge
Merja Kosonen
Groups
KXE22S1SA
Interior Architecture
KXE22S1TS
Textile Design
KXE22S1TM
Industrial Design
Course
KX00EF08

Implementation has 8 reservations. Total duration of reservations is 56 h 0 min.

Time Topic Location
Tue 28.01.2025 time 09:00 - 16:00
(7 h 0 min)
Muotoilualan yritystoiminta ja markkinointi KX00EF08-3003
AR128b Tapahtumasali 2
Tue 04.02.2025 time 09:00 - 16:00
(7 h 0 min)
Muotoilualan yritystoiminta ja markkinointi KX00EF08-3003
AR128b Tapahtumasali 2
Tue 11.02.2025 time 09:00 - 16:00
(7 h 0 min)
Muotoilualan yritystoiminta ja markkinointi KX00EF08-3003
AR128b Tapahtumasali 2
Tue 25.02.2025 time 09:00 - 16:00
(7 h 0 min)
Muotoilualan yritystoiminta ja markkinointi KX00EF08-3003
AR128b Tapahtumasali 2
Tue 04.03.2025 time 09:00 - 16:00
(7 h 0 min)
Muotoilualan yritystoiminta ja markkinointi KX00EF08-3003
AR128b Tapahtumasali 2
Tue 11.03.2025 time 09:00 - 16:00
(7 h 0 min)
Muotoilualan yritystoiminta ja markkinointi KX00EF08-3003
AR128b Tapahtumasali 2
Tue 18.03.2025 time 09:00 - 16:00
(7 h 0 min)
Muotoilualan yritystoiminta ja markkinointi KX00EF08-3003
AR128b Tapahtumasali 2
Tue 25.03.2025 time 09:00 - 16:00
(7 h 0 min)
Muotoilualan yritystoiminta ja markkinointi KX00EF08-3003
AR128b Tapahtumasali 2
Changes to reservations may be possible.

Evaluation methods and criteria

Continuous assessment

Teaching methods

Lectures
Exercises
Independent work
Company visit

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija hallitsee myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija tietää markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija hallitsee markkinointistrategiat ja ymmärtää mielikuvamarkkinoinnin ja brändin rakentamisen periaatteet. Hän hallitsee oman yrityksen perustamistoimet ja osaa tehdä yritysmuodon kannalta merkittävät päätökset. Opiskelija tuntee muotoilun toimintaympäristöstä, sopimuskäytänteitä ja tekijänoikeuksia.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija hallitsee hyvin myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija hallitsee markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija hallitsee hyvin markkinointistrategiat ja ymmärtää mielikuvamarkkinoinnin ja brändin rakentamisen periaatteet. Hän hallitsee laajasti oman yrityksen perustamistoimet ja osaa tehdä yritysmuodon kannalta merkittävät päätökset. Opiskelija tuntee hyvin muotoilun toimintaympäristöstä, sopimuskäytänteitä ja tekijänoikeuksia.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija hallitsee hyvin myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija hallitsee laajasti markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija hallitsee erinomaisesti markkinointistrategiat ja ymmärtää mielikuvamarkkinoinnin ja brändin rakentamisen periaatteet. Hän hallitsee laajasti oman yrityksen perustamistoimet ja osaa tehdä yritysmuodon kannalta merkittävät päätökset. Opiskelija tuntee erinomaisesti muotoilun toimintaympäristöstä, sopimuskäytänteitä ja tekijänoikeuksia.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija hallitsee myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija tietää markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija hallitsee markkinointistrategiat ja ymmärtää mielikuvamarkkinoinnin ja brändin rakentamisen periaatteet. Hän hallitsee oman yrityksen perustamistoimet ja osaa tehdä yritysmuodon kannalta merkittävät päätökset. Opiskelija tuntee muotoilun toimintaympäristöstä, sopimuskäytänteitä ja tekijänoikeuksia.

Go back to top of page