C++ -ohjelmoinnin jatkokurssi (5 op)
Toteutuksen tunnus: TX00EX67-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
06.05.2024 - 18.08.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
19.08.2024 - 13.10.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) ICT ja tuotantotalous
- Toimipiste
- Karaportti 2
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 0 - 35
- Koulutus
- Degree Programme in Information Technology
Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 48 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 20.08.2024 klo 09:30 - 16:00 (6 t 30 min) |
Advanced C++ Programming TX00EX67-3002 |
KMD657
Oppimistila
|
Pe 23.08.2024 klo 09:30 - 16:00 (6 t 30 min) |
Advanced C++ Programming TX00EX67-3002 |
KMC565
Digitila
|
Pe 30.08.2024 klo 09:30 - 16:00 (6 t 30 min) |
Advanced C++ Programming TX00EX67-3002 |
KMC565
Digitila
|
Ti 03.09.2024 klo 09:30 - 16:00 (6 t 30 min) |
Advanced C++ Programming TX00EX67-3002 |
KMD750
Oppimistila
|
To 05.09.2024 klo 09:30 - 16:00 (6 t 30 min) |
Advanced C++ Programming TX00EX67-3002 |
KMD750
Oppimistila
|
Pe 06.09.2024 klo 09:30 - 16:00 (6 t 30 min) |
Advanced C++ Programming TX00EX67-3002 |
KMC592
Digitila
|
Ti 10.09.2024 klo 09:30 - 16:00 (6 t 30 min) |
Advanced C++ Programming TX00EX67-3002 |
KMD657
Oppimistila
|
To 12.09.2024 klo 09:30 - 12:00 (2 t 30 min) |
Advanced C++ Programming TX00EX67-3002 |
KMD758
Oppimistila
|
Tavoitteet
Opiskelija tutustuu C++ -kielen edistyneisiin ja uusiin ominaisuuksiin. Hän osaa profiloida ja optimoida ohjelmia, sekä arvioida koodin laatua staattisen ja dynaamisen analyysin pohjalta. Opiskelija osaa käyttää käännös- ja kokoamistyökaluja ja määritellä yksikkötestejä. Hän pystyy hyödyntämään kirjastoja ja osaa toteuttaa tärkeimpiä olio-ohjelmoinnin suunnittelumalleja C++ -kielellä. Hän osaa käyttää hyödyntää C++ -pohjaisia pelimoottoreita.
Sisältö
- moderni C++
- profilointi
- optimointi
- koodin staattinen ja dynaaminen analyysi
- työkalut ja kirjastot
- suunnittelumallit
- C++:aa hyödyntävät pelimoottorit
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija hallitsee C++ -kielen ja siihen liittyvät työkalut tyydyttävästi. Hän osaa profiloida ja tuntee tärkeimpiä suunnittelumalleja.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija hallitsee C++ -kielen ja siihen liittyvät työkalut hyvin. Hän osaa profiloida ohjelmia ja tehdä tähän perustuen yksinkertaisia optimointeja. Hän tuntee ja osaa toteuttaa muutamia suunnittelumalleja.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija hallitsee C++ -kielen ja siihen liittyvät työkalut erinomaisesti. Hän osaa profiloida ja optimoida ohjelmia. Hän tuntee ja osaa toteuttaa suunnittelumalleja.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija hallitsee C++ -kielen ja siihen liittyvät työkalut tyydyttävästi. Hän osaa profiloida ja tuntee tärkeimpiä suunnittelumalleja.