Konseptitaide (5 op)
Toteutuksen tunnus: KM00ER89-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.12.2024 - 05.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
07.01.2025 - 22.01.2025
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) Media, muotoilu ja konservointi
- Toimipiste
- Hämeentie 135 D
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 20
- Koulutus
- Viestinnän tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Mikko Eerola
- Mari Silver
- Vastuuopettaja
- Kaarina Laitinen
- Ryhmät
-
KXE22S1LGVisuaalisen viestinnän muotoilu - Liikkuva grafiikka
- Opintojakso
- KM00ER89
Toteutuksella on 16 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 56 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 07.01.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Konseptitaide KM00ER89-3002 |
AR402
Digitila Greiman
|
Ke 08.01.2025 klo 09:00 - 12:00 (3 t 0 min) |
Konseptitaide KM00ER89-3002 |
AR402
Digitila Greiman
|
Ke 08.01.2025 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
ITSENÄINEN / Konseptitaide KM00ER89-3002 |
|
To 09.01.2025 klo 09:00 - 12:00 (3 t 0 min) |
Konseptitaide KM00ER89-3002 |
AR402
Digitila Greiman
|
To 09.01.2025 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
ITSENÄINEN / Konseptitaide KM00ER89-3002 |
|
Pe 10.01.2025 klo 09:00 - 12:00 (3 t 0 min) |
Konseptitaide KM00ER89-3002 |
AR402
Digitila Greiman
|
Pe 10.01.2025 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
ITSENÄINEN / Konseptitaide KM00ER89-3002 |
|
Ma 13.01.2025 klo 09:00 - 12:00 (3 t 0 min) |
Konseptitaide KM00ER89-3002 |
AR402
Digitila Greiman
|
Ma 13.01.2025 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
ITSENÄINEN / Konseptitaide KM00ER89-3002 |
|
Ti 14.01.2025 klo 09:00 - 12:00 (3 t 0 min) |
Konseptitaide KM00ER89-3002 |
AR402
Digitila Greiman
|
Ti 14.01.2025 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
ITSENÄINEN / Konseptitaide KM00ER89-3002 |
|
Ma 20.01.2025 klo 09:00 - 12:00 (3 t 0 min) |
Konseptitaide KM00ER89-3002 |
AR402
Digitila Greiman
|
Ma 20.01.2025 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
ITSENÄINEN / Konseptitaide KM00ER89-3002 |
|
Ti 21.01.2025 klo 09:00 - 12:00 (3 t 0 min) |
Konseptitaide KM00ER89-3002 |
AR402
Digitila Greiman
|
Ti 21.01.2025 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
ITSENÄINEN / Konseptitaide KM00ER89-3002 |
|
Ke 22.01.2025 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
Konseptitaide KM00ER89-3002 |
AR402
Digitila Greiman
|
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee konseptitaiteen tekemisen metodit ja välineet. Hän tuottaa peli-, animaatio- tai elokuvaprojektien suunnittelussa tarvittavaa visuaalista materiaalia.
Sisältö
Konseptitaiteen suunnittelua ja toteutusta peli-, animaatio- ja elokuvaprojekteihin.
Konseptitaiteen tavoitteet. Konseptitaiteen merkitys produktioissa. Kuvanrakentamisen oppien soveltaminen konseptitaiteessa. Ympäristöjen ja hahmojen suunnittelu. Speedpainting.
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa tuottaa peli-, animaatio- tai elokuvaprojektien suunnittelussa tarvittavaa visuaalista materiaalia. Opiskelija osaa perspektiivistä ja sommittelullista ilmaisua töissään ja osaa tuottaa hahmoja, joissa visualisoituu heidän roolinsa tarinassa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa tuottaa laadukasta peli-, animaatio- tai elokuvaprojektien suunnittelussa tarvittavaa visuaalista materiaalia. Opiskelija osaa soveltaa perspektiivisen, sommittelullisen ja värisommittelullisen ilmaisun taitojaan töissään. Hän osaa tuottaa hahmoja, jotka selvästi edustavat rooliaan visuaalisesti. Opiskelija osaa perehtyä kuvitettavaan aikakauteen ja -paikkaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa tuottaa erinomaista peli-, animaatio- tai elokuvaprojektien suunnittelussa tarvittavaa visuaalista materiaalia. Opiskelija osaa soveltaa ja kehittää perspektiivisen, sommittelullisen ja värisommittelullisen ilmaisun taitojaan töissään. Hän osaa tuottaa hahmoja, jotka selvästi edustavat rooliaan visuaalisesti ja kuuluvat samaan tarinaan. Opiskelija osaa perehtyä kuvitettavaan aikakauteen ja -paikkaan ja hankkia tarvitsemansa tiedot itsenäisesti.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija osaa tuottaa peli-, animaatio- tai elokuvaprojektien suunnittelussa tarvittavaa visuaalista materiaalia. Opiskelija osaa perspektiivistä ja sommittelullista ilmaisua töissään ja osaa tuottaa hahmoja, joissa visualisoituu heidän roolinsa tarinassa.
Esitietovaatimukset
Pikseli- ja vektorigrafiikan tuntemus. Kuvituksellinen osaaminen.