XR-käyttöliittymät (5 op)
Toteutuksen tunnus: KX00ED36-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 28.11.2022 - 08.01.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 02.05.2023 - 19.05.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Hämeentie 135 D
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 20
- Koulutus
- Muotoilun tutkinto-ohjelma
Toteutuksella on 3 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 21 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 16.05.2023 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
XR-käyttöliittymät KX00ED36-3002 |
AR454
Digitila Rotation
|
Ke 17.05.2023 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
XR-käyttöliittymät KX00ED36-3002 |
AR454
Digitila Rotation
|
Pe 19.05.2023 klo 09:00 - 16:00 (7 t 0 min) |
XR-käyttöliittymät KX00ED36-3002 |
AR454
Digitila Rotation
|
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija ymmärtää käytettävyyden merkityksen sovelluskehityksessä. Opiskelija tuntee käyttöliittymien suunnittelun periaatteet ja osaa soveltaa niitä XR-ympäristöön. Opiskelija osaa toteuttaa käyttöliittymän XR-ympäristöön. Hän on suorittanut tehtävät hyväksytysti.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää käytettävyyden merkityksen sovelluskehityksessä. Opiskelija tuntee käyttöliittymien suunnittelun periaatteet ja osaa soveltaa niitä XR-ympäristöön hyvin. Opiskelija osaa toteuttaa käyttöliittymän XR-ympäristöön hyvin. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyvin ja on osannut soveltaa opittuja asioita niiden suorittamisessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija ymmärtää käytettävyyden merkityksen sovelluskehityksessä. Opiskelija tuntee käyttöliittymien suunnittelun periaatteet ja osaa soveltaa niitä XR-ympäristöön kiitettävästi. Opiskelija osaa toteuttaa käyttöliittymän XR-ympäristöön kiitettävästi. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija ymmärtää käytettävyyden merkityksen sovelluskehityksessä. Opiskelija tuntee käyttöliittymien suunnittelun periaatteet ja osaa soveltaa niitä XR-ympäristöön. Opiskelija osaa toteuttaa käyttöliittymän XR-ympäristöön. Hän on suorittanut tehtävät hyväksytysti.