Markkinointi ja brändäysLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: KF00BN67
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson jälkeen opiskelija osaa:
• markkinoinnin perusteet ja peruskäsitteet.
• asiakaslähtöisen markkinoinnin merkityksen osana yritystoimintaa.
• mielikuvamarkkinoinnin ja brändin hallinnan periaatteet.
Sisältö
Yrityksen markkinointiympäristöt. Markkinointistrategia ja markkinoinnin kilpailukeinot. Markkinointiviestintä ja mainonnan muodot. Brändin hallinta ja mielikuvamarkkinointi. Asiakastuntemus.
Esitietovaatimukset
-
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja on osannut soveltaa opittuja asioita niiden suorittamisessa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.
Lisätiedot
-